ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

roskokn

Потребител
А какво налага почивките? На какъв принцип определяте кога и колко да почива компресора? Питам,защото и аз скоро ще ставам компресьорист,а абсолютно нищо не ми е ясно.
Производителя препоръчва повече от 75градуса да не се допускат,аз лично допускам до 55,иначе нищо не налага почивките поне при мен.При първият тур на помпен от 210до към 260бара температурата се вдига до около 45градуса,55 достигам на третия от 290 до 310.просто идеята е да не прегрявам ,,сегментите,, на буталото на 2ра степен.
П.п.Помислете и за добра система за влаго и маслоотделяне.
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Производителя препоръчва повече от 75градуса да не се допускат,аз лично допускам до 55,иначе нищо не налага почивките поне при мен.При първият тур на помпен от 210до към 260бара температурата се вдига до около 45градуса,55 достигам на третия от 290 до 310.просто идеята е да не прегрявам ,,сегментите,, на буталото на 2ра степен.
П.п.Помислете и за добра система за влаго и маслоотделяне.
Какво значи добрс ситема за влаго и маслоотделяне? Това филтъра ли трябва да е?
 

roskokn

Потребител
Какво значи добрс ситема за влаго и маслоотделяне? Това филтъра ли трябва да е?
Бих казал ,,и филтъра,, при мен са няколко последователни с различно действие,чакам също и едни елементи които липсват на моя модел компресор,но са важни.
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Днеска се надъхах да стрелям в хубавото при нас време. Закачам пушката за компресора и...к*рец,компресора не вдига налягане..
Изкара около 30 работни минути хаха. Очаквах да се сговняса, ама не толкова скоро :D
И така,стелянето се отложи поради технически компресорни причини. :yes:

Рзглобих копресора почти на 90% да видя какво се случва. В упътването пише,че при не вдигане на налягане трябва да се проверят чек клапана от горе при манометъра и буталото,за замърсяване или повреди. Разглобих глвата почистих буталото отново,защото само за 30 работни минути беше същия мърляч както,когато го разглобих директно от кутиията. Почистих и чек вала,сглобих и пак не тръгна. Тогава реших да го разпоря целия. Оказа се ,че в долната част на тръбата на главата за стемените има още един чек клапан,който не е споменат в упътването. Почистих и него и воала - китайското ЕнжЕнерно чудо заработи отново.
Качвам Ви снимки на процеса,защото в бъдеще някой от вас ще има същия проблем,просто е въпрос на време хаха.

При развиването на тръбата за въздуха между степените е МНОГО ВАЖНО ДА МАХНЕТЕ ГЛАВАТА ОТ КОМПРЕСОРА! Не опитвайте да ги развивате ,когато главата е на компресора защото ще я счупите. Гайките са доста стегнати,трябва да се държи контра на големия болт на връзката им.

336676221_3045095139131954_5301097950539624903_n.jpg336625915_937331977311819_5015189532394808079_n.jpg
330263489_1048054576150664_5269624227661440078_n.jpg
329254912_1252683822039374_1186652778118532571_n.jpg336599014_1417518082392752_5483255457053867696_n.jpg

336620998_227323809801017_1442752811117233037_n.jpg336626936_943862636624245_1964381419759353573_n.jpg
336630667_1258424118123337_1713147436415772003_n.jpg336628202_1244691426150433_968344857750874182_n.jpg
336623786_258862379811203_141077025558243413_n.jpg

Този отвор за въздуха през тръбата за степениете в горния й край е малко странен. Изглежда като направен насилствено на ръка с отверка хаха. При другото разглобяване може да го оправя с една малка бургия. Нормално ли е да е така или е ефект от нискокачествения производствен процес на компресора?
336625428_939086837099579_6088293014098905517_n.jpg
 
Последна промяна:

zuc

Новодошъл
Днеска се надъхах да стрелям в хубавото при нас време. Закачам пушката за компресора и...к*рец,компресора не вдига налягане..
Изкара около 30 работни минути хаха. Очаквах да се сговняса, ама не толкова скоро :D
И така,стелянето се отложи поради технически компресорни причини. :yes:

