Моят автомобил.

bgbul

Редовен Потребител
Честито! Хубава машина, яка, здрава и ще се радвате поне още 300 000 км.
Щеката за маслото: Това е някаква мода - новите коли да нямат щека. От компютъра на място се чете дали маслото е както трябва, но отнема време и е много дразнещо. И БМВ и Мерцедес разбраха, че тази мода няма да я бъде и сега отново върнаха да има щека за маслото.
Просто вашата кола е от модерните.
За щтракането: Това с липсващ зъб на планетно зъбно колело в диференциала е вероятно. Но аз залагам на висящ лагер на кардана. Ако има такъв си мисля, че е от него. Не познавам марката, но ...при рязко потегляне на прав волан има ли подобен звук под скоростната кутия?
 

joro_ihr

Редовен Потребител
Така описан шума няма как да е от кардана и висящия лагер. Описаният шум от теб е еднократен или почти затихващ без резки сътресения и не е зависи от определена посока на завиване.
 

didarai

Редовен Потребител
Не . Направо и рязко да тръгна , не удря . Малкият дори я гаси няколко пъти от съединителят . При силен ляв , силни удари , по редки от оборот на колелото . Примерно на 2 оборота 1 удар и то при силно свит волан .
ПП колата я изпъвах и със 140 и дори в завой , няма такова нещо или пък шум от диференциала .
Единственото прихлопване през копки . И тва при пълен ляв .
 
Последна промяна:

joro_ihr

Редовен Потребител
В сервиза ще ти кажат, не сме открили топлата вода. Гледай само да е при хора дето им вярваш, че тая корона побърка хората.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Задното окачване е многораменно и е сравнително здраво. Щом е при дупки и със завой има две неща, които тропат доста гадно.
Задната стабилизираща щанга е с една биелета, доста дълга и от ляво. Ако е разбита, щангата се претоварва при ляв завой и тропа зловещо. По същия начин тропа и амортисьор, когато има износване горе в леглото.
 

didarai

Редовен Потребител
..
Задната стабилизираща щанга е с една биелета, доста дълга и от ляво. Ако е разбита, щангата се претоварва при ляв завой и тропа зловещо. ...
Баш на тва прилича . Зловещо:eek: и при силен ляв .
Амортисьор ме съмнява . Държат при проверка и на път ,а и колата няма гнилочи .
 

t.marev

Редовен Потребител
Фърлих и аз една шепа боб.....и звездите ми пошепнаха - кормилна кутия /рейка/. Обаче - викам аз - трябва и волана да тресе, а звездите отговарят - ми той сигурно тресе, ама никой не го е написал. Сигурно е сменян маркуча на сервото и е сложен такъв без дросел, та затуй! Па може и маслото нещо....или да го нЕма или да не е таквоз, квот требе!- Брей - викам аз - вий пък много знайте! Ми...знайм! - викат звездите. Айде, чао! За без пари - толкоз! и изфирясаха нанякъде.
Вятър работа! Мене ми се чини, че без да се погледне, няма да стане работата. Ко ша е туй, дет чука отдолу?! Няма да е онуй, дет сички са сещат, ами ша е някое друго!:) Ама тряя а са надупи човек, да погледне отдолу, хем и да знае де да гледа! Няма начин да не се види!
 

staz

Редовен Потребител
Истински случай от сервиза на Киа. :lol:
Влиза клиент и казва:
- Когато карам със двеста, нещо ми почуква от задния прозорец!
Сервизен техник му отговаря:
- Да, чука ти смъртта...
 

didarai

Редовен Потребител
Фърлих и аз една шепа боб.....и звездите ми пошепнаха - кормилна кутия /рейка/. Обаче - викам аз - трябва и волана да тресе, а звездите отговарят - ми той сигурно тресе, ама никой не го е написал. Сигурно е сменян маркуча на сервото и е сложен такъв без дросел, та затуй! Па може и маслото нещо....или да го нЕма или да не е таквоз, квот требе!- Брей - викам аз - вий пък много знайте! Ми...знайм! - викат звездите. Айде, чао! За без пари - толкоз! и изфирясаха нанякъде.
Вятър работа! Мене ми се чини, че без да се погледне, няма да стане работата. Ко ша е туй, дет чука отдолу?! Няма да е онуй, дет сички са сещат, ами ша е някое друго!:) Ама тряя а са надупи човек, да погледне отдолу, хем и да знае де да гледа! Няма начин да не се види!
Не тресе волана . При нормално каране и до 140 и нормален път нищо не хлопа , чука , тресе и в нормален завой . Почуква отзад минавайки през копка (на опела ми бе така и сменихме едни тампони просто ) и ..описаното при силен ляв .
Много ясно , че ще ходи в сервиз . Няма да се оправи от само себе си , както и че по телефон не се лекува . Просто ми стана интересно , срещал ли го е проблемът някой , щото не е сред често срещаните . Най-близо до описаното е Петко . А какво ще е ...ще се види .
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
При проблеми с хидравликата на рейката, при завъртане още на място до крайни положения ще вие много помпата и може да причуква волана ако има износени шарнири.
 

bgbul

Редовен Потребител
Не познавам Мерцедес как е, но на БМВ предните пружини се нанизват на амортисьора и лягат на тарелка (долния край на пружината). Тези долни опори (тарелки) са от стомана или от алуминий. Често пъти те се цепват и пружината се изхлузва надолу по амортисьора. На мястото на счупването/цепването на тарелката така пука яко в завой. Предполагам и Мерцедеса е нещо подобно. Нали е макферсон окачването. Та погледни тези тарелки (долните опори на пружините). Те са консуматив и се сменят само те. Имат лява и дясна.
 

