gonzo-garage
Потребител
Всеки ъгъл в аеродинамиката, поражда вихри, а те са аеродинамично съпротивление.
По-малките ъгли са съответно по-малки съпротивления.
Когато имаш прав ъгъл, и го трансформираш на по-малки, получаваш по-малко съпротивление на потока.
Има значение и обтичането на повърхността дали поражда налягане или вакуум.
А в леглата на клапаните на двг-то има няколко повърхности, оформящи седлото.
Дефакто, не е конус, а съвкупност от конусни повърхности.
Клапанът е лесен за корекция, но за леглото са няколко инструмента.
Сега се сетих, и че повърхността по която контактуват кл.тяло и леглото също имаше значение дали клапанът е бърз или бавен
По-малките ъгли са съответно по-малки съпротивления.
Когато имаш прав ъгъл, и го трансформираш на по-малки, получаваш по-малко съпротивление на потока.
Има значение и обтичането на повърхността дали поражда налягане или вакуум.
А в леглата на клапаните на двг-то има няколко повърхности, оформящи седлото.
Дефакто, не е конус, а съвкупност от конусни повърхности.
Клапанът е лесен за корекция, но за леглото са няколко инструмента.
Сега се сетих, и че повърхността по която контактуват кл.тяло и леглото също имаше значение дали клапанът е бърз или бавен
Последна промяна: