Пушките на AIR FORCE - Talon/TalonSS/Condor/Edge/Texan

peko

Редовен Потребител
ФТКС
От 190-170 бара си е работа във високо налягане, и така комплектования клапан може да дава наистина само толкова. Просто времето за отваряне не му е достаъчно. Виж при 150, при 130, при 100 бара колко въздух ще даде. Ако и в ниските налягания не се промени сериозно, значи наистина е с удушен порт.
ПП. Стига с тоя редуктор. Момчето прави тестове преди да си вземе редуктор, така че всичко си е от геометриите и динамиката на клапана.
 

lynx

Редовен Потребител
Това все пак е Кондор, не е някой удушен Талон или ГънПауър правен за Англия.
Тия скорости които посочва колегата са ненормално ниски, нещо е запушено някъде и трябва да се открие проблема.
Както каза колегата, пушката е била нагласена за максимално високи скорости.
Защо изведнъж се е снеможала?
 

Don

Потребител
С риск да се повторя отново - имам две бутилки :). Оригиналната и тунингована (high-flow). В момента мъката е с оригиналната - до момента не е стреляно с нея (изпускаше въздух и клапана не можеше да отвори. С много бой го отворих, смених всички уплътнения и оставих всички настройки в вида , в който бяха.
@Gadnqra - Ако шапката няма да удължи времето, през което клапана е отворен, тогава единственото за което се сещам е да намаля натяга на пружината на клапана. В момента е на макс. Но самата пружина ми се струва доста анемична, за да прави тези бели :)
 

Don

Потребител
От ляво е проблемната бутилка. Обърнете внимание на разликата в възможния ход на клапана:IMG_20180505_094828.jpg
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Лесно ли се движи клапана? Да не си сложил много стегнат о-пръстен? Можеш наистина малко да вдигнеш шапката нагоре-много е ниско. Вдигни я с 3 мм още. При празна бутилка, трябва да можеш да натиснеш с пръст клапана лесно. Провери и в по-ниските налягания как ще отваря.
 

sess84

Редовен Потребител
Няма какво да се чудиш малък ти е хода на клапана :)
 

Don

Потребител
След още 100 изстрела продължава да си държи 12-13 джаула, май ще си докара 500-600 изстрела с почти константна скорост. Ще потърся потходящ шестограм. Най малкия който имам е 1/16" но е голям, идея какъв да търся ?
 

Gadnqra

Редовен Потребител
По принцип са инчови. Едно време имах, но сега не знам кой е, а продадох Кондора.
 

Don

Потребител
1/20" или 0.05 инча е размера. Обаче трудно се намират. Поръчах си, но ще ги чакам поне една седмица
 

bleu81

Редовен Потребител
От ляво е пробплемната бутилка. Обърнете внимание на разликата в възможния ход на клапана:View attachment 70667

Не е по темата но да вмъкна нещо което може да послужи при развиване на лепени резби. Гледам че гърлото на бутилката е доста надъвкано от опити да се развива с гаргите или тръбен ключ. За такива резби аз бих използвал ударен гайковерт. Взима се вложка която влиза върху клапана. Разпробива се радиално и се навиват резби за болт с подходящ диаметър. така ще имаме инструмент за клапана който се слага на гайковерт 1/2 и клапана ще се развие с лекота с нулеви поражения по бутилката.

Поздрави
 
  • Харесвам
Reactions: Don

Gadnqra

Редовен Потребител
Едно време си правех ключ за клапанното тяло, а самата бутилка стягах на струга. За мен това е най-безболезненият и сигурен начин.
 

Don

Потребител
В конкретно този случай, нямаше друг начин. И аз си направих инструмент от масивен върток за плашка с 4 М6 болта които да притягат плътно клапана. Носещия се изкриви от напъване - имаше поне една лъжица лепило по всички резби, някой определено се беше престарал.
Но идеята за ударен гайковерт, пособен на този който използват гумаджиите определено е добра. Ще я използвам за в бъдеще :cheers:
 

anibis

Редовен Потребител
Аз ако съм на теб ще е завъртя на струга тая бутилка,и с шкурка ще се опитам да оправя дерюгите,по-гърловината след това ще си е пръсна със матов черен спрей спрей.
 

lynx

Редовен Потребител
С шкурка май нищо няма да стане, доста злобни и дълбоки са дерюгите.
Може на струг да се изглади, но точно на шийката не е желателно да се пристъргва(точно там няма излишно месо).
 

Don

Потребител
Малко кит, изглаждам я, пръскам я и е като нова. След като я оправя функционално, ще се погрижа и за външния и вид :)
 

bleu81

Редовен Потребител
В конкретно този случай, нямаше друг начин. И аз си направих инструмент от масивен върток за плашка с 4 М6 болта които да притягат плътно клапана. Носещия се изкриви от напъване - имаше поне една лъжица лепило по всички резби, някой определено се беше престарал.
Но идеята за ударен гайковерт, пособен на този който използват гумаджиите определено е добра. Ще я използвам за в бъдеще :cheers:

От опита ми с развиване на ръждясали и лепени с подсигорител резби по коли и всякаква друга техника с която съм се сблъсквал съм стигнал до извода, че ударния гайковерт работи най-добре и с най малък риск нещо да се счупи. При прилагане
на
статичен въртящ момент много по лесно се късат болтове и се заоблят глави отколкото с гайковерта. Имам 3 електрически деволта на 160, 200 и 950 нм и няма нещо което да не се е развило, като скъсаните болтове и заоблените глави са в пъти по-малко от времето когато ползвах дълги рамена с удължители. Да не говорим, че риска от контузии и премазани пръсти е нулев, което никак не е за подценяване.
 

Don

Потребител

Аз си поръчах тези - https://profi.bg/art/shestogrami-imbusi-g-obr-k-t-v-kutiiq-inchovi-i-metrichni, при Валери не видях да има нужния размер. Бяха почивни дни и нямаше как да обработят поръчката.
 

Don

Потребител
Успях да дигна шапката на клапана, но това доведе до скорост от порядъка на 140 м/с с баракудата. Стартово налягане около 180 бара до към 170. Направи ми впечатление че когато ударника удари клапана, той не помръдва. Да продължа ли да следя скороста докато налягането падне значително или директно да спадам бутилката и да пробвам да отхлабя малко пружината на клапана. В момента е натегната на максимум ?
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
когато ударника удари клапана, той не помръдва.
Това, че ти не го виждаш не означава, че не мърда. Иначе откъде ще идва посочената от теб скорост?
Продължи да стреляш и мери всеки изстрел докато паднеш на 100-120 бара, за да се види дали скоростта ще започне да вдига и кога ще започне да пада.
Тогава ще се се разбере дали ще трябва да се охлабва пружината на клапана, но най-вероятно ще се наложи, според това, което си написал.
 
Нагоре