DAYSTATE - пушките мечта.

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Едва ли английска пушка ще се прецака на влажно и мокро. Печелят се доста състезания с тези пушки(електронни и механични) в УК, само че в ХФТ.
Тъй като все още не ме мързи да чета да кажа, че си абсолютно прав и платките са водоустойчиви защото си имат защитно покритие и подобни проблеми не са наблюдавани :cheers: Просто и аз се сетих малко късно, че май имаше нещо такова коментирано преди години, и реших да си припомня след твоя пост :cheers:
 

Djubey

Редовен Потребител
ФТКС
Не им знам проблемите освен този мк4 които е при Стан много яд докато влезе в час със скоростти и настройки , но предполагам че не ги ползват много защото никой не е печелил голямо състезание с тях . Друг вариант е кофти сервиза и тегавите доработки повечето хора идея си нямат от електроника.
 

petkof

Редовен Потребител
Едва ли английска пушка ще се прецака на влажно и мокро. Печелят се доста състезания с тези пушки(електронни и механични) в УК, само че в ХФТ.
На влажно и мокро държат, но под нулата са капут!:D
 

astra

Редовен Потребител
А със "защитен слой" срещу екстремни температури? ;) Освен платки има и сензори. Тях как ги защитаваме от мръсотията? С регулярно изпращане на сервиз?
Има области в които най-добрата електроника е липсващата електроника. :)

Колкото до неземното качество на английската електроника ... то е защото ингилизите не влагат евтини китайски елементи? Разказвайте ми легенди... :)
 

luft9waffe

Редовен Потребител
На влажно и мокро държат, но под нулата са капут!:D
Нищо подобно.Последните им пушки(мисля RedWolf) се представят по-добре(държат скорост) на ниски температури(-15C) от скъпи механични такива.Не са мои впечатленията,Хамериканец(фх-фен),сравнява ДС с ФХ-импакт.
 

scandalo

Редовен Потребител
ФТКС
Не им знам проблемите освен този мк4 които е при Стан много яд докато влезе в час със скоростти и настройки , но предполагам че не ги ползват много защото никой не е печелил голямо състезание с тях . Друг вариант е кофти сервиза и тегавите доработки повечето хора идея си нямат от електроника.

Да потвърдя казаното от Део.
Този дейстейт пръво се прееба при Иван, айде 10 фирми никой не иска да прати платката до Англия понеже е от пушка. В крайна сметка DHL я прати, но я писа нещо друго ( цената беше мъжка за транспорта) там я обслужиха със ядове и я върнаха. След това Иван я продаде на Оги, а после при едно момче от София където стреляше с 212 макс и повече не искаше. Писах на Дейстейт за сервиз, а те ми върнаха 1 лист разбивка на цените и като дръпнах чертата излизаше 1000+ обслужването. Купих платка от един Поляк, която усилва оригиналния сигнал и пушката започна пак да стреля в 16дж, че и повече, но всичко със много време и нерви. Айде мерси Limited Edition и кви ли не модификации, Дейстейт за мен си остават малко кифленски пушки :). Красиви и иновативни със 0 сервиз.
 

