ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Валката

Потребител
Въпрос към колектива къде мога да намеря такива тръбички като на снимката на сепаратора за проект?
Искам да си свържа бутилката със cp2 директно към клапан с бърза връзка или резба.
 

dberov

Редовен Потребител
Ако ползвате и бутилка,а не зареждате директно пушката, тези ядове ще отпаднат до голяма степен..

Точно обратоно, колкото по голям обем се зарежда, толкова повече конденз се отделя. Конденза се получава при загряването на помпа или компресор. Последната седмица четох за компресор на HILL с въздушно охлаждане и фабрично вграден влагоабсорбатор. Тоя компресор е конструиран като помпа чийто бутало не е със сигменти а с О-пръстени и го задвижва мотор. Температурата на греене е двойно по малка и въпреки това след вградения влаго абсорбатор, вързаха един допълнителен, който след помпене отвориха и като изтискаха тампона, потече вода. Та пак казвам, който както иска да си пълни пушката, аз експерименти не бих си позволил. Все едно да си купиш мерцедес от магазина а да го караш с евтин дизел купен от някой тракторист, че да се спести някой лев.

Въпрос към колектива къде мога да намеря такива тръбички като на снимката на сепаратора за проект?
Искам да си свържа бутилката със cp2 директно към клапан с бърза връзка или резба.
За това ли става дума? - https://www.aliexpress.com/item/400...100101575!sea!BG!0&curPageLogUid=nFuHfBRGdc4M
 

Валката

Потребител
да благодаря спасител си
но са твърде дълги чувал съм за хидромат бургас там могат ли да ми ги изработят по точна мярка?
 

mobilen

Редовен Потребител
Добре е да стои права винаги.На голямата бутилка дъното е с по- дебела стена от цилиндъра, за да издържи при наличие на корозия..
Ползвам Йонг Хенг от 4 г и 3 месеца и не ми се е налагало да сменям нещо.Всъщност още не е отварян.Зареждам винаги като охлаждам с чешмяна вода и компресора не е загрявал повече от 42 градуса.Водата след него охлажда голямата бутилка.Наливал съм 5 w40 ,а напоследък само Xado.Докато работи на
3-4 минути отварям изпускателя на 1 ва степен да излезе конденза /3,4 или5 капки/и след половин час работа във филтъра е мокър едва първия елемент,а те са 3..
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Междудругото в моята книжка на Tuxing, изрично пише да не се слага моторно масло за коли. @SEPULTURA това за w40 къде го прочете? Питам, защото съм в София и на 4ти магазин ми казват, че няма или могат само 50-100Л, а онлайн го има навсякъде.
C8204CDD-A946-4BC2-8D00-23E2C4E1AF68.jpeg
 
Последна промяна:

Kameno Karp

Редовен Потребител
Клоко масло събира компресора?
Аз колите си ги карам само с Amsoil и съм доволен. Та и на компресора такова ще налея.
Мисля,че АР1 имат и физически магазин в София. Аз от тях си пазаря маслата.
 

Laferrari63

Редовен Потребител
400-450 мл събира компресора. И аз на Субаруту съм с Амсойл, хората казват, че за Турбо-бензини било по-добро от другите. Не знам , в Tuxing пише да не се слага моторно, компресорното масло е със доста по-голям вискозитет , на Хадо при 100 градуса вискозитета пада до 16. Ако сложеш 5w40 ще стане на вода, въпреки че не стига пък толкова големи температури тоя компресор.. нали 50-60 градуса вдига попринцип ?
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Не го намирам в бг амсойл, но сигурно ще го имат, на Хадо цената е същата, аз изобщо не се сетих да взема такова.

ПС: В книжката пише, че ако бутилката ми има въздух вътре, при самото включване на компресора трябва да изчакам налягането в маркуча да съответства това в бутилката преди да отворя крана на бутилката, но са дали пример с 30 бара остатък. Ако бутилката ми е на 200 бара, трябва да изчакам компресора да надуе 200 бара в маркуча преди да отворя крана така ли ? Това ми се струва като тормоз за машинката, няма логика. Но пък ако отворя крана на 200 бара в бутилката, прекалено голяма ще е силата на въздуха, който ще иска да се върне в системата на компресора. Вие как процедирате? Първо отваряте крана и пускате компресора или чакате надуе маркуча на 50-100 бара и тогава отваряте крана ?
 
