Тунинг на 2 броя Kral Arms Bigmax-X, кал. 6,35:
Разширен отвор на клапанното тяло, разширен трансферпорт, отворът на цевта е на конус, нов клапан от полиамид, нов щок на клапана, нова пружина на клапана, нова, по-твърда пружина на ударника - щанцова, ударникът е полиран и с разширен отвор, задната, реглажна тапа е изтънена и полирана, а върхът и е заоблен, полиран вход на цевта, сменена задна бутилка с 250 барова.
Резултати:
Bigmax1 - Пушката беше настроена да стреля, по желание на собственика, с JSB Knockout 2,2 гр., с 294 - 300 м/с. - около 98 джаула. Така направи 40 изстрела - 4 пълнитела, при стартово налягане 260 бара. Крайно налягане - 210 бара. При тази настройка, пушката прави същия брой изстрели, със слъг HN 2,33 гр, със скорост 290 - 295 м/с - около 100 джаула.
Bigmax2 - Отново по желание на собственика, пушката беше нагласена да стреля, със слъгове HN 40 грейна - 2,6 грама, със скорост 292 - 298 м/с - около 115 джаула. Брой изстрели - 26. Стартово налягане - 260 бара.
Фабричният клапан и при двете пушки, беше деформиран и се беше вкопал в гърловината на клапанното тяло. Това намалява пропускливостта и малко по-късно, клапанът започва да се рони и разпада, защото е от много некачествен материал. За направата на новите клапани е използван качествен полиамид, който е тестван на 300 бара и не показва никакви деформации.