ОПТИКИ - избор, монтажи и АКСЕСОАРИ към тях. Какви, откъде? Приспособления, прострелване, ремонти

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Кой твърди тези 24,2 Дж?
Търговеца, производителя?
Дай линк да я видим.
 

zograffa

Редовен Потребител
Ами по закон трябва да я уведомиш.Ако човека от,който я купуваш не го е направил е възможно да отнесе глоба когато представиш договора за покупко-продажба.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Според мен, некоректно посочена или грешна информация.
Ако скоростта е вярната, чашката трябва да е.била 0,8064 грама. Не знам за такива..
Питай ги, кое е вярното.
Как са я поръчали от Турция?
Ако поръчваш факови пружинки, гониш други джаули.
Не очаквай, че всичко написано по сайтовете е вярно......
 
Последна промяна:

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Това имах предвид - както поляците са я поръчали да е до 12 Дж, така и от Сотис трябва да кажат на колко са я поръчали те.
Повечето факови ги искат над 30 Дж че и повече, колкото може.
Няма никаква търговска логика да я поръчаш едвам над лимита за обявяване, а и разликата от 0,21 Дж е в рамките на грешката на хронографите.
 
Последна промяна:
7

7842

Гост
Колеги днес дочух че шофьорите на TIR като се завърнат в България,ако са карали някъде вън карантината по разни паркинги или хотели,няма нужда от тези 14 дена карантина.Ако някой има информация ще съм благодарен да я сподели.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Ако се връщаш веднага на нов курс, няма. Но ако си оставш има.
 
7

7842

Гост
Веднага,един ден ли е?
Ако съм я карал в френски хотел,където съм сега?Документ от хотела върши ли работа?
 

astra

Редовен Потребител
Не съм съвсем сигурен дали темата е за тук, но поне се отнася за аксесоарите към оптиката - шината под монтажите...
Изгърбих се да търся цивилизован начин в известните ми балистични калкулатори Чеъргън и Стрелок къде и как да въведа наклона на шината, за да получа табличка с корекциите и съответната й лентичка за тумблера. Е, не намерих такава възможност, но се принудих да подходя емпирично - от 50-тия метър надолу, с рулетката, да прострелвам хартиена мишена, да щракам кликовете, да драскам с маркера по тумблера и така през метър, цялата дистанция от 50 до 9м. за един ФТ коридир... Хем мъка, хем грозно като краен резултат върху тумблера, хем вятъра дето духаше ме хвърля в съмнения колко коректно съм свършил цялата работа :(
Ако има начин това да се пресметне и да се начертае и принтира, моля да споделите тайната :)
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Идваш от страна със обявена ситуация. Къде и какво си правил там, няма значение. Нали минаваш после пътьом и другаде. Влезеш ли, подлежиш.
Ако нямаш 48 часова почивка(те ги удължиха времената за каране и намалиха и разредиха почивките в повечето страни), разтоварваш, товариш и пак излизаш - няма карантина.
Това ако се прибираш с камион.
Ако си със самолет, не знам дали там не е задължителна също.
 
Последна промяна:

oblaka

Редовен Потребител
ФТКС
Иво. Специално при мен, никоя програма не ми е уцелвала прострелките. Винаги ги правя със съррлба по мишена с измерена дситанция по рулетка и драскам на тумблера. За мен това си остава най верния метод. Разбира се в същото време си проверявам и паралакса дали отговаря. По трудоемко е, но си сигурен, че гова което измериш отговаря на прострелката ти
 

astra

Редовен Потребител
Специално при мен, никоя програма не ми е уцелвала прострелките.
Ице, досега съм си печатал тумблерите на Чеъргъна и съм се кефил как съвпадат прострелките за всеки метър, хем тумблера ми изглежда супер естетично. Думата ми беше, понеже и шините и високите монтажи обикновено ги правят с лек наклон, дали има балистичен калкулатор, който да дава въвеждане на същия този наклон, за да не драсакаме с фулмастер по тумблера?...
 
7

7842

Гост
Благодаря.Не мисля да се прибирам със самолет.peko със Субару ще се прибера.:cheers:
 

bleu81

Редовен Потребител
Не съм съвсем сигурен дали темата е за тук, но поне се отнася за аксесоарите към оптиката - шината под монтажите...
Изгърбих се да търся цивилизован начин в известните ми балистични калкулатори Чеъргън и Стрелок къде и как да въведа наклона на шината, за да получа табличка с корекциите и съответната й лентичка за тумблера. Е, не намерих такава възможност, но се принудих да подходя емпирично - от 50-тия метър надолу, с рулетката, да прострелвам хартиена мишена, да щракам кликовете, да драскам с маркера по тумблера и така през метър, цялата дистанция от 50 до 9м. за един ФТ коридир... Хем мъка, хем грозно като краен резултат върху тумблера, хем вятъра дето духаше ме хвърля в съмнения колко коректно съм свършил цялата работа :(
Ако има начин това да се пресметне и да се начертае и принтира, моля да споделите тайната :)

В програмите няма наклон понеже е все тая дали ще нулираш чрез повдигане на еректора или чрез наклон на монтажа.
Грешката после идва от това че се променя реалното разстояние цев оптична ос. Аз съм получавал добри резултати в чеъргун като сваля няколко точки в балистична та крива и напасна резултата в чеъргун като си играя с височината оптика цев. Получава се с утг шина за деана която е наклонена доста повече от стандартните 10-20 моА значи и с щаерската ще стане.

Колкото до 9-50м през метър това е напълно излишно според мен.

Сплайн нтерполация...

10-Тина точки са достатъчни. Пуска се един сплайн и готово. Кривата е доста плавна и да има грешки ще са пренебрежимо малки. 9м до 14м през метър, нулата, после през 5м до 45 и през метър до 50.
 

xpresident

Редовен Потребител
В програмите няма наклон понеже е все тая дали ще нулираш чрез повдигане на еректора или чрез наклон на монтажа.
Естествено.
Сплайн нтерполация...

10-Тина точки са достатъчни.
Аз по 6 правя - 10,20,30,40,45,50 За моите възможности е достатъчно точно.
 
Нагоре