WEIHRAUCH

Hidden

Редовен Потребител
А като бяхте с Джетро някой друг стреля ли с пушката и как се държеше тя, ако е стрелял?
Реших да питам, въпреки, че колегатa redsox е пускал добри мишени с магнум пружинки преди да си купи Рауха...
 

redsox

Редовен Потребител
Джетро и фатален. На 9 метра в офиса на джетро. Фатален направи хубава група, джетро май не виждаше добре през моята оптика та не се заигра особено. Моята група тогава също беше почти дупка в дупка. Има я по горе закачена. Една зелена мишенка.
 

redsox

Редовен Потребител
Как е колеги. Малко инфо докъде стигнаха моите приключения. Дойде пружината Titan , но междувременно поръчах и http://www.airrifletuning.com/store/weihrauch-hw80-35-maxi-tuning-kit/ което също пристигна и вече е набутано в пушката. поиграх си да изшкуря и полирам буталото, както и надраното от “обувката” на лоста за зареждане. Да речем че след моите интервенции и новите карантии пушката се държи по-добре. Тази сутрин се раздвижих и намерих удобно място за стрелба. Прикачам снимки. Всичките са на 30 метра с 1.03гр. Подпрян отгоре на колата. Имаше и вятър от време на време. Хубави групи и лоши групи. Пушката определено изисква да бъде държана доста солидно отзад притисната към рамото. Малко да е по халтаво и веднага се отразява на мишената. Да речем че от една страна съм доволен, защото в сравнение с последната стрелба и то на по-малка дистанция подобрението е значително. На 30 метра досега никога не бях стрелял и нямам база за сравнение с други пружинки пушки. Обаче Не съм сигурен все още дали съм доволен от инвестицията. С последвалите покупки доста си надхвърлих бюджета а незнам дали това което виждам като резултат съвсем ме задоволява. Ще и дам още 1000- 2000 изстрела време да се опознаем по-добре. Но може и да ви я представя в раздел Продава някой ден. Реално мислех да стрелям на 35-40 метра, но не виждам особен смисъл. Може би е грешния калибър, може би е грешната пушка, може би е грешния стрелец. Може да е комбо от трите. А може би искам твърде много от пружинна пушка. Но това е засега.
 

Attachments

  • 2FF2BDDD-AB4C-48EF-9062-54E4A8E2DDAB.jpeg
    2FF2BDDD-AB4C-48EF-9062-54E4A8E2DDAB.jpeg
    84.4 KB · Прегледи: 121
  • F8117ADE-EA66-4E97-8738-E9EB9C5F799D.jpeg
    F8117ADE-EA66-4E97-8738-E9EB9C5F799D.jpeg
    66.6 KB · Прегледи: 118
  • BCB4D1EC-AF71-485B-98DE-05AD3818EC3B.jpeg
    BCB4D1EC-AF71-485B-98DE-05AD3818EC3B.jpeg
    186.6 KB · Прегледи: 116
  • 096670DF-5BB5-4C62-A3C1-EA9266EA8244.jpeg
    096670DF-5BB5-4C62-A3C1-EA9266EA8244.jpeg
    177.5 KB · Прегледи: 117
  • 3F088B9A-117F-4E76-B9E8-E94DFF9E6D20.jpeg
    3F088B9A-117F-4E76-B9E8-E94DFF9E6D20.jpeg
    347.7 KB · Прегледи: 116
  • E4ED60D1-08FF-4E31-A752-F575840D8852.jpeg
    E4ED60D1-08FF-4E31-A752-F575840D8852.jpeg
    325.5 KB · Прегледи: 118

xpresident

Редовен Потребител
Не са лоши групите, но според мен може да се иска още. Не се стреля лесно с пружинка, иска тренировки, но като се научиш, кефа е голям. Олекотил ли си спусъка? Оригинално е много тежък. Според мен трябва да влезеш в 50-60мм на 50м група, при тази мощност, в 16 може и по-малко.
 

redsox

Редовен Потребител
Ше го пробвам сигура ако продължавам да не виждам това което искам на 30+ метра. Оня ден докато го набутам тоя тунинг кит 4 пъти отварях и затварях, щото тея шайби една за отпред и две отзад за водача дето ги е дал всъщност не ми трябваха и пушката не зареждаше. Та не искам да поглеждам стенда сега:) но поне станах про. Оказа се че не е толкова трудна за разчаркосване пушка. Здрав стенд, повишено внимание и нещата стават.
 

cilindura

Редовен Потребител
Здравейте, колеги!

Ще Ви представя един тунинг на въздушна пушка HW-50, произведена 1963 година.
Пушката е на бай Митко. Същата пристигна от чужбина в окаяно състояние. Корпусът <span class="corrected">ѝ</span> беше корозирал до такава степен, че на места язвите бяха с дълбочина 0,8 мм., даже и повече. Първата стъпка, която предприех бе отстраняване на язвите, шлайфане и полиране на корпуса на пушката. Дебелината на този корпус беше близо 4 мм., което ми даде свободата да се развихря и да постигна това, което търся - супер луксозен външен вид.
Тук пускам някои снимки, с които ще представя отделните етапи от съживяването на пушката.

+
 

Attachments

  • IMG_5248.JPG
    IMG_5248.JPG
    284.7 KB · Прегледи: 118
  • IMG_5249.JPG
    IMG_5249.JPG
    270.9 KB · Прегледи: 120
  • IMG_5250.JPG
    IMG_5250.JPG
    301 KB · Прегледи: 116
  • IMG_5251.JPG
    IMG_5251.JPG
    271.7 KB · Прегледи: 114
  • IMG_5252.JPG
    IMG_5252.JPG
    310.6 KB · Прегледи: 115
  • IMG_5253.JPG
    IMG_5253.JPG
    271.4 KB · Прегледи: 112
  • IMG_5254.JPG
    IMG_5254.JPG
    226.6 KB · Прегледи: 112
  • IMG_5255.JPG
    IMG_5255.JPG
    174.7 KB · Прегледи: 113
  • IMG_5256.JPG
    IMG_5256.JPG
    85 KB · Прегледи: 114
  • IMG_5257.JPG
    IMG_5257.JPG
    173 KB · Прегледи: 115
  • IMG_5258.JPG
    IMG_5258.JPG
    251.7 KB · Прегледи: 113
  • IMG_5281.JPG
    IMG_5281.JPG
    264 KB · Прегледи: 113
  • IMG_5282.JPG
    IMG_5282.JPG
    231.9 KB · Прегледи: 113
  • IMG_5283.JPG
    IMG_5283.JPG
    237.9 KB · Прегледи: 115
Последна промяна от модератор:

cilindura

Редовен Потребител
Цевта и цевната кутия също бяха подложени на реставрация.
По цевната кутия ясно си личаха дъговидните дири, оставени от рогата на вилката. Тези два неразделни елемента също бяха шлайфани и полирани, като премахнах надписа с модела на пушката, защото раните и ръждата по метала бяха по-дълбоки от тях.
 

Attachments

  • IMG_5269.JPG
    IMG_5269.JPG
    274 KB · Прегледи: 104
  • IMG_5280.JPG
    IMG_5280.JPG
    254.8 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5286.JPG
    IMG_5286.JPG
    222.6 KB · Прегледи: 103
  • IMG_5287.JPG
    IMG_5287.JPG
    235.6 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5288.JPG
    IMG_5288.JPG
    251.2 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5289.JPG
    IMG_5289.JPG
    241.5 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5290.JPG
    IMG_5290.JPG
    244.6 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5291.JPG
    IMG_5291.JPG
    309.8 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5292.JPG
    IMG_5292.JPG
    252.1 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5294.JPG
    IMG_5294.JPG
    270.4 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5295.JPG
    IMG_5295.JPG
    193.5 KB · Прегледи: 103

cilindura

Редовен Потребител
Конструктивно този модел пушка, произведен 1963 година, притежава основния недостатък на чупещите пушки с шарнирен ригел - триенето на метал в метал, тоест ригела и трил в корпуса на пушката, образувайки огромна деруга. Същият този ригел е термообработен и е с изключителна твърдост. Наложи се да изгладя наранения цилиндров участък и да издълбая канал в ригела, в който да имплантирам пластмасов плъзгач. Вече триенето ще се осъществява между метал и пластмаса.