Рзглобих копресора почти на 90% да видя какво се случва. В упътването пише,че при не вдигане на налягане трябва да се проверят чек клапана от горе при манометъра и буталото,за замърсяване или повреди. Разглобих глвата почистих буталото отново,защото само за 30 работни минути беше същия мърляч както,когато го разглобих директно от кутиията. Почистих и чек вала,сглобих и пак не тръгна. Тогава реших да го разпоря целия. Оказа се ,че в долната част на тръбата на главата за стемените има още един чек клапан,който не е споменат в упътването. Почистих и него и воала - китайското ЕнжЕнерно чудо заработи отново.
Качвам Ви снимки на процеса,защото в бъдеще някой от вас ще има същия проблем,просто е въпрос на време хаха.

При развиването на тръбата за въздуха между степените е МНОГО ВАЖНО ДА МАХНЕТЕ ГЛАВАТА ОТ КОМПРЕСОРА! Не опитвайте да ги развивате ,когато главата е на компресора защото ще я счупите. Гайките са доста стегнати,трябва да се държи контра на големия болт на връзката им.

View attachment 106500View attachment 106501
View attachment 106502
View attachment 106503View attachment 106504

View attachment 106505View attachment 106506
View attachment 106507View attachment 106508
View attachment 106509

Този отвор за въздуха през тръбата за степениете в горния й край е малко странен. Изглежда като направен насилствено на ръка с отверка хаха. При другото разглобяване може да го оправя с една малка бургия. Нормално ли е да е така или е ефект от нискокачествения производствен процес на компресора?
View attachment 106510
при мен долният клапан липсва,май бай китай го е забравил,ха ха.иначе компресора е същия.
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
@zuc И работи ли без него? А отвора от горе за тръбата като моя ли е направен, 5 за 4? :D
 
Последна промяна:

perf

Новодошъл
Днес голяма изненада - строши се оригиналния щуцер на Kral при зареждане. На 250 бара изплющя и за късмет нямаше травми. Сега леко се притеснявам да зареждам

IMG_20230326_041901.jpgIMG_20230326_041842.jpg
 

sts1969

Редовен Потребител
Каква е тази пружина вътре, възвратен клапан някакъв ли, защо е нужен там? ???
 

DGman

Редовен Потребител
Да това е клапан
Ако неси сложил да зареждаш затваря и не пуска въздух.
Така проверявам колко е въздуха /налягането/ в бутилката.
На Рексимекс Трон е същия
 

sts1969

Редовен Потребител
Да това е клапан
Ако неси сложил да зареждаш затваря и не пуска въздух.
Така проверявам колко е въздуха /налягането/ в бутилката.
На Рексимекс Трон е същия
Това всъщност е част от пушката, аз помислих че е края на маркуч или нещо подобно, на снимките не се вижда общата картинка.
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Колегата говореше за долния чек клапан на компресора. При друг колега липсва, явно си работи :D

Кой е***, е*** , компресорите са пак по 500 лв!

Но скоро ще имам компресори, 700cc карбонови бутилки за пушки, 6.8Л и 9Л карбонови бутилки с кран, всичко ще е на Tuxing със сертификат, преглед и гаранция. Ще са на цена по изгодна от алиекспрес и нашите магазини! Който иска да се включи нека да ми пише на ЛС или 0898527866 , Калоян. Поздрави!

007B57E2-BCFF-4B7A-B091-724E4AE10111.jpeg
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Аз лично съм добавил и допълнителен голям, както и маслен сепаратор на първа степен.
Дай снимки да видим какво си добивил за да копораме идеите :D

@Валката Филтъра на tuxing-a е ОК,не пропуска. От страната на пушката няма нищо. Но е добре да го вадиш от цилиндъра да изсъхва,така и ще намалиш шанса за възникването на ръжда. Разбира се,може да се добави и допълнителен филтър,който винаги е в +,но тук всеки сам решава. Както казах ,оригиналния си върши работата.
 
Нагоре