Моят автомобил.

Bay Mitko

Редовен Потребител
За последните 10 години с Хондата съм навъртал по над 15000км,


Имам 3 Субита, но това което нямам е бензинката преди 2008г. модела, мисля че това е най-читавото Субару за нашите цели. Имам предвид окачването. И мотора де. Има си и "понижаващи" предавки или както и да се наричат, а също и ако те кефи има и автоматик! Ама остаряха, като години, не като концепция!
Новите ен ме кефят, напудрени фейсове, моторите същите, окачването ....и на моя Форко от 2008 не е като на предишния, макар че не ме е предавал вече 10 години, 190 000 км! Пробвано в тежки зимни условия, какво пробвано, то си чака зимата милото, като Хъски я чака!
Вчера гледах новите модели, Аутбек - супер гъзарски салон и екстериор, ама 4 цилиндров мотор 160 -70кс?
За Аутбека 2009, какво да кажа, за града и за дълъг път пълен кеф и комфорт, който е усетил как шепне 3-литровия 6 цилиндров мотор на Бека и как реагира на педала на газта няма да се впечатли от визуалните екстри на новите модели, но това е реалността, отиваме към малки, "изнасилени" - Еко- мотори, и Евро5-6 и незнам колко си !
 

t.marev

Редовен Потребител
От бая време се каня да питам.....та таман сега е повода - Вярно ли е, че Субару е любима марка тук във форума? Имах такива подозрения и те май се потвърждават. Няма да питам защо, мисля че знам отговора....
 
7

7842

Гост
За Аутбека 2009, какво да кажа, за града и за дълъг път пълен кеф и комфорт, който е усетил как шепне 3-литровия 6 цилиндров мотор на Бека и как реагира на педала на газта няма да се впечатли от визуалните екстри на новите модели
От 15 дена съм собственик на Аутбек 2.5 165 к.с.-автомат 2004г.Имал съм много други коли,най различни марки-тази не бих я заменил за друга.Не мога да и се накефя още.Последната ми беше Хонда ХР-В 4х4,но няма нищо общо със Субаруто.Сега като има сняг тръгва като на сухо лятото:cheers:
 

nelsky

Редовен Потребител
От бая време се каня да питам.....та таман сега е повода - Вярно ли е, че Субару е любима марка тук във форума? Имах такива подозрения и те май се потвърждават. Няма да питам защо, мисля че знам отговора....

Субару са подходящи за хобито предвид характеристиките им- доказано 4х4, голям просвет и достатъчно багажно пространство. Вероятно затова се ползват толкова. Впечатлението, което аз имам е, че ако при другите марки има фенщина, при субаристите си е направо секта, те друго не признават.
А жената оня ден се оплакваше, като хвана поледицата във Варна, че трябвало да обикаля за да намери уличка свободна от закъсали коли, че да може тя да мине с Аутбека. Аз пък се оплаквам, че не мога да си взема Субаруто.... от жената. Ама то това било масов проблем на субаристите, поне така ме информираха в сервиза, като го взех-да му се радвам, докато мога :)
 

xpresident

Редовен Потребител
Имам 3 Субита, но това което нямам е бензинката преди 2008г. модела, мисля че това е най-читавото Субару за нашите цели.
Сигурно е така Бай Митко, ама не са почнали да го слагат този двигател на Субару XV, мамка им :sorry:. Избора ми на този модел е заради размерите (сменям си гаража с по-малък), иначе много си харесвам сегашното CR-V. Вариант е и HR-V след 2012, но от тях трудно се намира 4x4.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
EJ20 наистина е издръжлив мотор, стига да се поддържа качествено и да не се прегрява.
Първите XV до 2012 са с такъв 2.0 двигател.
След 2012 вече се използва само FB20B, който е с верига. Може да познаеш с какъв двигател е, още като вдигнеш капака - ако масления филтър е отгоре е FB. Или дизел.
Но FB мотора също не е лош, доста по-икономичен, и си иска масло 0W20.
ПП. Случаааайно, от Щатите може да се намери и Subaru XV Crosstrek Hybrid. Вярно, можеш да минеш само 3-4 км на ток, ама те в града най-често ти стигат. Има си и система за рекуперация при спиране и батерията си се зарежда сравнително бързо.
 