+
 

Attachments

  • IMG_5272.JPG
    IMG_5272.JPG
    262.4 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5273.JPG
    IMG_5273.JPG
    271.2 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5274.JPG
    IMG_5274.JPG
    257.7 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5270.JPG
    IMG_5270.JPG
    246.4 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5271.JPG
    IMG_5271.JPG
    295.9 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5279.JPG
    IMG_5279.JPG
    214.1 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5690.JPG
    IMG_5690.JPG
    243.1 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5691.JPG
    IMG_5691.JPG
    197.1 KB · Прегледи: 102
  • IMG_5683.JPG
    IMG_5683.JPG
    277 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5684.JPG
    IMG_5684.JPG
    338.6 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5685.JPG
    IMG_5685.JPG
    348.6 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5686.JPG
    IMG_5686.JPG
    310.2 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5687.JPG
    IMG_5687.JPG
    322.4 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5688.JPG
    IMG_5688.JPG
    267.6 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5689.JPG
    IMG_5689.JPG
    312.8 KB · Прегледи: 95
  • IMG_5826.JPG
    IMG_5826.JPG
    220.5 KB · Прегледи: 94
  • IMG_5827.JPG
    IMG_5827.JPG
    220.5 KB · Прегледи: 94
  • IMG_5829.JPG
    IMG_5829.JPG
    226.3 KB · Прегледи: 95
  • IMG_5830.JPG
    IMG_5830.JPG
    144.2 KB · Прегледи: 94
  • IMG_5831.JPG
    IMG_5831.JPG
    191.5 KB · Прегледи: 95
  • IMG_5832.JPG
    IMG_5832.JPG
    188.4 KB · Прегледи: 95
Последна промяна от модератор:

cilindura

Редовен Потребител
Една от най-големите инженерни недомислици на тази пушка беше огромният трансферпорт. При калибър 4,5 мм, трансферпортът беше цели 4,5 мм. Той беше разпробит под ъгъл по подобие на Славия 630 - 631. Това, което трябваше да направя беше следното: Изправих трансферпорта успоредно на осевата на цилиндъра, като същевременно увеличих неговия диамететър на 8 мм. Изработих втулка от неръждаема стомана с вътрешен диаметър 3,2 мм и я набих на горещо в този отвор. След това райберовах, зачистих и проблемът беше решен.
 

Attachments

  • IMG_5860.JPG
    IMG_5860.JPG
    178.6 KB · Прегледи: 102
  • IMG_5861.JPG
    IMG_5861.JPG
    185 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5862.JPG
    IMG_5862.JPG
    198.1 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5863.JPG
    IMG_5863.JPG
    196.7 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5893.JPG
    IMG_5893.JPG
    167.3 KB · Прегледи: 103

cilindura

Редовен Потребител
Преди известно време някой беше споменал, че цамът няма място в нашето хоби. Напълно подкрепям тази идея и поради тази причина реших да направя нова спускова скоба, по-дълга и по-масивна от оригиналната. Както се подразбра оригиналната е цамова, а новата, изработих от месинг. Само да вметна, при направата на този тунинг на пушката използвах много месинг от една и съща марка. идеята бе цветът на жълтия метал навсякъде да бъде еднакъв.

+

+
 

Attachments

  • IMG_5296.JPG
    IMG_5296.JPG
    263.1 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5297.JPG
    IMG_5297.JPG
    305.6 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5298.JPG
    IMG_5298.JPG
    294.6 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5299.JPG
    IMG_5299.JPG
    242.8 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5300.JPG
    IMG_5300.JPG
    161.5 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5301.JPG
    IMG_5301.JPG
    184.2 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5659.JPG
    IMG_5659.JPG
    115.1 KB · Прегледи: 102
  • IMG_5660.JPG
    IMG_5660.JPG
    114.2 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5661.JPG
    IMG_5661.JPG
    134.4 KB · Прегледи: 103
  • IMG_5662.JPG
    IMG_5662.JPG
    179.2 KB · Прегледи: 102
  • IMG_5891.JPG
    IMG_5891.JPG
    282.3 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5892.JPG
    IMG_5892.JPG
    300.3 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5877.JPG
    IMG_5877.JPG
    281.2 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5878.JPG
    IMG_5878.JPG
    278.7 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5879.JPG
    IMG_5879.JPG
    275.9 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5880.JPG
    IMG_5880.JPG
    258.2 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5881.JPG
    IMG_5881.JPG
    143.8 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5889.JPG
    IMG_5889.JPG
    295 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5890.JPG
    IMG_5890.JPG
    278 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5910.JPG
    IMG_5910.JPG
    326.7 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5911.JPG
    IMG_5911.JPG
    244.1 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5912.JPG
    IMG_5912.JPG
    307.5 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5913.JPG
    IMG_5913.JPG
    252.5 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5914.JPG
    IMG_5914.JPG
    284.4 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5915.JPG
    IMG_5915.JPG
    220 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5916.JPG
    IMG_5916.JPG
    231.8 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5917.JPG
    IMG_5917.JPG
    290.3 KB · Прегледи: 94
  • IMG_5918.JPG
    IMG_5918.JPG
    279.8 KB · Прегледи: 95
  • IMG_5919.JPG
    IMG_5919.JPG
    281.8 KB · Прегледи: 95
  • IMG_5920.JPG
    IMG_5920.JPG
    246.5 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5921.JPG
    IMG_5921.JPG
    427 KB · Прегледи: 90
  • IMG_5922.JPG
    IMG_5922.JPG
    284.9 KB · Прегледи: 88
  • IMG_5925.JPG
    IMG_5925.JPG
    297.3 KB · Прегледи: 88
  • IMG_5928.JPG
    IMG_5928.JPG
    152.5 KB · Прегледи: 93
Последна промяна от модератор:

