Моят автомобил.

nelsky

Редовен Потребител
:yes: Най-хубавото тепърва предстои. Този автомобил постоянно поднася приятни изненади. Само хубави гуми и масълце (по предписание) да има. Със здраве и хубав празник. :cheers:
Масълцето след още 1000 километра. Един приятел е собственик на един от двата "бели" сервиза на Субару във Варна и колата се обслужва там. Каквото пише в бумагите, това слагат. То, той ми и намери колата, след едно заяждане от моя страна, че от 10 години ми е обещал да ми намери читаво Субару. Излезе веднага с 2 предложения и нямаше къде да ходя :)
 
7

7842

Гост
На всичкото отгоре не се бях сетил да изключа ESP, когато го изключих, Субаруто тръгна в пясъка кажи-речи, като на асфалт. Приятеля се шашна, вика- Егати звяра, изобщо не се затрудни.
Имам го същият 2.5 автомат.Зимата на сняг със зимните гуми тръгва както сега лятото.Имал съм Хонда 4х4 добре върви зимата и в кал,ноооо няма нищо общо със Субару.:cheers:
 

didarai

Редовен Потребител
Добър вечер мили хора ! :cool:
Така ! Взехме ... "хубавата" кола . Забележки тук-там ,очаквани за възрастта .
Прихлопва отзад при копки ....как да е .
Обаче съвсем случайно открих друго (докато малкият въртеше само в кръг ) . То е ясно , че ще ходи в сервиз , но ми е любипитно има ли някой идея какво е .
На първа скорост и без газ дори , при пълен ляв , под шофьора започва да чука яко . Направо като с чук .
На десен не го прави и тихо дори . При нормално каране не го усетих , защото пълен ляв не съм давал . ???
 

didarai

Редовен Потребител
Честито и със здраве! Коя е "хубавата" кола?
:D:D
Благодаря ! Дано да е със здраве (ако не друго) .
Мерцедесът от предният пост със снимките .
С 220 ЦДИ 150 кс . дизел фейслифт 2004 г. август . На двигателят не видях щека за маслото .
 

Attachments

  • 95828423_255877832457073_2497716571468726272_n.png
    95828423_255877832457073_2497716571468726272_n.png
    670.6 KB · Прегледи: 38
  • 95890736_1137787529910399_4906038329293668352_n.png
    95890736_1137787529910399_4906038329293668352_n.png
    1.2 MB · Прегледи: 38

joro_ihr

Редовен Потребител
Така е малко като хвърляне на боб, но според мен опциите са 2.
1. "Лош" варинт - заминал диференциал (-най-често от въртене на гуми).
2. Отзад окачването е с няколко носача и е възможно при остър завой да изменя геометрията и да се опитва да приплъзне гумата. Дано да е второто, защото и без това се оплакваш от тропане отзад.
Каквото и да е ще се оправи.
Още веднъж безаварийно.

Ц това важи основно при предно предаване.
 
Последна промяна от модератор:

Termina4

Потребител
Маслото мисля че се следи от компа, иначе под кората има място за проба което си има тапичка без щека и се ползва при смяна на маслото като отдушник
 

didarai

Редовен Потребител
Ц това важи основно при предно предаване.
Да, малко като каре го прави(и аз се сетих , че сме със задно) , но първо е по-силно, второ по-на рядко (не така-така-така , а дум ...дум...дум ) трето започва почти към пълният ляв. Малко преди пълен започва малко по-слабо и при пълен ляв направо удря яко . Чуства се (относително) като под скоростният лост като локация .
ПП
Ако е диференциял защо да е свързано със завиването само в едната посока ?
За носачите има логика (нещо зорлем да се намества) . Страното е че почукването като карам направо е по-отчетливо дясно отзад , за това пък силното е средата ....средата-ляво. ???
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
От чек бутоните може да се извика oil level функцията.
Дупката за щеката е затапена и там се бърка със спец инструмен разграфен.
Да се огледат всички тампони на мотора и кутията, както и каретата на кардана.
 

didarai

Редовен Потребител
Задните гуми изядени ли са?
:) ...те всичките са изядени .
От чек бутоните може да се извика oil level функцията.
Дупката за щеката е затапена и там се бърка със спец инструмен разграфен.
Да се огледат всички тампони на мотора и кутията, както и каретата на кардана.
Двигателят за сега е без грешка . Не тръска нито при палене ,нито при гасене ,нито при работа , което (тръскането) беше правило при почти всички други които пробвахме . Понеделник ще се регистрира и после в сервиза .
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Реда е редно да е обратен. Първо проверка в сервиз, после покупка и регистрация.....
 

didarai

Редовен Потребител
Реда е редно да е обратен. Първо проверка в сервиз, после покупка и регистрация.....
Така е , но без номера в чужд град , инзвънредно положение и големият зор да се вземе сега ....са обратното на правилният ред :)
Свърши то .
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
При износени планетки или липсващо парче от зъб/и може да причаткват полуоските в зависимост от завоя и радиуса му. Маслото на диференциала долу и ако е много гъсто(трик на джамбазите да поприкрият шумовете отвътре) или рядко и със странен цвят(спестили са си този труд) , вероятно е заминал.
Всеки уважаващ себе си джамбазин има автовоз и не би отказал преглед в сервиз по избор.
 
Последна промяна:

joro_ihr

Редовен Потребител
При износени планетки или липсващо парче от зъб/и може да причаткват полуоските в зависимост от завоя и радиуса му.
Това ми беше точка 1, но тракането си мисля трябва да го има и на обратен завой(поне ако повредата не е минимална), та за това си мисля повече за 2.
 

didarai

Редовен Потребител
Да добавя . На място като я друсам и лашкам странично ,не се чува тракане .
На голяма скорост с малък завой (и въобще на малък завой ) също .
 
Нагоре