Некоректни онлайн сайтове, от които не бива да пазаруваме.

astra

Редовен Потребител
Имам новини за теб, но не вдигаш телефона...

Това за мен е ЛЪЖЕЦ.
Понеже не може сам да се защити тук, копирам тук кореспонденцията ми с Флорентино от онзи ден. Всеки може да си направи сам изводите.

Аз:
Hello Florentino, I highly recommended to a very good friend of mine - Vasil Popov from Varna, to purchase a parralax wheel from you as I did. I told him that I'm very satisfied with the quality of your products that I purchased from you. He says that it took 1 month since he placed his order and his parralax wheel still not arrived. He is very unhappy with this situation and I feel obliged because I highly recommended your service. Can you please,.tell me what went wrong so that Vasil is desperate and wants to refuse his order? Thank you.

Той:
hello, the following happened when the order did not have this material manufactured since I have manufactured it, that time has passed now I have to send it to anodize and it will take a few more days since I can't send the wheel alone I live in a city where there is not much industry and I have to send everything abroad when I make pieces I make quite a few and I usually have them in stock sometimes I run out of them and it may take a month or two without them being in stock again I'm very sorry for this situation if you want to keep waiting I can give you a 10% discount and give you shipping
I'm sorry too But it is the only way that when I send things to anodize I get a good price between shipments and volume of material I'm very sorry about this situation.

Това е!...
 

xpresident

Редовен Потребител
Който иска да си поръчва от тоя, аз предупредих защото точно един месец след като направих поръчката, нищо не беше изпратено.
Можеше още в началото да ми каже, че ще отнеме неопределено време, а не около две седмици. Защото ако знаех нямаше да чакам, а щях да поръчам от Фалкон колело, което го имат налично (или поне така казаха).
Ето самото начало на кореспонденцията:


Hello



You sent April 19
Classic Parallel Wheel 150mm Black 66,05€



You sent April 19
Do you have this wheel for Falcon t50?


16998862_412911422385601_4382209501044850891_n.jpg

Sub-Moa Systems sent April 19
Yes




You sent April 19
38mm turret



You sent April 19
Only black or aluminium gray?


16998862_412911422385601_4382209501044850891_n.jpg

Sub-Moa Systems sent April 19
Both



Sub-Moa Systems sent April 19
Or blue




You sent April 19
Thank you!
 

KILLER

Редовен Потребител
ФТКС
Васко аз първи пазарувах от него, испанец и бърза работа са две несъвместими неща , както казват там "
mañana" , чакал съм бая време но нещата идват ако ти се чака.
 

Lighthammer

Редовен Потребител
Чудех се доста дали да пиша, защото някои ще ги сметнат за дребни неща, а и може да си затворя една врата, но смятам, че нашата неголяма общност заслужава добро отношение от страна на българските търговци, още повече, че мнозина от нас отдавна следят и правят поръчки от чуждестранни магазини и поради тази причина трябва да ни гледат като писани яйца. Става въпрос за магазин "Сотис".
Първата случка беше преди Нова година, когато им изпратих лично съобщение през форума за това, дали като официален представител на ASG могат да ми доставят един револвер Dan Wesson и определен брой резервни гилзи за него, и на каква цена. Не съм получил отговор до ден-днешен и си купих друг. Съмнява ме да нямат човек да следи форума, но пък може и да е така.
Втората случка бе свързана с моя онлайн поръчка на два комплекта от по 6 резервни гилзи за револвер Colt Peacemaker (барабанът му съдържа 6). Дойдоха 11, а не 12. Те ги продават по единично и не ми бяха взели пари за 12-тата, разбира се (оставаше и да бяха), но на всички е ясно, че човек като купува нещо такова, иска да му е пълен комплект. Обадих се и оправданието беше, че толкова са имали. Но никой не се сети да ми звънне и да ми каже, че нямат гилзи за пълен втори комплект и да ме попита дали все пак искам 5. Предполагам, че не е направено, защото са мислили, че ще ги откажа, а и тези 5 едва ли биха могли да ги продадат на някой друг. И сега тия 5 гилзи от "втория комплект" бих ви казал къде си ги ръгам, когато стрелям, но държа да спазвам добрия тон във форума. Иначе имам заявление, че ще доставят още от гилзите, но да видим.
За мен винаги дяволът е бил в детайлите и малките неща. Не знам дали така си карат, или просто съм попаднал на служител, който е решил, че след като не съм от София, няма да отида до магазина да им търся сметка. Което и да е от двете, не е гот и заслужава порицание, според мен.
Та така. Имайте едно наум.
 

LogiBG

Редовен Потребител
Половината от служителите които срещах в офиса на сотис са невероятни пичове.За съжаление другата половина не са за тази работа за да спазим добрия тон.Ходил съм за едно и също нещо в един и същи магазин през различни дни при положение, че пише в сайта че го имат.Единия служител каза категорично, че нямат дори и в сайта да пише.Хоп няколко дни по-късно ми трябваха чашки отидох друг служител, реших да питам пак и бам имат го и не им е била свършвала наличноста.Отделно на място съм питал за комета 400 ламинат казаха, че се попита централно - дрънци немогат да я доставят(наскоро даже питах тук във форума).Пускам мейл направо на комета и хоп два дни по късно получавам мейл от сотис, с цитат от запитването ми директно към комета, че могат да я внесат.Нервирах се и се отказах.Зависи на кой попаднеш … Aз за това не ходя до заримекс вече, вършат работата но като ме погледнат с този хладен поглед тип защо сега влизат клиенти в магазина и предпочитам да цъкам кошничката вкъщи.
 

hristoss

Редовен Потребител
ФТКС
Ми имах запитване по телефона за доставка на ФХ(представители са Сотис)няма проблеми пратете имейл с желанито от вас,ние ще се свържем със завода и до седмица ще ви изпратим оферта.
Това беше преди 4 месеца.
Изпратих имейл,после втори...трети,звънях пак офертата ми се обработвала след два месеца чакане,после спряха да ми вдигат,явно са ми записали номера.
А още си чакам офертата на имейла,не че имах надежда за доставка,но викам да дадем шанс на Българското.
 

astra

Редовен Потребител
"The world has changed, f.ck them all!", ми каза преди няколко месеца един добър приятел, на когото се оплаквах от лошите хора и лошите нрави в наши дни...
 

Тихия

Новодошъл
Ако имате проблем със Сотис, звънете на този телефон: 0888237825
Единственият проблем е че отказват да правят обещаната от тях форумна отстъпка, ако купувача не посети физически магазин.
Ей сега ще тръгна да пътувам 200+км. за да получа 10-15лв отстъпка.
Има нещо збъркано.
 

миро123

Потребител
И аз имах проблем със сотис. След закупуване на фх импакт за нада 4000 лв на третия истрел почна да изпуска въздух. Върнах има я два часа след като в купих и те вместо да ми я сменят с друга от витрината я взеха и два месеца я ремонтираха. След като я уж направиха взех я и след 10-тия изстрел пак изпусна въздуха. Върнах им в пак и така още месец и половина ремонти. Та колеги ако имате възможност не купувайте нищо от там страшно неадекватни са в отношението си с клиентите
 
Нагоре