И аз мога да се похваля с така инфекция Хубаво, че на мен ми се случи на моя Хатсан 125 преди години, и доста яко се бяха задръстели, тогава никак не можех да ги изкарам, та накрая намерих един гладък дълъг шиш и с чук даже трябваше да се помага за да излезне парцала, ама не можах да деформирам цевта за щастие, но предварително бях премахнал (заоблил) всички ръбове отпред, от тогава си имам едно на ум и не съм правил повторно тази грешкаНе знам дали и на кого му се е случвало, но вчера и аз докарах една цев с набит в нея парцал, че и не беше моя. Не правете като мен. Ако усетите че парцалчето влиза доста тегаво не продължавайте а го издърпайте назад.
Тръгнах да разкостя профилактично ЦФХ-са вчера (от 2г насам) . Оказа се , че вътре а леко... мазало . Едно на ръка маслото изплюто от ГП-то (Избърсах до сухо , сглобих и .... дими та пуши , ... после се чуди от де са разликите в скоростите) . Второ .... уплътнението ми на цевта дало фира (И заради дизела . Маншета и О пръстена на затвора , също бяха за смяна ) . Мислех , че ще мога да го обърна и да карам поне година още ама ...ТЦ ... отиде си (та ако някой знае да има край него да драсне едно ЛС ). Ядосах се и кат последен идиот в яда си успях да си запуша и цевта с парцал и капрона подире му . Отпуших я преди малко с приспоблението на снимката . Подострих единият край на шомпола тънко , като полустрела с кука и да може и да реже . За около 5 мин свърших работата .
Ако Рашко вече не я иска тая цев, аз ще я взема.Ще ви споделя моя метод с който се измъкнах от ситуацията. Всъщност цевта беше на Рашко. Хванахме я на струга от страната в която бях вкарал парцала. От другата страна нанизах върху цевта един алуминиев детайл с о-пръстен в него /имах такъв който пасна перфектно/. Към този детайл закачих бутилката с въздух и го подпрях със задното седло. Пуснах му въздух бавно и на около 220 бара ипляска като ФАК пушка. Парцала си замина, а цевта спасихме.