Бензин в кръвта или всичко за хората на мотори.

staif

Редовен Потребител
barbaron написа:
Хей.... ще ме запалите и мен да седна обратно на 2 гуми... От 1994-та съм с А категория, но ... точно тогава слязох завинаги от УРАЛ 650 .Имам наборчета пък където сега седнаха за сефте на по 1000 кубикови прасета и направо ме хвърлиха... А Аз ...от 2 години се умувам дали да купя пак или... да си карам 4колките...А категорията си я имам....

Хе хее :bravo:и аз карах урал на времето когато още нямаше много западни" машини..даже 2 съм сменил,в последствие единия отпатува за Египет :D
Това е машина според която хем си механик хем си водач ;) но изживях славни времена с него :yahoo:
 

boceto84

Потребител
Ооххх като видях тая тема направо мед ми капна на сърцето.Мото крастата няма лечение.За мое голямо съжаление сега не карам нищо(освен пунто-то).От 7-ми клас до преди 2-3години не слизах от моторите,но сега.. :'(.Първият ми "звяр" беше балканче50куб.много ремонти много нещо.Имах и едно АВО Спорт,бях му барнал двигателя и беше куршум.Държеше 110-120без особени проблеми.Еехххх....Дано скоро ми се отвори парашута и да яхна някой V-rod или нещо в стил hardcore.
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
boceto84 написа:
Дано скоро ми се отвори парашута и да яхна някой V-rod или нещо в стил hardcore.

Аз пък бих сменил баба със нещо такова:

main.jpg


Или такова:

Yamaha_FZ1_2007_07_1024x768.jpg


Но Андрей така ме разколеба с това BMW че още ми капят лигите ... Поне се самоуспокоявам че с правя ремонт на къщата и скоро няма да има пари за харчене .. Иначе BMW-то кърти....
МЕжду другото, старото BMW от 2006, облечения вариант е баси грозалиндата:
24589_0_1_2_f800s_Image%20credits%20-%20BMW.jpg
 

boceto84

Потребител
БМВ-то много го карат по гръцко,наред с другите Африки,Трансалпове и Варадеро.Има и доста Фазери и Хорнети.
П.П.А в Патра какъв шоурум има на харли не е истина :crazy: :crazy:като го видях и ми залепна релето
 

anibis

Редовен Потребител
Защо бе колега fatalen аз съм сменил доста BMWта но проблеми големи съм нямал. Исега даже съм с Х5ца нямам проблем никакъв само дето гори доста това е. :crazy:
 
A

Anonymous

Гост
Едно такова винаги ми е било на сърцето, ама не и на джоба:

Yamaha-Virago1100-Bulgurlu-1.jpg


 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
anibis написа:
Защо бе колега fatalen аз съм сменил доста BMWта но проблеми големи съм нямал. Исега даже съм с Х5ца нямам проблем никакъв само дето гори доста това е. :crazy:

Аз не съм имал много.
И слава Богу.
 

anibis

Редовен Потребител
Абе наведен или чопар всички ми харесват. То е същото дали е 16дж ил FAC версия.
 

ангел иванов

Потребител
БМВ Париж Дакар е Най По По Най.... Супер тема...на село имам неработещ хитлеристки с кош.
 

Attachments

  • R-75_00.jpg
    R-75_00.jpg
    112.3 KB · Прегледи: 55

barbaron

Редовен Потребител
Урал =руско БМВ, само че в доста кофти изпълнение като качество... От тогава друга марка не признавам!!!
 

staif

Редовен Потребител
Мен този БУЛЕВАРД ме кефи много ама е единствен в БГ :'(
 

Attachments

  • IMG_2262.JPG
    IMG_2262.JPG
    104.5 KB · Прегледи: 91

staif

Редовен Потребител
barbaron написа:
Урал =руско БМВ, само че в доста кофти изпълнение като качество... От тогава друга марка не признавам!!!

И аз :bravo:..мога да го разглобя и зглобя с вързани очи като калашника :D толкова много сам го човъркал..тогава така беше с качеството..а ето ги и новите
http://www.bikez.com/pictures/ural/2009 ... 20Ural.jpg
макар че не намирам голяма разлика ..моя си беше по готин на вид
 

Andy Iron

Потребител
fatalen написа:
BMW и пушки да почнат да правят, пак няма да си купя.
Между другото Големия адвенчър , е моделът на БМВ с който Юън МакГрегър и Чарли Бурман обиколиха света.
BMW F800 GS е малкия Адвенчър. Малко други машини (число, клонящо към 0) биха издържали на такива екстремни условия .
 

staif

Редовен Потребител
Andy Iron написа:
fatalen написа:
BMW и пушки да почнат да правят, пак няма да си купя.
Между другото Големия адвенчър , е моделът на БМВ с който Юън МакГрегър и Чарли Бурман обиколиха света.
BMW F800 GS е малкия Адвенчър. Малко други машини (число, клонящо към 0) биха издържали на такива екстремни условия .
"Таината" е в простия от към механика двигател с голям въртящ момент, непретенциозен, и не е нужно да се цеди във високи обороти за придобиване на мощност за разлика от повечето пършинги-особено сегашните еднодневки
 
Нагоре