Искам в темата да кажа на всички интересуващи се от Щаер за невероятния съпорт на фирмата Щаер Спорт към собствениците на техни продукти.
Аз имах проблем с цевта на моя Щаер ЛГ110- ФТ .
След като открихме проблема писах писмо директно до Щаер Спорт - Австрия (мейла от сайта им) Написах мейла в 19 часа вечерта , на другата сутрин в 10 часа имах отговор лично от Главния инженер на Щаер, че ще тества цеви и ще ми изпрати нова тествана цев абслолютно безплатно и се извинява и много съжалява за проблемите, които съм имал с тяхна пушка - само да съм му прател сдреса си за получаване в България. Писа ми след като получа новата цев - да му пратя старата, за да може за тях си да знаят какъв е проблема. Веднага пратих адреса си. След обяд на същия ден получих нов мейл от служител на Щаер че новата цев ми е изпратена, заедно с линк и тракинг номер на пратката и също с извинение за неприятностите с техен продукт. Цевта пристигна за 4 дни до вратата ми без да давам и стотинка. Аз коректно им изпратих старата цев.
Новата цев беше опакована много добре, като я отворих вътре бяха приложени 2 картончета от тестовете на цевта. На едното картонче имаше 3 групи с JSB Екзакт на 50 метра и записана скорост 237 м.с , на другото картонче - 3 групи с JSB Експрес на 50 метра със скорост 247 м.с.
Та искам да кажа, че фирмата има безупречен сервиз - не са ми искали нито документи за покупка , нито нищо - само посочих номера на пушката си. На практика за 24 часа от пускане на писмото им към тях, новата цев пътуваше към мен, като не платих нищо.
Та ако имате някакви съмнения относно потдръжка от страна на Щаер Спорт - независимо гаранционен или не, може да не се притеснявата - потдръжката е повече от отлична и не оставя никакво съмнение , че работите с реномирана фирма - уважаваща клиентите си и потдържаща продуктите си.