Jorom

Редовен Потребител
IMG_20200509_133718.jpg
Не е автомобил, но е вид МПС...та ето я причината да не пробвам арбалетите си миналата седмица. Казва се Aprilia Pegaso 650i, това в голяма степен е аналога на моторите BMW F650 на Сигмата, само че е малко по-добра - двигателя Ротакс има пет вместо четири клапана, и инжекцион с два инжектора
Навремето карах 15-на години мотори, и като се ожених приключих с моторите и минах на коли. преди две седмици, след разговор с приятел моторджия от който случаино разбрах, че мотористите по принцип не ги спират на КПП-та, веднага ми светна лампичката и две седмици по-късно вече имам мотор! Не излизах от града месец и половина заради шибаните им КПП-та, е като ги дигнаха веднага отидох и си купих мотор, вече и да ги върната ми е през ... Избора ми е съобразен и с възможността за лек до среден офроуд ако се налага да заобикалям КПП-та Въобще на герберастко-ченгесарската мафия им показвам среден пръст по направление радари, понеже в Бс снимат радарите в колите само фронтално, а триногите само по изключение снимат отзад мноогго много рядко е това, и по отношение на евентуални КПП-та също!
 

bgbul

Редовен Потребител
Не тресе волана . При нормално каране и до 140 и ....
Kolega,много ни зариби с тая придобивка. Всички я преживяхме и сега с тези предположения..направо стана забавно в темата.
Много яко се забавляваме. Дано се окаже нещо дребно ремонта.
 

didarai

Редовен Потребител
Kolega,много ни зариби с тая придобивка. Всички я преживяхме и сега с тези предположения..направо стана забавно в темата.
Много яко се забавляваме. Дано се окаже нещо дребно ремонта.
:D:D
E...! Кола на старо . Голяма работа . :cool: Дъра-бъра . Нъл темата е за тва . ;)
То за изборът очаквах нещо , което евентуално съм пропуснал като идея и основно обяснявах защо това или онова не става. А сега наистина ме озадачи тва тракане .
Иначе ако почна да разказвам защо вече първо проверявам ВИН номерът дали е наличен върху рамата ....o_O:confused: .... и как се стигна до това , може и книга да се напише . :lol:

ПП
Силно ви препоръчвам да го правите и вие ! :cool:
 

didarai

Редовен Потребител
Казвай за рамата. Ще е полезно за всички.
Ами купих си кола без да я проверявам . Временни номера .. всичко точно . Даже няколко бързи ремонта и спретнах и като застанах в КАТ за регистрация ...опаааа. Нема никой. Главният каза , че трябва да ми я конфискуват , но ми я оставят да си я предам на вторични . И се започна ... Кореспонденция с Опел Германия ,с продавача (не си я искаше обратно) , с адвокати , нотариуси . Оказа се че с временни номера не мога да я продавам и т.н.
Та ...с леки ..вратички в закона (да не влизам в подробности ) я извъртяхме някак , но ми струваше месец нерви , обиколки къде ли не и разбира се още пари .
Та за тва вече хареса ли ми кола , преди да се задълбоча , търся номерът на рамата . Набитият на ламарината ....:exclaim::exclaim::exclaim:...щото закона никой друг от останалите по колата не признава , даже да е потвърден от производителя .
 

barbaron

Редовен Потребител
аз имах една накривена цифра при набиването на номера (фабрично) и при мен хорото не беше малко. Затворихме единия канал, пристигнаха от криминална и се започна лудо разглобяване. Хем ме познават...но... 6 часа на канала в КАТ и накрая с един протокол в жабката... Лошото е, че всеки път в столицата ме гледат на революция докато вадя протокола и показвам, че съм минал експертиза.А след 2014 съм даже със сменен цвят (вънка бяла, под капака черна)... От тогава да ми губят времето поне 10 минути докато ми пожелаят "лек ден". Ама няма как - старата кола е като жената - на късмет!
 

didarai

Редовен Потребител
На мен ми възстановяваха вин-а . Смятай ...
И я прехвърлих 3 пъти .
Рушвета едно на ръка .
 

bgbul

Редовен Потребител
Ужас! Слава Богу, че до сега не съм изгарял. колкото коли съм купувал (за мен и за двама синове)...голям късмет.
Аз никога до сега не съм проверявал нито номер на двигател, нито номер на рама. Явно е въпрос на късмет.
Благодаря, че споделихте тези мъки! Вече и аз ще гледам номерата да са там.
 

joro_ihr

Редовен Потребител
Да и въпреки, че нотариусите вече имат връзка с кат незнам дали запорираните коли излизат. Преди и това беше голям проблем. Купуваш, прехвърляни при нотариус и в кат лоша изненада. Колата запорирана и не може да я запишат на твое име докато не се вдигне запора.
Проверка в кат за тежести струваше 50лв. За който се сети или се е опарил вече.
 
Нагоре