kosmev

Редовен Потребител
А със "защитен слой" срещу екстремни температури? ;) Освен платки има и сензори. Тях как ги защитаваме от мръсотията? С регулярно изпращане на сервиз? Има области в които най-добрата електроника е липсващата електроника.
Няма автомобил, който да се произвежда в момента, в който да няма поне електронно управление на запалването - преди им казваха "делко".
И повечето съвременни автомобили палят при -15, че и при -25... и при +45.
Отделно не се прибират вкъщи на топло и сухo, а стоят на жега, дъжд и сняг...десетки години... и палят.
Концепцията на Daystate е гениално проста, разчита на много проста електроника и още по-прости сензори - оптични. Датчикът за налягане не е изложен на замърсяване, освен ако не приемеш, че ще тъпчеш влага и боклуци в цилиндъра.
Реално електронното запалване на една Лада е по-сложно като инженерно решение от управлението на електромагнитния ударник в DayState-а.
Ами електронния часовник? Да не би да твърдиш, че механичният е по точен и надежден?
Самата себестойност на електронните компоненти е центове, като разликата между евтини и качествени и малка и едва ли пестят примерно 7 цента от по-евтини кондензатори, при положение, че продават готовия продукт за 3000+ паунда.
Всъщност производствената себестойност на "електронна" пушка е по-малка от цената на механична такава.
Един качествен регулатор струва повече от всичката електроника+електромагнитния ударник.
А дали ще работи стабилно, а дали имаш стенд да го настройваш, а дали като го оставиш няколко месеца под налягане няма да се "спече"? А дали хронографа ти е точен или не е почнал да измерва грешно, щото батерията му е паднала? Като почне пушката ти да не "уцелва", не се ли питаш дали нещо не се е "разместило" по механиката - я пружината на ударника е омекнала, я някоя смазка се е износила и не удря както преди...
Всички тия проблеми ги нямаш с електрониката - пушката следва да се "саморегулира", а след всеки изстрел си виждаш началната скорост.
Според мен DAYSTATE яко капитализират печалба в момента с тия надути цени , дано да я инвестират в R&D.
 
Последна промяна:

scandalo

Редовен Потребител
ФТКС
Няма автомобил, който да се произвежда в момента, в който да няма поне електронно управление на запалването - преди им казваха "делко".
И повечето съвременни автомобили палят при -15, че и при -25... и при +45.
Отделно не се прибират вкъщи на топло и сухo, а стоят на жега, дъжд и сняг...десетки години... и палят.
Концепцията на Daystate е гениално проста, разчита на много проста електроника и още по-прости сензори - оптични. Датчикът за налягане не е изложен на замърсяване, освен ако не приемеш, че ще тъпчеш влага и боклуци в цилиндъра.
Реално електронното запалване на една Лада е по-сложно като инженерно решение от управлението на електромагния ударник в DayState-а.
Ами електронния часовник? Да не би да твърдиш, че механичният е по точен и надежден?
Самата себестойност на електронните компоненти е центове, като разликата между евтини и качествени и малка и едва ли пестят примерно 7 цента от по-евтини кондензатори, при положение, че продават готовия продукт за 3000+ паунда.
Всъщност производствената себестойност на "електронна" пушка е по-малка от цената на механична такава.
Един качествен регулатор струва повече от всичката електроника+електромагнитния ударник.
А дали ще работи стабилно, а дали имаш стенд да го настройваш, а дали като го оставиш няколко месеца под налягане няма да се "спече"? А дали хронографа ти е точен или не е почнал да измерва грешно, щото батерията му е паднала? Като почне пушката ти да не "уцелва", не се ли питаш дали нещо не се "разместило" по механиката - я пружината на ударника е омекнала, я някоя смазка се е износила и не удря както преди...
Всички тия проблеми ги нямаш с електрониката - пушката следва да се "саморегулира", а след всеки изстрел си виждаш началната скорост.
Според мен DAYSTATE яко капиталилизрат печалба в момента с тия надути цени , дано да я инвестират в R&D.

Чак центове.... датчика за налягане е 100+ евро. Прикладите и са около 700-1000 паунда. И пак да пропътуваш половин свят за някое състезание и това да не иска да стреля си е греда. Механичните в 90% от случаите може да си я оправиш на коляно, а електрониката седиш и мигаш на парцали.
 

оги-пз

Редовен Потребител
Румба при мен мк4-ката си беше идеална, защото аз стрелях на метан и ме устройваше с 0.547 даваше 240мс. 15.7джаула ако не се лъжа, затова и никога несъм се напъвал да я правя.
 

scandalo

Редовен Потребител
ФТКС
Румба при мен мк4-ката си беше идеална, защото аз стрелях на метан и ме устройваше с 0.547 даваше 240мс. 15.7джаула ако не се лъжа, затова и никога несъм се напъвал да я правя.
Знам Оги,
Просто казвам, че евентуален проблем с тези пушки е много гаден за отстраняване, а самия и сервиз е много скъп.
За пример мога да дам Щаер, взимаш си пушката за 2200 евра нова и след това каквото и да се случи те си го отстраняват БЕЗПЛАТНО.
А Дейстейт си те любят 2 пъти.
Не че реално ми дреме на мен де, но споделям моя опит с Дейстейт.
Реално концепцията много ми допада, но да вкарат и някакъв по-приемлив сервиз за електрониката, която наистина изключвайки датчика за налягане е 10 евра цялата.
Но за всеки влак си има пътници.
 

