Това трябва да е така! Ако искаш да намалиш скоростта, можеш да резнеш една витка и вече с натега да си регулираш платото. Лошото е, че с по твърдата пружина товариш конструкцията (а тя не е от най-качествените) и вероятно и спусъкът ти се е втвърдил.
Без да се конфронтирам с колеги с много повече опит, поне аз не харесвам идеята за по-твърда пружина на клапана- тя ще наложи още по-голямо усилие на ударника.
Поне за мен пътя за оптимизиране от тук нататък е да се прави нов клапан, с по-тънко стебло(щок). Оригиналното е прекалено дебело, 5.2мм ако не се лъжа, но от меко желязо.
Слага се втулка и стебло примерно 3мм от закалена стомана, така клапанът става много по-лек. И започва да се отваря много по-лесно (с по-мека пружина и натег), и бързо, което подобрява разхода.
Има писано назад в темата, има снимки на различни клапани с обяснения как се правят.
Може и така да си ползваш пушката разбира се, само да имаш едно на ум, че е много вероятно заводския клапан да сдаде багажа след време.