Моят автомобил.

lynx

Редовен Потребител
Петко е абсолютно прав.
Навремето сме внасяли кола на която пишеше, че двигателя няма номер.
Само, че в КАТ казаха, че този модел ТРЯБВА да има номер на двигателя.
Започна голямото търсене и намиране, вписаха го и колата РЕСКО придоби № на двигател.
С колите, които се внасяха навремето от Щатите беше същото положението, в КАТ си зяпат из каталозите и казват коя трябва да има и коя няма № на двигателя.
(В Щатите двигателя се възприема като резервна част и при някои марки/модели той няма номер)
Ако има номер, търсите заедно с катаджията за да се впише в талона.
Номерът с "корозирал № на двигателя" минава все по-трудно, най-вече с връзки и рушвети.
Като е корозирал или изтрит/затрит, правят снимка и се прочита.
Филмите с номера на двигателя са по-лесни за гледане.
Екшънът с номера на рамата е най-неприятен.
Мой познат пострада лошо, има няколко влекача с ремаркета.
Негов служител като напускал, взел един ъглошлайф и забърсал на едно от ремаркетата номера на рамата.
Откриха белята след месеци, а проблема се оправи след година разправии и му струваше доста ядове и пари, за да го узакони наново.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Ако щете дори софтуера в Регистрация на МПС не позволява да остане празно полето за номер на двг в големия талон. Те затова в компромисните случаи там се вписва "без номер" или "не се чете".
 
Последна промяна:

Niki

Редовен Потребител
Стрелци,тая сутрин реших да се правя на автомонтъор?!Упражнението беше следното,почистване на ЕГР,обект на изпълнение Опел Зафира 2003г ,2.2дизел.Преди няколко дни ми присветна тая лампа /кола със сервизен ключ/ходих на диагностика и излезе грешка ЕГР,гледане на клипове в тубата и се започна..........Значи ,първи проблем няма сваляне на тоя ЕГР,на клиповете гледах доста лесно става ,при мен не ще и не ще,леко с чука от тук ,от там не е не ??Накрая свалих туй нещо с колектора,браво !измиване обилно с бензин и там нещо подобно на ВД40,посушаване ,забърсване.Монтаж,нито едно болтче не ми хартиса???вакум,магистрали на антифриза ,всичко е прегледано 4-5пъти,букси също.Обаче не ще да запали??Въртях 5-6пъти по 7-8сек и не ще и това е??Що не си станах ,като вчера в 5.00ч и да ходя да гоня свраките,ами се захванах за това??Та,акоимате идеи слушам................
 

didarai

Редовен Потребител
Чакам с интерес инфо какво се е оказало. Почти съм готов да заложа на 2 точка.
Такаааа . Пробвах го днес . Нищо не хлопа , нищо не трака при никакво какране , включително случаят с ляв волан и зловещи удари .
Не знам какво са правили в сервиза, защото .....жена ми го закара и взе ...а обяснението и беше .. "казаха нещо там ....какво са правили " o_O ??? :D:D:D
Като дойде фактурата , ще погледна какво са сменили .
Според тях обаче (преразказ от жената) , голямото думкане се дължало на ....джантите . Тези били от Е-класа . Така бил казал и продавача ,че ги сложил от Е-то , но аз не съм го чул.
И .... "направили там нещо " (цитат ) ....но май временно и за сега няма никакви хлопания .
 

Niki

Редовен Потребител
Да отбележа само ,че нещата са доведени до край,след смяна на маркучи за обратна нафта всичко е ок.Двигателя работи по ,,чисто,, а и ускорението е по добро,надявам се и разхода.
Търся следните неща?
1.Предни седалки от Прелюд 4
2.Двигател от VTI Хонда 6,или смазана цяла кола..........
 

astra

Редовен Потребител
Хайде и аз да се обадя в темата.
Моят нов автомобил:
20200529_205721.jpg 20200529_205700.jpg 20200529_205622.jpg
Снимките казват повече от 1000 думи :)
Но все пак: КИА Спортидж, GT line,
4х4 AWD, 7 степенен автоматик, 1.6 TGDI 177к.с.
Набих се веднага в калта :)
7г. гаранция. Взех я тестова на 500км и 10 000лв надолу. На лизинг, че е на сметка - по-нисък данъка, застраховката и прехвърлянето на собствеността.
Свиквам с размерите и возията.
Голяма кола-голям кеф :)

П.П. Продавам Астрата, но никът си все още не сменям!
 