оги-пз

Редовен Потребител
Румба напълно съгласен с теб.
Те си знаят, явно политиката им е такава, скъпи пушки сервиз никакъв, състезатели с тяхните пушки никакви. Накрая сега като им сложат и мита щот нали не са в европа, и накратко си остава пушка за техния пазар.
 

Sen

Редовен Потребител
Тигри, дискусията е много интересна и доста време се чудех дали да се включа, накрая се престраших :) Съгласен съм напълно с преобладаващото мнение и дори ще си позволя да споделя своето: както са тръгнали нещата с тази марка и имайки предвид някои неща, които чувам за новата им пушка, тъй както навремето те придобиха и спасиха Брокок, скоро може Брокок да спасява тях :D
 

luft9waffe

Редовен Потребител
Че защо да ги спасява Брокок? И защо да има мита? Те са отдавна италианска собственост.Marocchi Armi.
 

Sen

Редовен Потребител
Че защо да ги спасява Брокок? И защо да има мита? Те са отдавна италианска собственост.Marocchi Armi.
Здравей, колега, благодаря за коментара :)
Да, италианска собственост са отдавна, Тони Билал се опитва неистово да угоди на италианците ;)
Произвеждат се в Обединеното кралство, обаче - ако не намерят някаква вратичка или не се изнесе производството, колегата ще се окаже прав и като нищо ще напляскат мита, които ще вдигнат цената още.
Коментарът ми за Брокок беше по-скоро евфемизъм - реално ако ще потъват, по-скоро Брокок ще потънат с тях ;)
Какво имам предвид - няма да се изкажа, че проблемът е, че са твърде скъпи. Напротив, цената на оръжието е оправдана - помислете за всичките разходи и усилия за дизайн, разработка на хардуер и софтуер за тези оръжия и самата цена на дигиталното оборудването в тази винтовка. Разбира се, че ще струва толкова :)
Проблемът е, че Дейстейт изобщо са взели решението да тръгнат в тази посока, която води пушката да се превърне в един много скъп компютър, който никак не може да се определи като надежден ;) И който за разлика от десктопа, лаптопа и телефонът ви не е разработен от майкрософт или самсунг, и няма лесно достъпен уиндоус ъпдейт или плей стор, който да реши проблема с последния ъпдейт - особено като си някъде в полеви или състезателни условия и пушката избере най-неподходящия момент да прояви лош характер, както посочиха колеги по-горе ;)
Това е само мое мнение, всеки има право да не е съгласен.
Но сега и малко факти :) По-горе има пост с видео от известен youtube канал, the airgun show, с известен джентълмен в нашите среди. Това всички го знаете. Това, което предполагам не знаете е, че гледате вторият снимачен ден ;) Първият е бил провален, защото първо не са могли да подкарат платката. После е отказал да тръгне хронографа. След това проблем е направил соленоидът. Техническият екип е успял да се справи едва на втория ден и така са заснели видеото.
Поемам риск като ви разкривам тази информация, но съм сигурен, че ще помогне на заинтересованите колеги да изчакат да пооправят бъговете, което не се съмнявам ще стане, и едва след това да похарчат толкова пари за скъпото оръжие.
Успех, момци, пожелавам точна стрелба на всички :)
 

astra

Редовен Потребител
Няма автомобил, който
Извинете ме, ако греша, но дейстейт са въздушни пушки, а не автомобили. ;)
@kosmev Братле, при цялото ми уважение заради компетентното ти мнение, което съм чел с интерес по много теми, но електрониката не ти е силната страна... Няма да се впущам в повече подробности по това, което си написал по-горе! Попада изцяло в категорията "форумно образование"...
Без никакви лоши чувства! :)

И пак да пропътуваш половин свят за някое състезание и това да не иска да стреля си е греда.
Румба, каква греда? То си е гол от точката за дузпата с късане на мрежата... :(
 
Нагоре