Последна промяна:

Бай Колю

Редовен Потребител
Измервам колко е налягането в бутилката. Обикновено е 220-230. Пускам компресора и изчаквам да надуе над 230 бара след което отварям крана на бутилката. Така не се налага компресора да работи срещу налягането на бутилката.
Отделно - в гаража, където ми стои компресора, постоянно работи влагоабсорбатор да изсушава въздуха. Влагата на въздуха е на ниско ниво и така влагата във филтрите е доста по-малко.
 

roskokn

Потребител
Конденза се получава при загряването на помпа или компресор
Конденза се получава когато въздухът със влагата в него срещне по студена от него повърхност,затова се изпотява студеното стъкло от дъха ни-примерно.Във случая въздуха се нагрява значително от компресирането му и първата по студена преграда която срещне превръща влагата от газообразно в течно състояние,затова е по добре това да е бутилката за зареждане а не резервоара на пушката или редуктора.Относно компресора hill гледаики как и до колко му се вдига температурата по клиповете и то от 100до200бара не съм особенно впечатлен,аз лично бих изчакал да потестват други потребители,вече има разни клипове с проблеми.
 

hristoss

Редовен Потребител
ФТКС
В английската група във фейса, масово са с такива и само суперлативи чета за тях.
И аз до сега само положителни отзиви съм чел за хилла,а доста съм се ровил из форумите за него по едно време.
Даже и от нашенско имам положителни отзиви от двама колеги.
 

gary m

Редовен Потребител
Нилл, близо до 3 години аз имам.
Без проблем.
Други хора тук, има.
Консумативи, да малко скъпо, масло плюс силикон оилио, 35 лв. Готови за 50 работи часа.
Сервис кит. Аз имам, директно от Hill.

If anyone wants to ask any questions about Hill compressor, in correct Bulgarian or English I'm happy to reply.

Гари
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Междудругото в моята книжка на Tuxing, изрично пише да не се слага моторно масло за коли. @SEPULTURA това за w40 къде го прочете? Питам, защото съм в София и на 4ти магазин ми казват, че няма или могат само 50-100Л, а онлайн го има навсякъде.
View attachment 106657
Не намирам нещо къде съм забутал упътването да го снимам. Ама между моя и твоя компресор като нищо може да има 3-4 години разлика в производството и да са с различни упъвания. Това че сме ги купили скоро не означава,че са произведени скоро хаха. Този модел, мисля се прави от поне 4 години.
Иначе не виждам, защо малсо за двигатели да не е ок за този компресор? При положение ,че двигателите работят температурана константа 90С (бензиновите и повече),товарят се много повече от този смешен компресор и работят на много по-високи обороти от него. Така,че щом моторното масло смогва да предпази един двигател от износване,защо да не може да предпази това чудо на китайската ЕнЖенерна мисъл? :D
 
Последна промяна:

roskokn

Потребител
Иначе не виждам, защо малсо за двигатели да не е ок за този компресор? При положение ,че двигателите работят температурана константа 90С (бензиновите и повече),товарят се много повече от този смешен компресор и работят на много по-високи обороти от него. Така,че щом моторното масло смогва да предпази един двигател от износване,защо да не може да предпази това чудо на китайската ЕнЖенерна мисъл? :D
Един дизелов двигател прави около 30бара налягане,при това налягане се самозапалва нафтата при впръскване.Помня преди 10-15г имаше период където горивата бяха рязко скочили,нафтата около сегашните цени.Същевременно по масларниците се продаваше наливно МХЛ масло на около лев по евтино от нафтата и масово го купуваха и караха на него включително е один приятел с Опел Омега.Във всеки цилиндрово бутален механизъм прониква някакво количество масло което ако има достатъчно висока компресия изгаря.....а в нашите я има,около 10 пъти повече от дизеловия двигател.Вярно количеството е незначително за да отдели такава енергия че компресора да заработи като ДВГ но това което проникне във втората степен изгаря,овъглява се и прави налепи и сажди-вижте по назад в темата маслото на колегата след 30мин работа Компресорните масла да съобразени с тези фактори и освен вискозитета и състава им е съобразен с естеството на работа.
 

