ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

radosten

Потребител
Колеги компресорът ми спря да помпа, не иска да качва никакво налягане. Моля за помощ, идеи и съвети.
Колеги, намерих причината за аварията. Оказа се счупена пружина на изпускателният клапан на първа степен. Благодарение и съдействието отново на Ники ( Kameno Karp) проблемът беше отстранен.
Колеги компресорът ми спря да помпа, не иска да качва никакво налягане. Моля за помощ, идеи и съвети.
 

Attachments

  • IMG_20240408_150638.jpg
    IMG_20240408_150638.jpg
    463.1 KB · Прегледи: 37

SEPULTURA

Редовен Потребител
Та,кой каза,че китайците няма да тикнат стандарта от 300бар макс ,нагоре?
 

Чоби

Редовен Потребител
С това въздушно охлаждане хм може би да напомпи бутилка 500сс от 250 до 300 бара . Я камилата я камиларя. Сигурно е тестван от фирмата производител щом са го написали. Друг е въпроса колко време ЩЕ ЖИВЕЕ на този натоварен режим с това охлаждане. 1000 евро не са малко пари. А на 12 волта задължително трябва да работи двигателя на автомобила. Май по практично е да зареждаш с по голяма бутилка напомпена на 310 бара у вас с тези компресори които ги знаем. Ама всеки си знае за себе си . Ако някой го пробва да напише.
 

SAIMAN

Новодошъл
Здравейте, фенове на въздушните оръжия, не съм точно от Вашата гилдия, но бих се радвал, ако успеем да сме си взаимно послезни. Не открих друга тема и затова се включвам тук.
Ние сме Airsoft отбор и играем с реплики на въздух, та поради тази причина се снабдихме с Tuxing 4500Psi/300Bar Модела, не съм сигурен кой е. (този със златната глава) с водно охлаждане. От скоро след като вдигне налягане и започне да пълни се появява едно прекъсване, все едно задържа нещо и след това почва пак да пълни за кратко и така в един момент спира. ( В прикаченото клипче, се вижда точно как работи).
Диагностика: това което успяхме да проверим е че вероятно проблема не е от маслото (сменихме го с ново), буталото и всичко в предната част като уплътнения и т.н. си е наред (няма задиране или стружки) От към мотора са проверени само спойките и кабелите, да не би от вибрацията да се е разкачило нещо.

Моля за съвет, идеи, опитен човек или сервиз, който може да помогне.
Благодаря предварително!
Поздави,
SAIMAN
 

Attachments

  • 0-02-05-d2c024959fa862f63581b7dd12cd8c61dfc953c66f40ab70febee02ad35b4d83_bdae917a798e3da3.mp4
    684 KB

O.K.

Потребител
По време на прекъсването се чува бръмчене. Може би има прекъсване във веригата на работния кондензатор в/до клемната кутия на мотора (ако изобщо има такъв кондензатор)...
Проверете ел. връзките в клемната кутия...
 

SAIMAN

Новодошъл
По време на прекъсването се чува бръмчене. Може би има прекъсване във веригата на работния кондензатор в/до клемната кутия на мотора (ако изобщо има такъв кондензатор)...
Проверете ел. връзките в клемната кутия...
Благодаря за коментара, ще погледнем до колкото имаме възможност и познания, но си мисля, че в частта ел. и мотор може би ще е по-редно да се доверим на професионалист, който знае какво прави. Ако имате човек/фирма от София, ще съм благодарен за контакти.
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Ако компресора ти е в атво-стоп,проблема най-вериятно е от релето ,което се управлява от манометора. Пълен боклук са тези релета. Пробвай да шунтираш релето,вържи мотора директно към червеният бутон за включване. Имай впредвид ,че така няма да ти работи авто-стопа и сам трябва да спираш коморесора,когато стигне желаното налягане.
 

Чоби

Редовен Потребител
Колега SAIMAN с този туксинг си влязал във филма. Не знам защо прави така , но повярвай ми дори и да намериш проблема и да го отстраниш ще се появи друг. Прегледай в тази тема 20-25 страници назад и ще видиш ,че от компресорите само за туксинг се говори . Проблеми , съвети, модернизации, колкото искаш ще намериш. Евтин е , но и дертовете му не са малко. Моят и на доста колеги е този . За 2 год. и 720 мин. работа общо, никакъв проблем . Само смяна на масло и филтър. Е то винаги има и първи път , не е вечен сигурно ще направи проблем , но за сега няма. IMG_20240328_225033.jpg По скъп е , но безплатен обяд няма.
 
Последна промяна:

SEPULTURA

Редовен Потребител
Колега SAIMAN с този туксинг си влязал във филма. Не знам защо прави така , но повярвай ми дори и да намериш проблема и да го отстраниш ще се появи друг. Прегледай в тази тема 20-25 страници назад и ще видиш ,че от компресорите само за туксинг се говори . Проблеми , съвети, модернизации, колкото искаш ще намериш. Евтин е , но и дертовете му не са малко. Моят и на доста колеги е този . За 2 год. и 720 мин. работа общо никакъв проблем . Само смяна на масло и филтър. Е то винаги има и първи път , не е вечен сигурно ще направи проблем , но за сега няма. View attachment 116807 По скъп е , но безплатен обяд няма.
Ти стига се хвали,че ще хване уроки накрая и ще изпляска :D
А това,че основно се обсъжда tuxing тук е ,защото много хора го притежават. Другите марки/видове компресори са единични бройки в този форум
 

Чоби

Редовен Потребител
Може да изпляска , но след толкова безпроблемна работа ще му е простено . А това че, другите видове са единични бройки не съм съгласен.
 

SAIMAN

Новодошъл
Колега SAIMAN с този туксинг си влязал във филма. Не знам защо прави така , но повярвай ми дори и да намериш проблема и да го отстраниш ще се появи друг. Прегледай в тази тема 20-25 страници назад и ще видиш ,че от компресорите само за туксинг се говори . Проблеми , съвети, модернизации, колкото искаш ще намериш. Евтин е , но и дертовете му не са малко. Моят и на доста колеги е този . За 2 год. и 720 мин. работа общо, никакъв проблем . Само смяна на масло и филтър. Е то винаги има и първи път , не е вечен сигурно ще направи проблем , но за сега няма. View attachment 116807 По скъп е , но безплатен обяд няма.
Благодаря, погледнах го, не е кой знае колко по-скъп, 10-15 долара разлика, но не намирам информация с какво е по-различен. Иначе четох, разни коментари из чужди форуми, че "златния" също бил железен, но явно е до бройка. Има и по-кекави, ние сме хванали бройка от тях. Ще видим дали може да се оправи, ако не ще го мислим.
 

SAIMAN

Новодошъл
@Благодаря на всички, които се отзоваха да помогнат :)
П.С. Форума е интересен и много сериозно се замислих дали и аз да не влрзна в гилдията :D До нови срещи.
 
Нагоре