cilindura

Редовен Потребител
+
 

Attachments

  • IMG_5663.JPG
    IMG_5663.JPG
    140.3 KB · Прегледи: 77
  • IMG_5664.JPG
    IMG_5664.JPG
    184.6 KB · Прегледи: 77
  • IMG_5665.JPG
    IMG_5665.JPG
    349.3 KB · Прегледи: 77
  • IMG_5666.JPG
    IMG_5666.JPG
    281.9 KB · Прегледи: 77
  • IMG_5668.JPG
    IMG_5668.JPG
    179.5 KB · Прегледи: 77
  • IMG_5669.JPG
    IMG_5669.JPG
    216.2 KB · Прегледи: 76
  • IMG_5670.JPG
    IMG_5670.JPG
    196.9 KB · Прегледи: 76
  • IMG_5671.JPG
    IMG_5671.JPG
    204.5 KB · Прегледи: 75
  • IMG_5672.JPG
    IMG_5672.JPG
    234.9 KB · Прегледи: 75
  • IMG_5673.JPG
    IMG_5673.JPG
    305 KB · Прегледи: 81
  • IMG_5674.JPG
    IMG_5674.JPG
    283.1 KB · Прегледи: 77
  • IMG_5675.JPG
    IMG_5675.JPG
    228.8 KB · Прегледи: 77

cilindura

Редовен Потребител
Замених старото кожено уплътнение на цевта с ново полиуретаново. По този начин се подобри компресията. Вече пушката не изпуска абсолютно никакъв въздух.
 

Attachments

  • IMG_5275.JPG
    IMG_5275.JPG
    223.3 KB · Прегледи: 89
  • IMG_5276.JPG
    IMG_5276.JPG
    235 KB · Прегледи: 86
  • IMG_5284.JPG
    IMG_5284.JPG
    209.8 KB · Прегледи: 84
  • IMG_5285.JPG
    IMG_5285.JPG
    237.8 KB · Прегледи: 83
  • IMG_5941.JPG
    IMG_5941.JPG
    174 KB · Прегледи: 87
  • IMG_5942.JPG
    IMG_5942.JPG
    177.6 KB · Прегледи: 84
  • IMG_5943.JPG
    IMG_5943.JPG
    205.1 KB · Прегледи: 84

cilindura

Редовен Потребител
И като стана въпрос за лукс, реших да променя приклада. Той е изработен от бук, в последствие байцван и лакиран, но ... преди лакирането германците са пропуснали да пришлайфат байца и са оставили настръхнали участъци в дървесината, посредством които в дълбочина е проникнал този отвратителен оцветител. Промяната на приклада се състоеше в неговото удължаване, изработване на буза. Дразнеше ме изключително дебелият приклад и именно това позволи направата на буза. Така че вече приклада си има бузичка. За да се превърне в луксозен този буков приклад, се наложи да използвам птичи явор, месинг и махагон. Птичият явор и махагонът са фурнир с дебелина 0,4 мм. За да си направя детайлите, изработих талпичка от 90 листа фурнир от посочените материали.
Промених формата на ръкохватката, защото тя беше направена за детска ръка и се губеше в моята исполинска длан. Оригиналната полуобла ръкохватка не позволява стабилен захват. При прикладване дланта се плъзга по извивката. За това реших да направя пета от същия материал, с който съм удължил материала.
Понеже спусковата скоба е от месинг, вкарах месинг в тила на приклада и в петата на ръкохватката.
От месинг направих нови легла на болтовете на ложата.
 