dberov

Редовен Потребител
Конденза се получава когато въздухът със влагата в него срещне по студена от него повърхност,затова се изпотява студеното стъкло от дъха ни-примерно.Във случая въздуха се нагрява значително от компресирането му и първата по студена преграда която срещне превръща влагата от газообразно в течно състояние,затова е по добре това да е бутилката за зареждане а не резервоара на пушката или редуктора.Относно компресора hill гледаики как и до колко му се вдига температурата по клиповете и то от 100до200бара не съм особенно впечатлен,аз лично бих изчакал да потестват други потребители,вече има разни клипове с проблеми.
За теб по добре влагата да е в бутилката за зареждане от колкото в резервоара на пушката, а за мен е по добре да няма влага и на двете места, постижимо е срещу някакви 150 лева...а как се образува ми е ясно а мисля и на всеки друг, и не сметнах да изпиша 10 реда за това. Както и да е.
Относно компресора на HILL, една седмица съм чел и съм изгледал всички видеа по 10-12 часа на ден. В Тубата няма нито едно видео за дефектирал компресор а са пуснати в продажба пшреди 3 години. Има 2 видеа като първото е преди 3 години, компресора е закупен от магазин на Аншуц и веднага е бил изтеглен обратно понеже от HILL са намерили винт залепен с Локтайд, сметнали са това за грешка. След 9 дена компресора е бил върнат на купувача с промяна по винта и ъпдейтнат софтуера който се използва и до момента. Другото видео е от март месец тази година в което човека изказва благодарност към сервизните работници на HILL за отличната работа по подмяна на цилиндър, бутало и клапан... явно гаранционно, щом е доволен. Реално погледнато това е помпа с мотор а маслата са две понеже едната е силиконовата смазка за О-пръстените а червената е за металните повърхности. Помпи два пъти по бавно от китайчетата но ако се обслужва редовнбо както е по инструкция (на 100 работни часа да се прави профилактика с подмяна на О-пръстени и клапанчета) може да изкара и 50 години. Софтуер следи налягането, също и градусите, ако загрее спира автоматично и подновява работа когато датчика отчете че се е охладил, с въздушно охлаждане е, няма мяркучи бидони с вода, правене на лед, водни помпи или връзване на байпас...шетане няма. Натискаш копчето, задаваш до колко бара и стартира да помпи.
Замисли се защо Мондулар, Хума и Крале продават този компресор. Ако аз съм търговец, бих продавал продукт който се разваля най рядко а тоя наистина не се разваля. 100% ще има някоя бройка дала фира, все пак е техника но нищо общо с китайчетата чийто живот е неизвестен. Някой не тръгват още от кашона, други ще спрат като изтече гаранцията трети ще ни надживеят.
И нещо много важно: Hill EC-3000 Electric Air Compressor - Designed, Manufactured and Assembled by Hill Pumps in our Sheffield, UK, Factory! https://www.mkshooting.de/media/products/0217906001581524799.pdf

Е това му е пълната профилактика на 100 работни часа. Нещо сложно да видяхте, щото аз не.

 
Последна промяна:

roskokn

Потребител
За теб по добре влагата да е в бутилката за зареждане от колкото в резервоара на пушката, а за мен е по добре да няма влага и на двете места, постижимо е срещу някакви 150 лева
Аз влага нямам и съм дал повече от 150 лв за филтрация включително и на входящия въздух,която още не съм монтирал.Не казвам нищо лошо за компресора за тези пари трябва да е ОК,но тези неща единствено и само времето ги показва,както и за китаиските компресори.Относно филтрацията 100процентова трудно се постига а и винаги е възможен гаф със филтрите поради необслужване или други причини и аз лично предпочитам последствията от този гаф да са в бутилката а не в пушката.
 
Нагоре