Kral Arms

VAMPA

Новодошъл
Колеги днес взех заглушител на пушката,но на две места много леко опира в бутилката.Посъветваха ме да го дам на стругар да отнеме по милиметър на въпросните места.Въпросът ми е ще има ли проблем ако остане така.Ако да какъв ще е той..И някакви предложения за решение,освен престъргването.. Благодаря предварително.
При теб проблема се решава с корекция в натега на стопорните болтове разхлаби, стегни задния до откат и след него нормално предния...иначе отзад модератора има достатъчно месо да се пусне не стружка ми направо да се копа...на тапите резбата е "мъжка" а точно там където опира отдолу май е плътно до цевта
 

angel angelov

Потребител
Шапката я направих на 10мм, разпробих портовете от бутилката към клапана , сега скороста падна от 265мс на 235мс с jsb 2.2 явно ми е слаба пружината на удърника
 

Jorom

Редовен Потребител
Отскоро на два от шестте ми Крал-а им изпуска клапана за зареждане. Конструкцията му е без гумени детайли, тоест уплътнението се осъществява от две метални части. Някаква идея как може да се оправи такъв клапан?

IMG_20210930_232826_566.jpg
Клапана е от Крал Екинокс, на БМ клапана се различава само външно, и при него няма о-пръстен.
Забелязах че двата ми Бигмакса са с различни клапани, единия е с дебелина на щока 5 милиметра( по-стария), а по-новия е с дебелина на щока 4 мм.
Тънката част при по-стария е 4,3мм, а на по-новия е 3,2мм, и при по-стария, щока където е уж завинтен в полиамида, там всъщност няма резба...на по-новия не знам как е, не съм вадил щока от полиамида.
 
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
Както се вижда, закрепването на щока в полиамида не е посредством резба..имаше нещо като опашка. Използвах по-твърд оловно-калаен припой, не тинол, за да запълня където е необходимо и нарязах резба 5мм... Мисля че стана добре, пробвах с новия клапан, 3,0 гр при 220 бара ги пере с 290 м/с (126 J) . Щока се подава от клапанното тяло 5,5 мм Тази пушка не е разпилявана, само клапана смених.
 

Attachments

  • IMG_20210929_175222_914.jpg
    IMG_20210929_175222_914.jpg
    198.3 KB · Прегледи: 94

llcoolj

Редовен Потребител
От начало от Крал правеха бойните клапани с парче полиамид в горната половина на контактуващата част на клапана с корпуса, след това почнаха да правят детайла зад щока изцяло от полиамид (калпав) , а сега от тази публикация разбирам , че е изцяло от метал. Това или е някаква произволна грешна или конструктора им е бил на няколко шишета "иени ракъ" ;)
 
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
Изцяло от метал е клапана за зареждане, не бойния клапан.
Пробвах да сложа малък о-пръстен...с него вече не изпуска клапана за зареждане, но като се опитам да вкарам въздух в пушката, нищо не влиза!
Други идеи?
 

llcoolj

Редовен Потребител
Изцяло от метал е клапана за зареждане, не бойния клапан.
Пробвах да сложа малък о-пръстен...с него вече не изпуска клапана за зареждане, но като се опитам да вкарам въздух в пушката, нищо не влиза!
Други идеи?
Ясно! В бързината не съм прочел правилно!
 

VAMPA

Новодошъл
Изцяло от метал е клапана за зареждане, не бойния клапан.
Пробвах да сложа малък о-пръстен...с него вече не изпуска клапана за зареждане, но като се опитам да вкарам въздух в пушката, нищо не влиза!
Други идеи?
сложи тънак о пръстен дебелия налягането го раздува по стената, и затова не влиза нищо. За по лесно си поръчай от китайците стандартни бързи връзки и ги разкарай тия гумаджийските:no:
Е тук тоя до о-пръстена е за много по стегнат пръстен иначе става това което описа
FK6qSF2.jpg
 
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
Аз пробвах с тези които Хатсан ги дават като резервни за пълнителите, но те са дебели! Не знам дали с тънък о-пръстен ще стане, защото при това налягане гумата ще се смачка, но и да не стане, ми даде идея за насока в която да тръгна - да изрежа пръстен от тефлон (имам с дебелина 2мм), тънък клингирит
Ще пробвам първо с тънък о-пръстен, че е най-лесния вариант
Благодаря за идеята!
 
Последна промяна:

VAMPA

Новодошъл
Аз пробвах с тези които Хатсан ги дават като резервни за пълнителите, но те са дебели! Не знам дали с тънък о-пръстен ще стане, защото при това налягане гумата ще се смачка, но и да не стане, ми даде идея за насока в която да тръгна - да изрежа пръстен от тефлон (имам с дебелина 2мм), тънък клингирит
Ще пробвам първо с тънък о-пръстен, че е най-лесния вариант
Благодаря за идеята!
Ето снимка на оригинален кралски
EQSvwf1.jpg

Малко е трудно да се свали точния размер, но да кажем...4х1 или 3.6х08мм
По лесно викай си няколко бързи връзки и една женска за маркуча :-[
 

Jorom

Редовен Потребител
Взех о-пръстен 1,78х1мм от Руди и вече не изпуска, зарежда се нормално
Скоро ще сложа и на втория Крал с изпускащ клапан
:cheers:
 

Jorom

Редовен Потребител
Значи при мен, на проблемните два Крал-а гумичките са излетели през цевта...щото не намерих и следа от о-пръстен
По-напред писах че сложих нов полиамид на оригиналния щок
Взех парче полиамид Ertalon 6SA(Mitsubishi)..струва ми се че е доста твърд.
Този подходящ ли е за клапаните, или по-добре синкавия полиамид 6РА от Техномат...
 

llcoolj

Редовен Потребител
Значи при мен, на проблемните два Крал-а гумичките са излетели през цевта...щото не намерих и следа от о-пръстен
По-напред писах че сложих нов полиамид на оригиналния щок
Взех парче полиамид Ertalon 6SA(Mitsubishi)..струва ми се че е доста твърд.
Този подходящ ли е за клапаните, или по-добре синкавия полиамид 6РА от Техномат...
Аз правя бойните клапани от полиацитал и до сега нямам дефектирал.
 

Jorom

Редовен Потребител
Полиацетал-а каква марка е? Гледам че има в различни цветове, цвета показва ли нещо примерно твърдост или друго?
По-твърд ли е от полиамид?
 

llcoolj

Редовен Потребител
Аз ползвам черен. Полиацитал е една идея по добър от полиамид. Информация в чичо Гугъл има много.
 

VAMPA

Новодошъл
Полиацетала е по твърд от полиамида, от полиацетал се правят масово зъбни колела...от полиамид BMW правят короните на х3 и х5...:sorry::cheers:
 

Atanasov

Редовен Потребител
Точно така е .От полиамид само зъбчатки.През 80-те правих на Дек Сони.Зъбчатката дигаше главите и се обръщаше при реверс.Погреба го.При 200-250 атм. полицеатала е по добро решение ако се изисква плътност а не приплъзване.
 
Нагоре