Attachments

  • IMG_5259.JPG
    IMG_5259.JPG
    300.3 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5260.JPG
    IMG_5260.JPG
    308.5 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5261.JPG
    IMG_5261.JPG
    310 KB · Прегледи: 95
  • IMG_5262.JPG
    IMG_5262.JPG
    318.2 KB · Прегледи: 92
  • IMG_5263.JPG
    IMG_5263.JPG
    285.9 KB · Прегледи: 93
  • IMG_5264.JPG
    IMG_5264.JPG
    269.4 KB · Прегледи: 92
  • IMG_5265.JPG
    IMG_5265.JPG
    289.7 KB · Прегледи: 95
  • IMG_5266.JPG
    IMG_5266.JPG
    333 KB · Прегледи: 93
  • IMG_5267.JPG
    IMG_5267.JPG
    188.8 KB · Прегледи: 94
  • IMG_5268.JPG
    IMG_5268.JPG
    223.6 KB · Прегледи: 96

cilindura

Редовен Потребител
Всички стоманени детайли, включително и болтовете на пушката, по които личаха грубите слеи от струг, бяха шлайфани полирани и оксидирани. Не пряват изключение и болтовете крепящи задтилъка. Наложи се да направя такива, защото пушката нямаше отделен задтилък. Същите влизат в месингови легла, подчертаващи антрацитно черния цвят оксидацията им.
Реших в този детайл (задтилъка) да имплантирам бронзов вензел с моите инициали. И тъй като с бай Митко сме "Съветски" възпитаници, реших да си направя един каламбур, имплантирайки месингова апликация в извивката на бузата на приклада.
 

Attachments

  • IMG_5868.JPG
    IMG_5868.JPG
    236 KB · Прегледи: 100
  • IMG_5869.JPG
    IMG_5869.JPG
    193.3 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5870.JPG
    IMG_5870.JPG
    212.8 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5871.JPG
    IMG_5871.JPG
    218.4 KB · Прегледи: 97
  • IMG_5872.JPG
    IMG_5872.JPG
    204.7 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5873.JPG
    IMG_5873.JPG
    198.2 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5874.JPG
    IMG_5874.JPG
    121.3 KB · Прегледи: 96
  • IMG_5897.JPG
    IMG_5897.JPG
    182.4 KB · Прегледи: 99
  • IMG_5898.JPG
    IMG_5898.JPG
    220.4 KB · Прегледи: 98
  • IMG_5899.JPG
    IMG_5899.JPG
    210.8 KB · Прегледи: 97

cilindura

Редовен Потребител
+
 

Attachments

  • IMG_5875.JPG
    IMG_5875.JPG
    275.9 KB · Прегледи: 143
  • IMG_5876.JPG
    IMG_5876.JPG
    262.8 KB · Прегледи: 134
  • IMG_5882.JPG
    IMG_5882.JPG
    272.3 KB · Прегледи: 137
  • IMG_5883.JPG
    IMG_5883.JPG
    284.7 KB · Прегледи: 137
  • IMG_5884.JPG
    IMG_5884.JPG
    270.8 KB · Прегледи: 135
  • IMG_5885.JPG
    IMG_5885.JPG
    272.8 KB · Прегледи: 133
  • IMG_5886.JPG
    IMG_5886.JPG
    260.4 KB · Прегледи: 135
  • IMG_5887.JPG
    IMG_5887.JPG
    162.7 KB · Прегледи: 138
  • IMG_5888.JPG
    IMG_5888.JPG
    307.1 KB · Прегледи: 136
  • IMG_5923.JPG
    IMG_5923.JPG
    257.4 KB · Прегледи: 134
  • IMG_5924.JPG
    IMG_5924.JPG
    306.1 KB · Прегледи: 140
  • IMG_5926.JPG
    IMG_5926.JPG
    158.6 KB · Прегледи: 135
  • IMG_5927.JPG
    IMG_5927.JPG
    314.8 KB · Прегледи: 133
  • IMG_5929.JPG
    IMG_5929.JPG
    329.2 KB · Прегледи: 132
  • IMG_5930.JPG
    IMG_5930.JPG
    281.3 KB · Прегледи: 131
  • IMG_5931.JPG
    IMG_5931.JPG
    142.7 KB · Прегледи: 138

