FX Airguns или как се прави шведска тройка-аз, тя и вибратор (саундмодератор)

Tonev

Потребител
Здравейте , някой може ли да каже как се развива тази капачка? Гайката която стяга лайнера е останала вътре и не мога да я изкарам!viber_изображение_2023-03-11_10-08-04-968.jpgviber_изображение_2023-03-11_10-10-49-201.jpg
 

Tonev

Потребител
Трябва да развия първо N 4 после и гайката на цевта!
 

Attachments

  • viber_изображение_2023-03-11_11-50-31-186.jpg
    viber_изображение_2023-03-11_11-50-31-186.jpg
    168.3 KB · Прегледи: 37

hristoss

Редовен Потребител
ФТКС
Трябва ти специален инструмент,който се намира трудно и трябва ти да си го майсториш и 99% капачките са лепени с фиксатор.
Друг номер ще ти кажа,при мен стана.
Взимаш фиксатор за резби и мажеш резбата на кожуха и завиваш обратно
оставяш да стегне и после трябва да се развие където трябва,после нагряваш там където си лепил и отвиваш и там
 

Tonev

Потребител
Трябва ти специален инструмент,който се намира трудно и трябва ти да си го майсториш и 99% капачките са лепени с фиксатор.
Друг номер ще ти кажа,при мен стана.
Взимаш фиксатор за резби и мажеш резбата на кожуха и завиваш обратно
оставяш да стегне и после трябва да се развие където трябва,после нагряваш там където си лепил и отвиваш и там
Да благодаря ще пробвам така!
 

Ivan888

Редовен Потребител
Да се включа и аз. Днес благодарение на колегата Петър, се получи много приятен излет ( за разлика от спининговия риболова тук капото е трудно изпълнимо). Голямата помощ която получих от Петър и Сашо (Душата) доведе до удовлетворяващи за мен резултати. С удоволствие ще ги споделя с вас. Започвам с кратко :) описание на случващото се. След незаводолителния от мен резултат от 245 m/s с 30 грейна от последния път. Се снабдих с кита за слъгове, благодарение на Павката (Shaman) който предвидиливо въпреки моя отказ беше го поръчаш заедно с Маверика. Само да уточня преди описанието, че отчетените стойности на наляганията са доста относителни, заради отигиналния манометър на пушката
View attachment 99578
Започнахме с пробите, пушката заредена с 220-230 бара, първи регулатор на 170 бара, втори 100. Старт на теста 7 степен - 193 m/s. Последва повишаване на налягането на втори регулатор до 110, което доведе до : 7 ст. - 217 m/s, 3 ст. - 230 m/s, 1 ст/ - 242. Повишаване до 120 бара 1 ст. - 266 m/s. Повишаване до 140 бара 1 ст. 285, 3 ст. 274. От тук нататък следва завиване на болта на буренцето към чука (ще се радвам ако тук някой ми каже как се нарича този елемент). Последния път беше оставен половин оборот завит, след момента в който не може да се зарежда пушката. Петър зави един оборот (по часовниковата стрелка) което доведе до 1 ст 285 m/s , 7ст. 250. Още един оборот 1-284, 7 -263. + още един оборот 1 - 284, 7-274. + още един оборот 1 - 276, 7- 275. След което последва отвиване на 3 пълни оборота което доведе до 1-284, 7 - 284. Повиших налягането до 150 да кажем и се получи 1 - 293 m/s. Тези резултати бяха с hn .218 30 gr. Бях взел и една кутия хеви .218, 34 gr, но изобщо не ми хареса с тях. С тежките скоростта беше 275 m/s. Прикачвам малко снимки на мишени.
View attachment 99579View attachment 99580View attachment 99581
Здравейте, най-накрая остана малко време за стрелба. След незадоволителните резултати от 34 гр. h&n, при доста "надута" пушка, реших да се върна на 30 ките. Цитирал съм предишните резултати за съпоставка. В момента има добавено следното, волфрамов чук, хума порт и пружуна, хеви лайнер 600mm и карбонова тръба за изпъване на лайнера. 200/155-158 бара редуктори. Пушката доста утихна, скорост 300 m/s. Най- добрата група на 50m от капака на колата я направи Петър Тенев. Поздрави и бъдете здрави.
 

