Пръснал съм го черен мат, но се изтри по ръбовете. Ще му мися друго, оксидаия ако намеря къде.Браво! Остана само да го пръснеш с някакъв черен шпей да стане като фабричен!
Пусни си нова тема. Засега новорегистрираните юзъри нямат подобни ограничения.Това че цилиндрите са опасни играчки ми е пределно ясно, затова питах да направим ли отделна тема.
За това обикновено във вътрешният край на резбата се слага О-пръстен (за да не е под налягане резбата), а някъде към външният край на резбата на тръбата се прави малък предпазен отвор да излезе налягането ако о-пръстена изтърве. До колкото си спомня, така е изпълнена предната тапа с манометъра на Хатсаните АТ 44.Като се замисля моето решение за завинтване на тапите в трьбата няма да се хареса на майсторите изобщо. Проблема е че в момента в който някой реши да режи резба в детайл под опьн, дьлговечността на детайла намалява в пьти! Особенно неудбен е факта, че умората на материала ще вьзникне вьтре в трабата и няма как да се останови предварително с визуален преглед.
Да, това е вярно, но и натиска върху самата тапа който действа върху първата витка на резбата (най-тънката част от цилиндъра) не е за пренебрегване! Цилиндъра ако ще се раздува, ще се раздуе в средата.Ако нялягането работи вьрху стените на трьбата, то трьбата изпитва много високи тангенциални напрежения и аксиални напрежения едновременно. Ако налягане не действа вьрху трьбата, то там има само аксиални напрежения и сечението е много по слабо натоварено. Има огромно значение на кое място стои О-ринга.