cilindura

Редовен Потребител
За да бъде разглобена и обслужена пушката, трябва да се свали цевта с ригела или да се свали само ригела. Свалянето на цевта обаче не е желателно, тъй като всяко отвиване и развиване на ос болта води до хлабини. За това аз реших да се сваля ригела, който беше закрепен към цевната кутия посредством ос (занитена). Премахнах тази ос и изработих ос болт. Свалянето вече не е проблем. Другият недостатък на тази пушка беше липсата на дистанционни шайби между вилката и цевната кутия. Този проблем го отстраних посредством поставянето на четири дистанционин шайби по две от всяка страна. Всяка от тази шайби е дебела 0,1 мм.
Пускам снимки на част от реставрираните детайли, а така също и на цялата по време на тунинга и в нейния завършен вид.
 

Attachments

  • IMG_5676.JPG
    IMG_5676.JPG
    176.6 KB · Прегледи: 106
  • IMG_5677.JPG
    IMG_5677.JPG
    326.6 KB · Прегледи: 104
  • IMG_5680.JPG
    IMG_5680.JPG
    208.5 KB · Прегледи: 104
  • IMG_5910.JPG
    IMG_5910.JPG
    326.7 KB · Прегледи: 103
  • IMG_5914.JPG
    IMG_5914.JPG
    284.4 KB · Прегледи: 102
  • IMG_5917.JPG
    IMG_5917.JPG
    290.3 KB · Прегледи: 103
  • IMG_5918.JPG
    IMG_5918.JPG
    279.8 KB · Прегледи: 103
  • IMG_5919.JPG
    IMG_5919.JPG
    281.8 KB · Прегледи: 103
  • IMG_5920.JPG
    IMG_5920.JPG
    246.5 KB · Прегледи: 104
  • IMG_5921.JPG
    IMG_5921.JPG
    427 KB · Прегледи: 101
  • IMG_5922.JPG
    IMG_5922.JPG
    284.9 KB · Прегледи: 102
  • IMG_5894.JPG
    IMG_5894.JPG
    180.1 KB · Прегледи: 105
  • IMG_5895.JPG
    IMG_5895.JPG
    319.6 KB · Прегледи: 105
  • IMG_5896.JPG
    IMG_5896.JPG
    266.9 KB · Прегледи: 107

cilindura

Редовен Потребител
+
 

Attachments

  • IMG_5933.JPG
    IMG_5933.JPG
    201.3 KB · Прегледи: 130
  • IMG_5934.JPG
    IMG_5934.JPG
    288.1 KB · Прегледи: 125
  • IMG_5935.JPG
    IMG_5935.JPG
    207.3 KB · Прегледи: 127
  • IMG_5936.JPG
    IMG_5936.JPG
    185.4 KB · Прегледи: 127
  • IMG_5939.JPG
    IMG_5939.JPG
    103.5 KB · Прегледи: 125
  • IMG_5940.JPG
    IMG_5940.JPG
    85.5 KB · Прегледи: 126
  • IMG_5957.JPG
    IMG_5957.JPG
    207.8 KB · Прегледи: 128
  • IMG_5956.JPG
    IMG_5956.JPG
    198.9 KB · Прегледи: 126
  • IMG_5955.JPG
    IMG_5955.JPG
    200.2 KB · Прегледи: 125
  • IMG_5953.JPG
    IMG_5953.JPG
    287.5 KB · Прегледи: 127
  • IMG_5945.JPG
    IMG_5945.JPG
    231 KB · Прегледи: 125
  • IMG_5952.JPG
    IMG_5952.JPG
    184 KB · Прегледи: 128
  • IMG_5950.JPG
    IMG_5950.JPG
    217.2 KB · Прегледи: 123
  • IMG_5949.JPG
    IMG_5949.JPG
    250.6 KB · Прегледи: 125
  • IMG_5948.JPG
    IMG_5948.JPG
    245.4 KB · Прегледи: 125
  • IMG_5947.JPG
    IMG_5947.JPG
    275.3 KB · Прегледи: 124
  • IMG_5946.JPG
    IMG_5946.JPG
    215.4 KB · Прегледи: 127
  • IMG_5937.JPG
    IMG_5937.JPG
    172.7 KB · Прегледи: 127
  • IMG_5938.JPG
    IMG_5938.JPG
    161.6 KB · Прегледи: 128
Нагоре