Attachments

  • 335074601_5655611601214447_5056706949790535519_n.jpg
    335074601_5655611601214447_5056706949790535519_n.jpg
    117.4 KB · Прегледи: 84
  • 331247410_534845792126324_2786845874163555132_n.jpg
    331247410_534845792126324_2786845874163555132_n.jpg
    105.2 KB · Прегледи: 83

The PuNiShEr

Редовен Потребител
Благодаря за предоставената пушка за да покажа възможностите и както нейните, така и моите. Без да преувеличавам, пушката стреля страхотно, постоянството е безкомпромисно, спусък феноменален. Ваньо, при хубаво време е момента вече да постреляме и на 200 и 300 метра заедно. Ще бъде много весело. Бирата и чипса са от мен ;)
 

Lacho

Потребител
ПОМОЩ
след смяна на алуминиевата бутилка с карбонова на Маверика започна да изпуска някъде около 1вия регулатор дайте идея какво да правя или къде да ида в София за помощ .. при нужда може и в други градове
 

Ivan888

Редовен Потребител
ПОМОЩ
след смяна на алуминиевата бутилка с карбонова на Маверика започна да изпуска някъде около 1вия регулатор дайте идея какво да правя или къде да ида в София за помощ .. при нужда може и в други градове
Провери първо дали е от самия регулатор, ако си развивал прекалено регулатора е възможно да си повредил първия му о-пръстен. След последващата смяна на бутилката с такава с по голямо налягане вече започва да изпуска. Провери о пръстена на регулатора или ги подмени направо с нови 2x1 им е размера. С твърдост 90 са отигиналните, но и 70 върши работа .
50-55 секунда
 

Lacho

Потребител
Провери първо дали е от самия регулатор, ако си развивал прекалено регулатора е възможно да си повредил първия му о-пръстен. След последващата смяна на бутилката с такава с по голямо налягане вече започва да изпуска. Провери о пръстена на регулатора или ги подмени направо с нови 2x1 им е размера. С твърдост 90 са отигиналните, но и 70 върши работа .
50-55 секунда
@Ivan888 регулатора не съм го пипал, но все пак благодаря ще изгледам видеото
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
В помощ за теча на регулатора, можеш да извикаш старите познайници на въздушни течове, а именно домакинската гъба и верото ;) Правиш хубава гъста и плътна пяна и слагаш малко върху зоната за тест на изтичане на въздух.
Успех.
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Днес имах малко време да пострелям с Maverick VP 6.35 с добавен power kit.
С тежкия чук на хума резултата от към скорост беше нулев.Никаква промяна,260м/с с 2.2 грама,както си беше с оригиналните неща ,но сега и с голям преразход на въздух. Сложих по-малкия чук на хума и нещата малко се пооправиха. С регулатор на 140бара ,малкия чук, пружината на хума и тънкия дотиквач дoкара 292-296м/с с 2,2 грама ,но пак с доста преразход. Фабрично беше 80J макс,сега докара + 13J с кита.Предполагам ще иска заигравка с мирко болта и евентуално с налягането на регулатора за да намали разхода. Също така,не знам и до колко да вярвам на това хрони,но само с него разполагам. Поръчах си компресор Tuxing TXES031(В момента е 409лв с доставка от Чехия) и като дойде ще пробвам различни вариянти.

Какви са вашите съвети в случая за спад на преразхода и вдигане на скороста на 300+? Мерак ми е да видя,че ги може тези 300м/с с 2.2-2.3грама и после ще я сваля ако трябва за по-добра точност :D

334914498_185066800981386_4063311159899650692_n.jpg
 
Последна промяна:

Ivan888

Редовен Потребител
С малкия чук (13.2 гр) без проблем може да работиш на 150 бара, а с големия (14.5 гр) мисля че е добре да опиташ на 160 бара. Пробвай с максимално затегната пружина и с големия чук, да вдигаш налягането с по 5 бара. Има ввероятност при 140 бара да държи клапана по дълго време отворен и затова да имаш преразход.
 

Евгений Б.

Редовен Потребител
Какви са вашите съвети в случая за спад на преразхода и вдигане на скороста на 300+? Мерак ми е да видя,че ги може тези 300м/с с 2.2-2.3грама и после ще я сваля ако трябва за по-добра точност
Според мен, ако почнеш да отхлабваш пружината на удърника, ако си в преразход наистина, би трябвало и преразхода да спадне и скоростта да се вдигне.
Ако вдигнеш налягането на регулатора, ефекта би трябвало да е същия.
 

Tonev

Потребител
Заравейте без видима причина ми падна скороста на Маверика с 10/15м.с. От 295 на 282 м.с.Развих отзад да видя ударника и пружината но не видях проблем , но като я зглобих установих че незареденa ударника трака напред - назад и при полужение 1 е най силна а при 7 най слаба! Къде може да е проблема ?
 

roskokn

Потребител
А налягането след втория редуктор променено ли е,както и винта за финна настроика?
 
Нагоре