Моят автомобил.

milen milkov

Редовен Потребител
според мен колеги както всеки нормален човек си носи зимата ботушките със грайферчетата а лятото леките сандалките и джапанките така е и със гумите на автомобила според сезона :yes: за лятото летни за зимата земни гуми :) и все пак всичко опира до пустите финанси :(ако ги има човек ще си купи гуми според сезона като ги няма ще кара с каквито има :pardon: и ако са тип Пистарки ще се моли да не го среща мечка аааааааа извинете КАТ зимно време че много лошо пишели чувам ;)
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
milen milkov написа:
според мен колеги както всеки нормален човек си носи зимата ботушките със грайферчетата а лятото леките сандалките и джапанките така е и със гумите на автомобила според сезона :yes: за лятото летни за зимата земни гуми :) и все пак всичко опира до пустите финанси :(ако ги има човек ще си купи гуми според сезона като ги няма ще кара с каквито има :pardon: и ако са тип Пистарки ще се моли да не го среща мечка аааааааа извинете КАТ зимно време че много лошо пишели чувам ;)

Абсолютно си прав не може да ходиш и зима и лете с едни обувки така е за и колата. За колите с предно предаване е грешно да се слагат зимни гуми само отпред. Когато върнеш газта "задницата те изпреварва същото се случва и при завой. Варианта е отзад да се сложат всесезонни гуми като тия показани на снимката. Най добре е да си имаш два комплекта на джанти. Когато дойде времето ги сменяш за нула време и не чакаш на огромни опашки при гумаджиите. Така одължаваш живота на гумите до 5 години (зимните),аз даже ще минавам на варианта лятна и зимна кола. Карам БМВ и комплект зимни гуми стуват колкото една "мърлячка". КОЛЕГИ КАРАЙТЕ С ПОДХОДЯЩИ ЗА СЕЗОНА ГУМИ.Паднат ли температурите трайно под +7...+5 градуса слагайте зимните да не се наложи да ползвате моите или на някой колега умения.ЕТО ТОВА Е МОЯТА ПРОФЕСИЯ:http://valens1968.snimka.bg/automobiles/tova-mi-e-rabotata.105500
Да не се налага на никой колега да ми е клиент.
Ето и колата ми:
 

Attachments

  • DSCI0169-got.jpg
    DSCI0169-got.jpg
    564.3 KB · Прегледи: 102
A

Anonymous

Гост
В първият момент си помислих, че като отворя линка ще ме прати към някаква снимка на човек облечен като Патоанатом :eek:, то не че е далече от това което следва от катастрофите ама малко ме притесни с тази професия ;)
п.с: аз също съм съгласен с лятната и зимната кола.Една Нива идеално ще ме отърве от смяната на гуми (при мене към 800лв), консумативи за зимата и тн. Мисля има що годе запазени от по 3500-4000лв. Ще се самоизбие ако се кара само зимата точно за 3-4 години, ако не и по-малко. Пък какъв кеф ще е като се ходи на стрелби почивните дни с нея...И Valens черният мат направо "къса" както се казва...мечтата ми винаги е била G-класа в черен мат :-[
 

Alucard

Редовен Потребител
ФТКС
Валенс1968 а може ли да попитам от кой град си,че видях колега си :> пък и видях плевенска колица;)
Виждам,че и Вие се занимавате със събиране на 2/3 в една ;)
Със Здраве ;)
 
A

Anonymous

Гост
Ето една фабрично наточена Нивичка...ама за специален клиент ;)
 

Attachments

  • 21249628081736656_16.pic.jpg
    21249628081736656_16.pic.jpg
    49.5 KB · Прегледи: 139

angelmr

Редовен Потребител
praetorian написа:
Пеца, съгласен съм с тебе.Пореди години реших да си карам с чисто новите летни гуми и през зимата.Да, ама не.Грайфер - бол, ама нито спира, нито качва и минималните нагорнища.Оттогава, зимната гума си е зимна.Повярвай ми, няма нищо по - лошо от това, да гледаш как колите спокойно си минават край теб, а ти безпомощно ръчкаш скоростите, хукаш и си скубеш косите и то защото са ти се досвидяли някакви 100 лева за 3 години напред.Зимните гуми са като оръжието за лична самоотбрана - не дай Боже да ти потрябва и да го нямаш, може да е веднъжсамо, ама стига.Представи си, че наближаваш кръстовище и въпреки усилията ти да намалиш, колата се носи като някакъв филм и помиташ пешеходците.С каквато и скорост да караш, спирачния път на летните гуми на сняг е поне тройно по - голям от зимните такива и автомобила много лесно става неуправляем.Нека не си играем със здравето и живота на хората покрай нас, не сме сами на пътя и в колите си :exclaim:Вярно е, може да си хванем такси, но човек всякак изпада.....Снегът много често пада внезапно, а и ако сме с летни гуми се ограничаваме само в пределите на града....

