Моят автомобил.

anibis

Редовен Потребител
Мерцедес и всички останали. С220 150 кс. Тия чипосаните...Но щом ще е за младеж най добре е едно ГоУлфче-народна кола 6-ца 1.9 тди, двойката много арчи,ама пък върви.
 

emci74

Редовен Потребител
Като писа гъзарска и се сетих за Ягуар. Хем не е масовка,хем на X и S type цените и подръжката са като на Голф,а лукса , който предлагат е несъизмерим. Аз лично съм много доволен от марката.
 

didarai

Редовен Потребител
Като писа гъзарска и се сетих за Ягуар. Хем не е масовка,хем на X и S type цените и подръжката са като на Голф,а лукса , който предлагат е несъизмерим. Аз лично съм много доволен от марката.
Погледнах ягуарите . Странно ниски цени наистина . Не знам как са с частите . Те даже на голфа цената не стигат . Само че ....да не е седан и комби колата . Едно , че за нов шофьор са големи (еле за млад) , друго , че не му трябва голяма и трето с паркирането ще е по-трудно да намери място и с маневрите .
Та ...най-много хечбек с 5 врати .
 

didarai

Редовен Потребител
Мерцедес и всички останали. С220 150 кс. Тия чипосаните...Но щом ще е за младеж най добре е едно ГоУлфче-народна кола 6-ца 1.9 тди, двойката много арчи,ама пък върви.
Миро, 6-ца с 1,9 тди не намирам . С 1,6 тди са , но за него нямам инфо .
1,9 тди само до 5-цата виждам .
 

t.marev

Редовен Потребител
Абе я дайте някакъв акъл за кола ! ???
7000-9000 лв. след 2005 г.
Гледаме да е "гъзарска" за младеж , ама пък Ко можем и тънко с ремонтите да минем .
Френски , италиянски и японски отпадат.......
Най-добре една Кометка! Това е най доброто в тоя ценови клас!:)
 

nelsky

Редовен Потребител
В края на 2018-та купих Голф 6 за жената, кара се основно градско, но излиза и извън града, че и два пъти до Пловдив е ходила. Бях много скептично настроен към тази кола, но си признавам, че за сега се представя много добре. За градска кола е идеална- не е прекалено голяма, но се събират 4-ри човека съвсем нормално, много е маневрена ако се навреш в тесни улички с паркирани навред курници, в същото време е удобна и за дълъг път. Вози си много добре, сравнявам с Аутбек Б14 и голфа вози по-меко за мен, в същото време е доста стабилна, ако караш с 90, само дето не отваряш вратата да погледнеш дали не си спрял, "комфортната" ми скорост извън града, на хубав път, е около 120, пак за сравнение със Аутбека, при него при около 110 вече чувството е,че карам бързо. Теста за сигурност:https://www.euroncap.com/en/results/vw/golf/11075 Аз друга кола с 9 еърбега и то в този клас, съм нямал до сега.
Обаче, трябва да се подбере мотора, аз съм с най-късата клечка- 1.4 ТСИ с ДСГ 7 , мотора боклук (поне според отзивите, аз проблеми до сега съм нямал), кутията доказан боклук (рециклиране на мехатроник + смяна на съединителя до тук). Разход 6.5 извънградско, градско пада под 10, ако аз карам, при жената минава нагоре, ама тя го кара студен до работа и после пак така обратно. За сравнение, във Варна кола,която да ми гори под 12 в града съм нямал, това включва 4 дизелови коли. Аз търсех бензин, автомат, така че за ВАГ групата трудно щях да избягам от ДСГ и приех, че ще се боря с проблемите й. А взех Голфа, защото беше уж на реални 89 000 км.
Други проблеми до сега- вие компресора на климатика, според познат автомонтьор, това е разпространен проблем, нов бил към 500 лева, но ме посъветва, да не го пипам щом си работи. Нещо шлици някакви се разбивали или нещо подобно. Приятел имаше същия проблем, но на Октавия и каза, че са му го ремонтирали за около 200 лева, без да го сменя.
Модула на АБС-а беше с проблем,когато я взех. Това е фабричен проблем за някои модули на ВАГ групата. Имало е сервизни акции и са заменени, ама при мен не е отчело проблема когато са я тествали в Италия и не беше сменен. Та, в официалния сервиз ми искаха 3500 за смяна, проверих в една морга,обаче още като чуха за номера на модула и казаха, че нямат, но пък много ги търсят, цена зависи как намериш,но 4-500 лева ориентировъчно. Аз накрая повиках Неволята, впрегнах дар слово и писах направо на джърманите, след 2 седмици ми писаха да ида в официалния сервиз, да ми го сменят безплатно :)
Пропуснал съм- много добри спирачки.
 
