Evanko
Потребител
leopardars написа:Най-вероятно дизела е от пропитата в маншета смазка.В крайна сметка с каква смазка намаза маншета?
Смазката, която използвах е GAMO. Мисля, че е силиконова.
leopardars написа:Най-вероятно дизела е от пропитата в маншета смазка.В крайна сметка с каква смазка намаза маншета?
stelibg написа:защото димеше като 50 кубиково балканче .
В повечето ръководства пише че прожината не се смазва. Това е голямата измама за да кихаш после пари за нова прожина, сегмент и евентуално бутало.stelibg написа:И аз имах терзания да смазвам ли маншета или не на моята пружинка АА TX200 MK3, докато не прочетох документацията и. Там изрично пишеше, че НЕ СЕ смазва. Предполагам важи и за останалите пружинки и маншети.
stelibg написа:У дома имам Napier Gun Grease http://www.shootingshop.com/products/napier-gun-grease-tube-25ml-tube-217.aspx
Дали е подходяща за смазване маншета на пружинка. Пропуснах да отбележе, че маншета ми е силиконов
Бях гледал тази пушкя някаде, косура и беше че заради лоста за зареждане не можеш да сложиш оптика, но тук доста просто са решили проблема.Тони написа:Малко над 170м/с. Пише го на стр.80 тук
Книгата може да се купи от същия магазин, който продава и рез. части за Хаенелите. Интересна е. В момента в Е-гън се продава един модел, който бях виждал само в нея.
Хаенел 552