Днес пристъпих към разглобяването на пушката, като първо изпуснах въздуха с помощта на помпата по начина на Гадняра. Стана от раз. Благодаря за съвета!
Оказа се че стопорните винтове на цевта - през канала на единия от които се разширява трансфер порта са фабрично 6мм, а не 5мм с какъвто спомен бях останал.
Разпробих капачката на клапана на 6,8мм.
Още като беше нова пушката съм разпробил клапанното тяло и канала на 5,2мм.
Отвора през който влиза въздуха в цевта съм му направил фаска от 5,2мм към 3,8мм сега се чудя дали да не я разпробия на 4,2 или дори 4,5мм при положение че трансферпорта ми е по-широк от на повечето тунинговани, които четох че са разпробити на 4,8мм....мисля че в моя случай има логика да увелича отвора през който влиза въздуха в цевта....някакви съвети по този въпрос?
Изправих сайдлевъра, че се беше изкривил и се отваряше понякога при изстрел.
Притиснах опашката на клапана към кантар, докато се свие нацяло, кантара показа 3кг, колко приблизително кг трябва да бъде с нова и по-яка пружина някой ако е мерил натиска по този начин?
Погледнах в бутилката, и това което видях изобщо не ми хареса! Виждам пукнатина ми се струва, нямам спомен като я разглобявах като нова дали това си е било там или се е получило след това. Не мога да я снимам, но е около 3 см дълга, точно между предната осмица, и спусъка, на 5 часа
Мисля че повече от втората нула на отбелязаното като 200 бара не съм помпил никога и то непосредствено преди стрелба, пушката не е стояла продължително време с 200 бара или повече, но със 160-180 е стояла с месеци.
Колко струва нова бутилка?
Има ли някаква относително безопасна граница до която мога да помпя тази бутилка без да се притеснявам особено че би гръмнала, примерно до 160 бара много ли ще е?