Опитах се да освободя място от към спусковия механицъм. Махнах тръбичката с двете шайби, в която влиза централното зацепване на буталото. В следствие от това получавам 5 мм място за пружина! Така монтирах хасанската пружина. Проблема при нея е че се нагъва в буталото и дере. Надявам се, че дианската пружина няма да задира никъде. За да се подсигуря смятам да нанижа втулка с външен диаметър 13-14 мм върху централното зацепване на буталото. Ще играе роля на водач и ще обира луфта. За да освободя място за още малко пружина направих и още един дребничък тунинг, който ми донесе още 3 мм. Ще се опитам да обясня, понеже нямам фотоапарат. Става въпрос за задния край на зацепващата ос. Това е участъка, в който спусъка зацепва оста. Та в самия край на оста, надлъжно на буталото и самата ос, има дупчица. Аз сложих в нея малко болтче и го залях със секундно лепило. По този начин удължих оста с 3 мм. Та смисъла е следния: при взвеждане на УСП буталото се намира 3 мм по- напред отколкото нормално => може да се побере още една пружинна намотка. Но ако оста се удължи с 4 мм УСП не може да се взведе. Изпробвано е! Все пак препоръчвам да се доразпробие тази дупка, да се навие резбичка и да се завие болтче. По- надеждно е. В резултат от това получавам 8мм място, което е още 2 намотки пружина, които са достатъчни (по мое мнение) да компенсират 13те мм по- голям ход. Има начин от УСМ да се получи още 3 мм място, но в домашни условия не става. Трябва фреза. След моите промени в тази насока на пушката ми може да се монтора пружина, която ако бъде максимално свита (тел в тел) би имала дължина 124мм.