Kral Arms

Във групата kral arms днес се яви това тунинг творение използвайки най евтиния bulpup модел puncher braker във тръбата за въздух е поставен регулатор на huma air който си е за модела а останалата част от 90cc се използва като пленум /зад редукторна камера а преди редуктора тръбата е свързана със алуминиева бутилка 500cc. Портовете разпробити на макс и така в 5.5 си е към 100 джаула както всичките му творения до сега. Това изглежда че е обаче 120j в 6.35мм


 

Attachments

  • FB_IMG_1722212566832.jpg
    FB_IMG_1722212566832.jpg
    80.9 KB · Прегледи: 95
  • FB_IMG_1722214521783.jpg
    FB_IMG_1722214521783.jpg
    78.7 KB · Прегледи: 95
Здравейте, имам Kral Puncher Super Jumbo 6,35mm и резервоара му е с капацитет от 425cc. и с 200 бара работно налягане. Мога ли да сменя тубата с 500cc за да стрелям с 250 бара?
В сайта на Крал дават като капацитет 500cc. и 250 бара работен режим. Mалко съм объркан. Дали има два варианта от пушката? На пушката също е гравирано максимално 200 бара.

Ако е възможно да се смени тубата от къде мога да си купя. Някой може ли да ми даде съвет?
 
Здравейте, имам Kral Puncher Super Jumbo 6,35mm и резервоара му е с капацитет от 425cc. и с 200 бара работно налягане. Мога ли да сменя тубата с 500cc за да стрелям с 250 бара?
В сайта на Крал дават като капацитет 500cc. и 250 бара работен режим. Mалко съм объркан. Дали има два варианта от пушката? На пушката също е гравирано максимално 200 бара.

Ако е възможно да се смени тубата от къде мога да си купя. Някой може ли да ми даде съвет?
Имаш лс колега.
 
Пробвали ли сте да сложите клапан от типа на Хатсан Херкулес, в Кралско клапанно тяло? В смисъл да се набие полиамиден пръстен в клапанното тяло, а клапанът да е изцяло метален.
 
Пробвали ли сте да сложите клапан от типа на Хатсан Херкулес, в Кралско клапанно тяло? В смисъл да се набие полиамиден пръстен в клапанното тяло, а клапанът да е изцяло метален.
Излишно усложняване на конструкцията на клапанното тяло на Крала. Аз не виждам никакъв смисъл от тази интервенция.
 
По скоро скоро пръстени от тунгстен ако се вместят около чукчето ще го направят по-тежко за да държи клапанното тяло по дълго отворено за да минава повече въздух. Така както е при fx сменят си чукчето да е от по-тежък метал tungsten за да удря по-здраво със старата пружина и така вдига мощността. Но сигурно нещо подобно може да се постигне и с по мека пружина на клапанното пинче за да не се затваря толкова бързо. Но пък и налягането от бутилката си бута да го затвори по същия начин. Това с пръстените около чукчето го видях на една стара пушка BSA която беше над 100j в кал.5.5мм.
 
Излишно усложняване на конструкцията на клапанното тяло на Крала. Аз не виждам никакъв смисъл от тази интервенция.
В момента съм с клапан от БАМ 51, на Крал Пънчър и само с тази интервенция вдигна мощност от 84 на 103 джаула в 6,35. Такава мощност не успях да постигна с Кралски клапан, независимо от вариациите, които пробвах. Шокът е 3мм, а полиамидната шапка 9мм. Преди 2-3 седмици при напомпване на 210 бара, изстрелите бяха слаби и логично помислих, че е проблем с клапана, но след разглобяване, се оказа, че там всичко е наред и "обвиних" ударника, който имаше лека деруга от пинчето на спусъка. Иска ли се да не се съмнявам всеки път в клапана, а да знам, че няма какво да му стане (при Хатсан никога не съм имал или чувал за проблем с металния клапан), затова и питам за такъв силов тунинг. Отделно не знам колко е широка шапката на клапана на Хатсан Херкулес, но предполагам е по-тясна от тази на Крал Пънчър, тъй като там, при метала, не е нужно да има "месо", за да държи на налягането.
 
Клапанът на БАМ-а е абсолютно същият, като на Крал - затваря на чело. Различен е диаметърът на щока. Ако клапанът е направен, както трябва е вечен.
 