Последна промяна:

xpresident

Редовен Потребител
Още един въпрос ме тревожи: понеже си сменям гаража с по-малък, искам да съм сигурен че ако си купя нов автомобил ще мога да го вкарам вътре. Това което съм си харесал, както писах по-горе е Субару XV. Сегашната ми кола е Хонда CR-V 1999 и влиза буквално на милиметри, гаража е подземен и маневрите вътре също са на сантиметър от стените. Субаруто е 7cm по-късо, но и 3 cm по-широко. Чета там някакви следи предни, задни, не има разбирам. Някакъв съвет как да разбера предварително дали ще се събира?
 

lynx

Редовен Потребител
Разгледай в нета за данните на двата модела.
Ще намериш описано коя кола за какъв диаметър прави пълен кръг, тоест, колко е маневрена.
Дължината не е най-важният фактор, а "колко се сгъват гумите" :)
 

sess84

Редовен Потребител
фактор е и задвижването предно задно , 4х4 , най-добре с колата да се пробва , иначе локуми може се разтягат много:cheers:
 

xpresident

Редовен Потребител
Тези предна и задна следа това ли са радиусите на завой? Иначе най-лесното е да я пробвам - отивам до Германия, купувам я, докарвам я и пробвам :)
 

nelsky

Редовен Потребител
За XV не знам, но Аутбека е много маневрен. Като се има предвид дължината му от близо 4.8 метра се справя много добре, по-добре от по-компактни автомобили, които съм имал. Регистрирай се във форума на Субару и питай там, тука едва ли е пълно с XV-та.
 
7

7842

Гост
За XV не знам, но Аутбека е много маневрен. Като се има предвид дължината му от близо 4.8 метра се справя много добре, по-добре от по-компактни автомобили, които съм имал. Регистрирай се във форума на Субару и питай там, тука едва ли е пълно с XV-та.
От скоро месец и половина и аз съм с Аутбек и ме учуди на колко малко място прави обратен завой без маневра.А за гаража преди бях с Хонда ХР-В и място има,сега отпред съм на 1 педя от стената,отзад на 4-5 пръста от вратата и понякога не мога да завъртя сюрмето без да опре в бронята.
 

t.marev

Редовен Потребител
Тези предна и задна следа това ли са радиусите на завой? Иначе най-лесното е да я пробвам - отивам до Германия, купувам я, докарвам я и пробвам :)
Не, Предната и задната следа е друго. Радиуса на завиване, някъде го пише диаметър, е следното: Ако насучеш геврека на една страна и оставиш колата да направи пълен кръг около оста си и после слезеш и премериш разстоянието между най-далечните следи от гуми, това е диаметър на завиване. Ако това разстояние го разделиш на две - става радиус. Нещо като размера на групите!:)
В твоя случай и по-интересен друг показател, който не го има навсякъде, това е разстоянието между две стени, в което автомобилът ще направи обратен завой. Това разстояние е по-голямо от диаметъра на завой, защото пред колелата и зад колелата стърчат брони калници, фарове и други такива. За маневриране в гараж тези неща пречат.
Вий пък, що ги купувате тия Субарута, като се ви малки гаражите?!:) Субару се купува, като имаш голям апартамент, с голям гараж, вила...и други такива. Или пък си живееш на село. Дотогава нЕкоя Корса или Ярис.;)
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Реално, Форестъра(10,6м) има малко по-малък диаметър на завой от XV-то(10,8м). Всъщност, той е с най-малкия от моделната гама сув, само Импрезата е с по-малък = 10,44м.
При Субару данните се дават за turning circle diameter, или Turning Diameter , но са Curb to Curb, което означава, че не е по външния габарит. Това са сравнени данни за моделите с ел. кормилни рейки. По-старите модели с хидравлични рейки имат различни стойности.
 
Последна промяна:

xpresident

Редовен Потребител
От скоро месец и половина и аз съм с Аутбек и ме учуди на колко малко място прави обратен завой без маневра.А за гаража преди бях с Хонда ХР-В и място има,сега отпред съм на 1 педя от стената,отзад на 4-5 пръста от вратата и понякога не мога да завъртя сюрмето без да опре в бронята.
CR-V-то е много маневрено, ако и XV-то е така ще стане. Въпроса е как да определя. Форестъра няма шанс заради височината, Хондата днес за втори път я остъргах отгоре.
ии те само в Германия ли ги има:bravo:
Вероятно не, но във Варна още не съм видял. По Вашия край ако има повече, да ида с едно шише ракия и: "колега Ела да се пробваме да ти вкараме колата у един супер тесен гараж, да видим дали ше и ужулим боята" :bravo:
Сещам се за вица - Жиупре?... Уй жиупре..
Дотогава нЕкоя Корса или Ярис.;)
Това все едно не съм го чул.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Ако е стария XV, е по-малък и по-нисък - 4456х1780х1570 мм. Новия е по-голям 4665х1800х1615 мм. Измери си габаритите на Хондата, виж и диаметъра на завой(но имай предвид, че при повечето автомобили ляв и десен няма да са еднакви). Но все пак, ще можеш да направиш някакво количествено сравнение.
 
Последна промяна:
Нагоре