и евентуално разпробиване на регулатора да се получат нещата.
Тоя регулатор според мен е сложен само с маркетингова цел.
Първо, да се намалява мощността чрез запушване на трансферпорта е супер неефективно, хабиш почти същия въздух и при 3 пъти намалена енергия.
Второ, дори и да искаш да го ползваш, няма законтряне, т.е. дори и да наместиш някаква скорост, след две вадения или няколко изстрела много вероятно да приплъзне.
Трето, изработката му е калпава. Не вярвах, че може да липсва съосие на толкова елементарен детайл ама... комшиите правят чудеса
Сваляш цевта, махаш задния и стопорен болт и гледаш през него - отвора съвпада точно с трансферпорта.
Ако си махнал и резервоара и светнеш с нещо в отвора му, се вижда прекрасно.
Ето какво виждам през моя, с и без тоя регулатор.
Ето го и регулатора, изпилен на макс, на елипса колкото успях, едната страна е само 0.3мм (в най-дебелата си част).
А като сметна, че при изстрел го напъват едни 56 кила наляво и надясно - точно така, петдесет и шест килограма - реших просто да го махна.
Отворът е 5.9мм, имам метчик М7, днес не намерих стопорни болтове М7, но утре като отворят специализираните магазини няма да му простя...
Просто от двете страни на отвора му ще навия такива, ще им оформя и "челата" като полу-окръжност даже...
Хем ще е по-сигурно, хем ако искам да регулирам ще мога да запазвам настройката, хем ако искам да отворя на макс, ще знам, че наистина е отворено.