Последна промяна:

t.marev

Редовен Потребител
Моят нов автомобил:
Честито! Хубава кола!:bravo: И на цвят си я докарал....Със здраве да си я караш!:cheers:

Голяма кола-голям кеф :)
Така е, това е истината!:) Изобщо големите неща, винаги са за предпочитане....Има само едно, единствено изключение;) от това правило.
 

astra

Редовен Потребител
Честито! Хубава кола!:bravo: И на цвят си я докарал....Със здраве да си я караш!:cheers:


Така е, това е истината!:) Изобщо големите неща, винаги са за предпочитане....Има само едно, единствено изключение;) от това правило.
Благодаря за хубавите пожелания!
Вчера изпробвах проходимостта на колата. Пътеката до халетата се е превърнала в 200 метра кални коловози с напречно разкопани и недозарити кабелни канали и локви, също догоре пълни с кал. С блокаж на системата 4х4 преминах през тази кална полоса като параход :) Направих триумфална обиколка на подгизналата от дъждовете поляна и отново се набухах в калта по обратния път.
Е, няма такъв кеф! :)
А с Опела само при вида на подобно препятствие и се отказвах от движение по-нататък и си замъквах пеша калъфа с пушката, възглавницата и другите багажи...
 

didarai

Редовен Потребител
Чакам с интерес инфо какво се е оказало. Почти съм готов да заложа на 2 точка.
Ето какво е сменяно по колата . Както казах, никакви почуквания и зловещи удари вече няма .
 

Attachments

  • 101674965_255417718882785_6373576380289908736_n.jpg
    101674965_255417718882785_6373576380289908736_n.jpg
    143.7 KB · Прегледи: 69

Frankeiy

Потребител
Който е минавал през това да помага!
Днес капарирах една Фиестичка за нов работен кон.Колата е регистрирана на инвалид и следователно и винетката е полагаща се безплатна.
В Понеделник предстои нотариус и прехвърляне.Обаче прочетох,че инвалидната винетка не следва автомобила при прехвърляне на собственост,трябвало прехвърлятелят да обяви новите обстоятелства пред АПИ в три дневен срок и да се анулира винетката.
Въпрос 1-пише,че ако не обяви в АПИ,че автомобила е продаден,няма да може да вземе нова безплатна винетка до изтичане на текущата,но не пише дали текущата остава валидна след смяна на собственоста.?
2-ако приемем,че винетката трябва да се анулира задължително,аз в деня на покупко-продажбата трябва задължително да си купя нова,защото трябва да придвижа колата до друга област.Та тука идва дилемата дали от АПИ след три дни няма да анулират по номер на мпс и заплатената от мен.Подчертавам,че няма да сменям рег. табели,защото вече не е задължително(поне така разбрах).
Благодаря.
 

bgbul

Редовен Потребител
Евро 07. Тяхното масло поне е с ясен произход и продават много от него. И цената с отстъпката е добра. Каква е колата и какво масло трябва ( вискозитет?)
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Ванко, с какво масло препоръчва производителят (спецификациите имам предвид)?
Имам при мен много добри масла и за дизел, бензин и CNG.
 

Termina4

Потребител
Ванко, с какво масло препоръчва производителят (спецификациите имам предвид)?
Имам при мен много добри масла и за дизел, бензин и CNG.
В момента съм с Тойота Ярис 2008г. 1.0 бензин и Ауди 2001г. 2.5 дизел allroad 5w30 мисля че са и двете ще проверя за спецификации и ще пиша. Лошото е че на Тойотата ги хванах майсторите че сипват каквото има, а плащам като за топ качество и то х2 Решил съм вече да ставам специалист по автомобили, защото много опасно стана навсякъде и май само тук във форума може да имам доверие на хората.
 

rivan

Редовен Потребител
В сервиз, където не виждам какво правят, не влизам!
Ванко, с какво масло препоръчва производителят (спецификациите имам предвид)? - на моята препоръчват от 0w20 до 15w40, т.е. практически всичко, в зависимост от климатичната зона. Иска доста четене, докато намериш правилното!
 
Последна промяна:

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
Ако техническото ръководство на автомобилите не е при теб виж някой познат с аутодата там е посочена нужната спецификация за маслото,не е само вискозитета !
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
На Джъсти със същия 3 цилиндров мотор слагам 5-40 полусинтетика или 5-30 синтетика, според годишния пробег и натоварване. На аудито си иска по-висок клас пълна синтетика.
 
Нагоре