@The PuNiShEr Ето как стана захващането на лайнера към корпуса.2 алуминеви детайла с външен диаметър няколко стотни по-малко от тръбата в която влизат.Разрязани на 2 и двете полувини се пристягат една за друга с 4 болтчета М3.Първоначално лайнера мръдна заедно с детайлите малко напред от налягането но направих 4 вдлъбнатини за да могат болтчетата от корпуса да пристягат на едно и също място лайнера и няма мърдане сега.Лайнера спрямо алуминиевите държачи не е мръднал.В предната част на лайнера има резба М9х0.5 и се навива в детайл с дупка Ф7мм който отвежда голяма част от нагнетените газове назад в шрауда.Изкарах късмет и засега всичко има съосие.Тапите пред цевта са карбонови и в момента са с Ф9мм дупка но ще се пробвам малко-по прецизно да ги изработя и ще пробвам навсякъде с дупки Ф7м и ще разширявам доколкото е нужно.
Ето малко клапанчета(от дясно са оригиналните)
Ударника е направен наново 120 грамов за да остава малко по-дълго отворен клапана.Въпреки 120 грамовия ударник има Valve lock(клапана не може да се отвори) над 180бара.Леглото на клапана е на конус.Дупката на леглото е Ф6.5мм(на конус).Клапана е на конус с диаметър Ф9мм и опира вътре в конуса на леглото.Ако дупката на леглото на клапана е над Ф6.5мм забелязвам че клапана се отваря под 1 мм(пробвал съм с Ф7 и Ф8мм и е по-зле на всички налягания).Също така пружината на клапана не трябва да е много твърда.
Резултатите от FX Slug liner-а 700mm са много добри.С H&H 46 грейна(3гр) 300м/с плато от около 170 до 120 бара.Алтарос 66грейна/4.3 грама успява да го засили до 290м/с.Още изстрели не съм броил но ще са около 10-тина в плато.Лайнера е стабилизиран доста добре и не мърда.Експеримента с интеграцията на лайнера е успешен.Ако някой иска да влезе в този филм със лепенето на лайнера в карбон пишете ще помагам.
Ето също как стана задната част на клапана(която се завива в бутилката).Идеята беше да минава повече въздух около пружината и клапана.
Възпаление на щуцера за зареждане:
Аз на 4 турски пушки съм забелязал че сачмите които държат нипела са се впили в нипела(а е зареждано до 250бара).Веднага за всички пушки бяха поръчани китайски бързи връзки за 300бара.
Мъжки от неръждавейка с карантий от бронз и подходящи О-пръстени ф8мм-М10х1(около 5-6 лева са).
Препоръчвам тези които са със шестограм на бронзовата гайка която натиска пружината.
Женските бързи връзки също са от бронз но са доста по-масивни от турските.(не знам за цена защото ми дойдоха с китайската зарядна станция).
Зареждал съм многократно до 280-290бара и нямам увредена бърза връзка.(за разлика от турските).И на 3-те ми пушки съм със тях.
Всичко си е точно Kral arms е мега яка пушка 144J със сменени бутилки 1.3L и сменена Kral цев от 6.35 на 7.62мм със 3.5 грама Zan slugове бие си 50 от 50 гонга на 200 метра даже и от ръка. А платото съм го делегирал на външен регулатор Huma с пренаредени шайби както си е фабрично направен да се пренарежда и държи 250 бара изходно налягане със много малки отклонения от макс 1 бар понякога. Така платото е ститици точни изстрели само бутилки с въздух да имаш вързана по схемата "Водолаз". Новия Majestic в 45-ти калибър ако се върже към същия водолаз ще е супер.
Отворен ли е трансфер порта на тоя бигмакс? Това не са ли ниски скорости за за толкова лек проектил в 7.62?