ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Марин Илиев

Потребител
до сега не мие правила номера ще я оставя една вечер да се климатизира ако не стане ще го гледам тоя кран благодаря ви колеги
 

andi

Редовен Потребител
От 220 (изстинала) няма как да падне под 200 от студ.
Или крана или манометър може да бъде проблем
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Еми вземи гъбата от мивката, разпени малко веро и тествай.
Навсякъде.
 

Марин Илиев

Потребител
не е крана и него пробвах не изтърва никаде грам

остава от бензиностанцията нещо да е станало пълних след идин тир момчето отиде да исклучи казами да затварям и това беше

утре утивам да я пълня пак и ще видим какъв е проблема
 
Последна промяна от модератор:

Jorom

Редовен Потребител
И аз имах подобен случай - понеже крана на 300 баровата ми бутилка не е 300 баров, пълнят ми я до 230, но изпуска докато спадне налягането отначало повече, после намалява...докато падне до 160-170, и спира да изпуска


Моята бутилка и потопих горната част в стара кана брита, и седнах да гледам през прозрачната стена...и така видях мехурчето което се получава, това с пяна не виждам как ще го хванеш
 
Последна промяна:

Марин Илиев

Потребител
ами с пяна несъм и пробвал напълних един лиген вода развих зарядната и я направих водолаз потсуших изпуснах двапати крана ако има вода и пак потсуших това беше теста
 

joro_ihr

Редовен Потребител
Колега, много усилия полагам за да те чета.
Постарай се малко, моля те.
Иначе по темата: каква е бутилката, колко литра е , какъв е крана? Не е лошо някоя снимка да качиш за по-лесно ориентация.
 
Последна промяна:

joro_ihr

Редовен Потребител
Щракни и една снимка където е връзката на маркуча и зарядната станция.
Няма начин да има теч и от 220 бара да пада до 120 за една нощ и да не личи при проба с гъба.
 

joro_ihr

Редовен Потребител
И аз използвам такива връзки. Когато седи бутилката демонтирам маркуча и слагам тапата. Така ползвам зарядната станция като тапа.
При теб най вероятно не я пълнят на 220 бара според мен. Опиши как виждаш на какво налягане е пълна бутилката.
 

Attachments

  • 20200117_183225.jpg
    20200117_183225.jpg
    157.7 KB · Прегледи: 41

njatanasow

Редовен Потребител
Спокойно колеги.На бутилката и няма нищо.Просто Марин е зареждал заедно с ТИР на бензиностанцията.Обикновенно в такива случаи не включва втората степен на компресора и налягането остава най много 180 бара.
Божо ,това наистина е твоята 10 литрова бутилка! ;)
 

Бочко

Редовен Потребител
ФТКС
Да Ники, сега я познах по изтритото петно боя. Бутилката е на 200 Бар-а работно и за алуминиева бутилка не е хубаво да се пълни повече от работното.
 

nikolai89

Редовен Потребител
Колега, крана ти е от чешките Меви и е около 36 годишен ,ако не е ремонтиран някога, то сега му е време, тези дни правих същия. Някой по - нагоре беше споменал , че изпуска високото и задържа ниското налягане, при моя проблема беше същия , когато е пълна бутилката пуска и почти не се улавя на ухо, а ниското го задържа. Изпускаш метана някъде извън града, развиваш металния детйл отгоре и внимаваш да не си изгубиш пружинката под него, после с ключ 19 развиваш горнта част , която е под врътката, вътре има една бронзова част с резба и бакелитено оплътнение, тази част я даваш на стругар да замени изронения бакелит с полиамид ПА6 и после по обратен ред. ВАЖНО ! след като сложиш полиамид да затваря въздуха/метана , крана не се затяга "душманската", много по - лесно и леко затваря от заводския вид.
 
Последна промяна:
Нагоре