Да разгледаме "бюджета" на едно регионално състезание:но иначе наисти опира до финанси всичко само с желание не става
- мишените се осигуряват безплатно. От БАФТ, Мускетари, Софийския Клуб...: от опит знам - никой няма да откаже. Базовия инвентар вече имаме понатрупан в България - въпрос на организация и добра воля да се събере на място на конкретна дата;
- наградите: не знам колко би струвало отпечатване на 3 комплекта по 3 грамоти. Не вярвам да е повече от 20лв. При желание могат да се купят медали да речем: най-евтините струват 3-4лв бройката или до 50лв за 3 комплекта. Общо до 70лв за грамоти и медали;
- различните протоколи, ленти, габарки и други подобни дребилии ще се вмъкнат в 30лв (казвам го от опит);
- остават други разходи от сорта на гориво за 1-2 ходения до място за уреждане на терена и договаряне на спането: да ги сложим 50лв.
Общо "бюджета" излиза до 150лв с медали или до 100лв само с грамоти.
Подобна сума се възвръща от таксите. Да има само воля организаторите да ги инвестират 2-4 седмици предварително и да изчакат възвръщаемост в деня на състезанието.
Дори могат да се обърнат към ръководството на БАФТ и да обсъдим предварителното предоставяне на подобни суми от наличните в касата.
А може и част от нужните материали някой да има в наличност и да ги предостави безплатно на добра воля и да излезе и още по-евтино. Само да има кой да ги поиска за конкретна дата на конкретно място.
Както и да го въртя - пак ми излиза, че организация на едно състезание изобщо не опира до пари. Единствено и само до желание и воля.
("Западняците" също винаги събират такси за участие, доста по-солени от нашите при това. Защо ли щом са толкова заможни?).