Като не дава времето да се стреля, тунинговаме...
Най-после преборих теча на въздух между клапана и цевта. Накупих всички варианти на О-пръстени с подобни размери. Оригиналния е 9х1.5.
Но нито от витон, нито от NBR уплътниха достатъчно. Успях да натикам витон 8.5х1.8. За целта отнех около 0.3мм от дъното на втулката, в която се навива цевта и в която ляга о-пръстена. Пак леееко подухва, но преди като си сложиш пръста на процепа направо болеше...
Запълних с епиксидна смола пръстена на клапанното тяло, остана само един отвор 4.5мм, който точно влиза в крановия трансферпорт.
Отпуснах максимално възвратната пружина на клапана.
Натегнах лееко регулатора и сложих хроното... 287 м/с с JSB 0.547гр !
Ударникът даже не беше докрай натегнат, отпуснах го малко и докарах 267м/с.
И направих 33 изстрела от 210 бара до около 120 бара, последните три спадаха към 260.
При малко под 100 бара след изстрел клапана не може да затвори, но това не ми пречи...
За съжаление обаче Anibis ще се окаже прав
редукторът явно "тече".
При високо налягане, примерно 200 бара, ако оставя пистолета за няколко минути и стрелям, дава огромен спад, примерно на 220м/с ....
След това изреждам няколко перфектни еднакви изстрела с 267м/с, оставям го за минута и пак примерно 240м/с...
Ще трябва да го отварям.
И... понеже съм си страхлив... да питам:
Клапанното тяло се навива някак "хлабово" в резбата си... Диаматърът му е 14мм. Та при 200 бара му действат едни 308 килограма натиск... Точно в посока окото ми, с което се прицелвам...
Притеснява ме резбата в цевната кутия, тя е от алуминий и според мен се "остъргва" при всяко навививане от по-твърдия материал на клапана... На снимката се виждат едни боклуци между витките, които май са си финни алуминиеви стружки... Смазвам със силикон при завиване, ама... А и същия този елемент държи крановия затвор, който пък при всеки изстрел бива "ритан" с едни 20 кила откъм цевта...
Има ли някакъв вариант да се подсигуря и да усиля резбата? Неприятното е, че за смяна на О-пръстена трябва да се развива... Направо ми идва да го разпробия напреки с цевната кутия и да навия един стопорен винт...