Аз пък имам наблюдения че въпросния проблем имат само силно износените и с тесен грайфер гуми. Аз живея извън града и там по малките улички снега се задържа докато се стопи, което преди климатичните промени можеше да означава и месец. И въпреки това летните ми гуми на същия този сняг са се държали достатъчно добре. Без да карам като спортист съм стабилен на пътя. А карам по сняг много повече от един средностатистически пловдивчанин. На планински терен където именно недобрата гума ще те остави на място. Там имаш ли нормално запазен и широк грайфер лятната гума ти е напълно достатъчна. Така че повярвай ми далеч не се ограничавам само в пределите на града.
 
A

Anonymous

Гост
Дайте съвет,как най-лесно се маха старата годишна винетка.Имам чуството,че моята се е срастнала със стъклото. ;)
 

Kefal

Новодошъл
Нагрей я с топъл въздух,аз я махнах като я нагрях със сешоар.Цялата си се отлепи без проблем. ;)
 

dinkata

Редовен Потребител
Аз съм виждал как я премахват с бръснарско ножче, маха са идеално !
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
Здравко написа:
Тенк ю,ще пробвам с бръсничката.... :cheers:

http://tenks.hit.bg/thank.swf

Сложи и малко веро на бръснарското ножче. Смо че вместо бръснарско ножче ползваме добре заточена тънка шпакла. Така ги прехвърляме на друго стъкло без да се скъсат. Ако остане от лепилото използвай коресилин или ацетон, след това забърши със сух парцал.

КАК ДА СЛОЖИМ ВИНЕТКА И ДА МОЖЕМ ДА Я ПРЕХВЪРЛЯМЕ ЛЕСНО НА ДРУГА КОЛА:

Изрязваме внимателно винетката без да разлепяме прозрачното фолио. Избърсваме със спирт 75-90% буквите отпечатани на фолиото. Бавничко става, трябва търпение. Намазваме винетката с веро. Една капка е много. Залепяме и със пласмасова шпакла изкарваме излишното веро. Избърсваме излязлото отстрани веро внимателно да не разместим винетката. На другия ден е напълно изсъхнала и не мръдва. Отлепва се с нокът и по същия начи не залепя на другата кола. :cheers:
 

mdinkov

Редовен Потребител
винетката се маха със специален препарат ,тези дето слагат стъкрата така прават и аз отстрони кото кучето на месаря видях само ,че е на "вюрт" , нагряването определено помага и по внимателно става , отлепил съм над 20 винетки с нагряване ама никоя не е била актуална и не съм внимавал .
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
mdinkov написа:
винетката се маха със специален препарат ,тези дето слагат стъкрата така прават и аз отстрони кото кучето на месаря видях само ,че е на "вюрт" , нагряването определено помага и по внимателно става , отлепил съм над 20 винетки с нагряване ама никоя не е била актуална и не съм внимавал .

Верото върши същата работа. Вервай ми. :cheers: Прехвърляме десетки винетки на година така. Тези със скъпите препарати искат по 20-30 лева. Душегубци :mad:
 

milen milkov

Редовен Потребител
Да ви споделя колеги в нашия град като дойде ред масово да се ползват винетките НОЩНИТЕ хора ги отнемат направо със част от стъклото и чувам после тук таме някой си вземал винетка на половин цена ??? Ползвали шише с гореща вода и някакъв друг инструмент но точно как става само те си знаят :cool: :(
 
A

Anonymous

Гост
milen milkov написа:
Да ви споделя колеги в нашия град като дойде ред масово да се ползват винетките НОЩНИТЕ хора ги отнемат направо със част от стъклото и чувам после тук таме някой си вземал винетка на половин цена ??? Ползвали шише с гореща вода и някакъв друг инструмент но точно как става само те си знаят :cool: :(
Аз на такива "Нощни" дори да не са наведени над моята, а над друга кола с цел "мародерство", ще им вкарам една "регистрирана" винетка в "задния" двор ;)
 

milen milkov

Редовен Потребител
Не ми е работа ама дано не те нарочат :eek: че тогава се е............ла :-\м.....ката :( дето ще сменяш стъкло ами и с др органи ще се разправяш :-X дано не те среща мечка в гората ;)
 
A

Anonymous

Гост
Става и с широко тиксо ;), пробвано многократно . Става и за стикери за технически преглед :D
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Я споделете техниките по-обстойно, че на всеки може да му се наложи да мести.
Тук явно има хора, които знаят как, правили са го и могат, за разлика от дочулите и недоразбрали това-онова.
То и аз знам и тате може, ама козата иска пръч.
Опишете стъпка по стъпка.
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
ivodoc написа:
Я споделете техниките по-обстойно, че на всеки може да му се наложи да мести.
Тук явно има хора, които знаят как, правили са го и могат, за разлика от дочулите и недоразбрали това-онова.
То и аз знам и тате може, ама козата иска пръч.
Опишете стъпка по стъпка.

Ако я залепиш както аз описвам (трети пост от началото на страницата) се разлепя лесно . Само леко я повдигаш с нокът. Същата процедура за другата кола. Ако я залепиш както е по закон с нейното лепило сиреч да отлепиш прозрачното фолио и да я лепнеш на стъклото, след това винаги има риск при отлепването да я скъсаш особено ако не си тренирал на непотребни винетки. :cheers:
Око да види - ръка да пипне. На 20.02 в Търново ще ви покажа. :cheers:
 
Нагоре