Последна промяна:

bleu81

Редовен Потребител
Дидарай, без да се заяждам се чудя 150 кс. кола не е ли малко в повече за нов та и млад шофьор?
И не е ли по добре да разбере че колата не прави човека а човека прави човека? Т. Е "гъзарската" кола не е ли добре да си я купи сам като се отбие от мама и татко и почне да изкарва "гъзарски" пари?
В държавите с по отлежала "демокрация" обикновено застраховки те на млад шофьор с мощна "гъзарската" кола са жестоки и не без причина. Просто статистика...
 

anibis

Редовен Потребител
Дидарай, без да се заяждам се чудя 150 кс. кола не е ли малко в повече за нов та и млад шофьор?
И не е ли по добре да разбере че колата не прави човека а човека прави човека? Т. Е "гъзарската" кола не е ли добре да си я купи сам като се отбие от мама и татко и почне да изкарва "гъзарски" пари?
В държавите с по отлежала "демокрация" обикновено застраховки те на млад шофьор с мощна "гъзарската" кола са жестоки и не без причина. Просто статистика...
То и с 50 кс кола може да се поувъргаляш... да има земя гуми,земя гуми,таван
 

rifle

Потребител
Сега да ти вкарам нова муха в главата- Доста коли са минали през мен(поне 15-20). Една от любимите ми беше Сеат Ибиза. 1.9 TDI. Желязна кола. Мотора е трепач- слагат го от леки коли до бусове.Моя беше 95 коня и ми беше напълно достатъчен(купето е леко). От 1-ва до 2-ра като го настъпя гумите не можеха да зацепят в асфалта.... Външният вид е готин - ще подхожда на младеж! Данъка е малкият(под 100 коня). А и моето мнение е също като на bleu 81- НА МЛАД ШОФЬОР НЕ МУ ТРЯБВАТ МНОГО КОНЕ!!!(доста се увличат и после се правят на състезатели....до първият завой!!!) Още едно нещо - ако сравниш Голф и Сеат (еднакъв мотор, години и километри) Сеата ще бъде поне с 1000лв. по-ниска цена! Хубав ден!!!
 

Attachments

  • 20170715_130839.jpg
    20170715_130839.jpg
    531 KB · Прегледи: 39

didarai

Редовен Потребител
Най-добре една Кометка! Това е най доброто в тоя ценови клас!:)
Не , не . По-добре един "браунинг" ....Най-доброто за всички времена ....:lol::D:D
То красота , то сила , то качество , точност ... Спусък да видиш !!! Кво ти разбират тия тука ! ???
Не са и помирисвали такова чудо ! Браунинг е това .... Виждат го ...и пак не вярват на очите си :eek: :lol:
 

didarai

Редовен Потребител
Дидарай, без да се заяждам се чудя 150 кс. кола не е ли малко в повече за нов та и млад шофьор?
И не е ли по добре да разбере че колата не прави човека а човека прави човека? Т. Е "гъзарската" кола не е ли добре да си я купи сам като се отбие от мама и татко и почне да изкарва "гъзарски" пари?
В държавите с по отлежала "демокрация" обикновено застраховки те на млад шофьор с мощна "гъзарската" кола са жестоки и не без причина. Просто статистика...
Ами след чипа всъщност е 190 кс .:D:D
Прав си . Много са . И 110 са много , ако питаш мен . Едни 60 коня и да им помага с тикане и молба отвътре е най-добре за начало , та ако може и ръждилник , ...да са научи . :D:D
Обаче не зависи тази работа само от мен . ;)
За възпитанието съм направил каквото мога , но тяхното поколение , няма да оцени нещата от нашето , както и ние от предното .
После ...ако осереш подарена "гъзарска" , после кат си купиш сам ръждилника , щи станат ясни много неща от живота , та ....животът най-добре учи . ;)
.....
ПП
Аз съм го наплашил достатъчно и още ще го наплаша .
Не го тресе гъзарията и няма да ми прави отсечки и дрифтове като некои гъзета пред блока за 50 метра .
Но ....повечето коне изкушават и не се усещаш как натискаш газта .
Знам тва, обаче ...не ми се водят излишни спорове в семейството .
 

didarai

Редовен Потребител
За младеж, гъзария, кеф и т.н.
Ford Mustang. Погледни и си кажи мнението.
Успех!
:D:D
Да . Тва изглежда ужас и макар , че надхвърля бюджета , ако го видят като нищо ще клъвнат ....:lol:
Но все пак някой трябва да вкарва макар и малко разум в цялата работа , затова няма да им го покажа. :)
Гледам да ги държа в някакви по-умерени за ремонт граници .
 

didarai

Редовен Потребител
- След 2:55
Извинявай колега didarai, не се сдържах. Ти си сериозен пък аз си нямам работа.
Aaaa моментът с поршето е класика :D:D
Както казах , ако зависеше само от мен , точно това щеше да се случи . ;) :lol:
Моята първа беше лада спасена от моргата за 400 лв (еквивалент на около 2000 лв сега ) , с откачен лонжерон , амортисьор и тук там некоя ламарина . Тогава открих вълшебните свойства на силикона ... :cool:
На жена ми пъравата беше АХ 50 кс. за същите пари . Та ...за форд си мислех , да . Ама за КА :lol:
 
Нагоре