В момента съм с клапан от БАМ 51, на Крал Пънчър и само с тази интервенция вдигна мощност от 84 на 103 джаула в 6,35. Такава мощност не успях да постигна с Кралски клапан, независимо от вариациите, които пробвах. Шокът е 3мм, а полиамидната шапка 9мм. Преди 2-3 седмици при напомпване на 210 бара, изстрелите бяха слаби и логично помислих, че е проблем с клапана, но след разглобяване, се оказа, че там всичко е наред и "обвиних" ударника, който имаше лека деруга от пинчето на спусъка. Иска ли се да не се съмнявам всеки път в клапана, а да знам, че няма какво да му стане (при Хатсан никога не съм имал или чувал за проблем с металния клапан), затова и питам за такъв силов тунинг. Отделно не знам колко е широка шапката на клапана на Хатсан Херкулес, но предполагам е по-тясна от тази на Крал Пънчър, тъй като там, при метала, не е нужно да има "месо", за да държи на налягането.
До колкото си спомням първият Крал Пънчер Брейкър 6.35мм във форума който достигна 100 джаула беше на Гошето (7842 / @Sax ). Предполагам си чел по назад в темата. Знаеш, че има много фактори от които се вдига мощността на едно пцп (Ф на проходни отвори / трансферпорт , пружини , дотиквач, ударник , боен клапан). Последното нещо което бих "пипал" на Крал е да му преправям бойният клапан и корпуса на клапанното тяло , като на Хатсан Херкулес. Както писах в предния си пост , за мен това е излишно , но на теб като ти се заиграва - тествай.
 
Последна промяна:
Според мен кралския клапан с които си експериментирал е бил с оригиналния полиамид И при мен се е случвало. Полиамида се деформира от високото налягане и леглото се забива в него явно се отваря по малко и скоростта пада. Почисти челото на клапана.
 
Трябва нов клапан, от качествен полиамид. Да се мотае с оригиналния си е само загуба на време - мек е и се вкопава в гърловината.
 
Трябва нов клапан, от качествен полиамид. Да се мотае с оригиналния си е само загуба на време - мек е и се вкопава в гърловината.
Можеш ли да направиш такъв, с прав щок 3мм? Бам-ският е хубав, но разликата между диаметъра на отвора и диаметъра на шапката на клапана е рисково малка, около 1,5мм и не ми вещае дълговечност.
 
Ако е за Крал, щокът е 5+ мм. За да се направи на 3 мм, клапанното тяло се разпробива и се набива втулка от фосфорен бронз. Лично според мен, абсолютно ненужно, тъй като разлика няма в скорости, мощност и плато. Пробвах многократно и с единия и с другия щок и продължих да ги правя с 5 мм, като по средата, щокът е изтънен на 4 мм.
 
Малко да се отклоня от темата, има ли разлика между ударната група (ударник, ход на пружината) при Бигмакс и Пънчър? Цевната кутия при Бигмакс Х по-дълга ли е отколкото другите модели на фирмата?
 
Кутията на бигмакс габаритно по дължина и ширина е същата, ударника е по дълъг и много по тежък /около 60 грама/ по спомен
Пружината е доста по силна ф8,3мм тел 1,2мм
 
Кутията на бигмакс габаритно по дължина и ширина е същата, ударника е по дълъг и много по тежък /около 60 грама/ по спомен
Пружината е доста по силна ф8,3мм тел 1,2мм
Благодаря за информацията! Аз съм направил моя ударник около 55 грама, запълнен с олово, като пружината е ф14мм, с 1,2мм. дебелина. Може би и дължината на пружината при Бигмакс е по-голяма, което заедно с 250 баровите бутилки, прави разликата в мощността.
 
Колеги, срам-не срам, ще споделя каква идиотщина сътворих с kral bigmax и ще помоля за съвет. Изглежда съм заредил 2 пъти един след друг без да стрелям след първия път и когато на мишената не се появи нищо, тъпо и упорито заредих още веднъж... Пак шум от изстрел и пак нищо. Четвъртият път вече не зареди както обикновено, защото лоста за презареждане не се задържаше сам в задно положение и спусъка помръдва с няколко милиметра, но вече изстрел нямаше. След сваляне на пълнителя с шомпол извадих от цевта 4 (!!!) слъга. И вече положението е такова - лоста не се задържа сам в задно положение и след това при натискане на спусъка нищо не се случва.
Дали това може да се "оправи" в домашни условия? Ако не, да знаете майстор в или около Пловдив?
 
Последна промяна:
Back
Нагоре