Това е другото което ми мина през ума . ГП-то го правих от чисто нов амортисьор и не съм стрелял много с него . На около 3000 изстрела да е максимум. Другото са уплътненията на пушката , но и те са почти нови . На цевта може би не е на 100% , но заради надулника , няма как да го проверя , без да го сменя . Не ми се отваря пушката заради 2 дж. Ще пробвам малко по-късно на топла пушка да видя разлика ще има ли , но и да няма , май просто ще коригирам от траекторията . Като се стопли , ако имам време , тогава ще се занимавам с уплътнения , помпене на ГП и т.н. Още повече , че за да добавя тези 2 дж.(до 16) , ще си падне игра , а сега баш , хич не ми до това .
пп
Между другото , на предната кола сменях амортисьорите на задната врата , защото бяха слаби. Лятото , нямаше проблем и вратата си хвръкваше нагоре . Зимата , едвам се открехваше . Като знам колко тежка е врата , това са си разлика от няколко килограма на амортисьор .
Ще видим след час два кво ще покаже скоростомера .