Моят автомобил.

apapazov

Редовен Потребител
Имам старият модел от 2004-2010г.
2.0CRDi 113кс. Автоматик/скоростите са на Мицубиши/
Единственият ми проблем за година и половина е че ми свети "чека" заради егера.
Колата не е стрела, но върви прилично. Разхода ми е 10/100 средно. Като градско е около 12 а извън около 8 на сто.
Частите за моята са на поносима цена.
Моята е 4х4 което можеш да пуснеш от таблото принудително и става 50/50 преден зафен мост или да я оставиш на автоматично и като превърти някое колело прехвърля въртящ момент. Всичко това е до 40км/ч. След това муфата освобождава и колата остава на предно. Тази система не е за офроуд, но помага да излезеш от ситуация.
Ако ме питал дали съм доволен от марката-да!
Дали бих си я купил пак без да съжалявам- да!
 

astra

Редовен Потребител
Всъщност, това бих питал - доволен ли си от марката, но... И аз бях много доволен от марката Опел, понеже, така ми се стече животът, от 1998 все Опел карам. Та, доволен бях докато не си купих последните модели на Астра и Корса и не им изтече гаранцията... Свидетел съм как с всеки следващ модел качеството преднамерено е все по-ниско. С последните модели обаче, минаха всички (мои) граници на търпимост.
Тези коли са програмирани=построени да се развалят веднага щом свърши гаранцията!
Доколкото съм говорил с много хора, това е случаят с всички марки, без изключение. Разликата със скъпите марки е единствено в по-скъпите ремонти.
Затова и питам за конкретен модел, двг, трансмисия понеже само марката повече не е критерий.
Прочетох в английският Хюндай форум, понеже англетата не цепят басма. Едно мнение- че в последните си модели Хюндай много са работили върху постигането на добро отношение цена/качество, ме накара да съм любопитен и нащрек :)
 

Emp

Редовен Потребител
Всъщност, това бих питал - доволен ли си от марката, но... И аз бях много доволен от марката Опел, понеже, така ми се стече животът, от 1998 все Опел карам. Та, доволен бях докато не си купих последните модели на Астра и Корса и не им изтече гаранцията... Свидетел съм как с всеки следващ модел качеството преднамерено е все по-ниско. С последните модели обаче, минаха всички (мои) граници на търпимост.
Тези коли са програмирани=построени да се развалят веднага щом свърши гаранцията!
Доколкото съм говорил с много хора, това е случаят с всички марки, без изключение. Разликата със скъпите марки е единствено в по-скъпите ремонти.
Затова и питам за конкретен модел, двг, трансмисия понеже само марката повече не е критерий.
Прочетох в английският Хюндай форум, понеже англетата не цепят басма. Едно мнение- че в последните си модели Хюндай много са работили върху постигането на добро отношение цена/качество, ме накара да съм любопитен и нащрек :)
моя Опел Корса е 91 г и няма основен ремонт на двигателя ,но мотора е Исузу , ако беше опелов отдавна да е заминал .
 

astra

Редовен Потребител
1991 година бях младоженец и едва си я спомням, а ти държиш кола от тогава?! :)
Интересно с какъв пробег е за тези 28 години... Защото тези Исузу 1.7 ТД мотори си ги спомням отлично - около 90 000км по правило прегряваха лятно време.
 

njatanasow

Редовен Потребител
Колега явно си специалист по Опелите.Аз не съм.Карам Опел Зефира мод.2005.Взех я 2014 година на 173 хиляди километра,заводски на метан.Ползвам я като служебна и съм минал малко над 400 000 хил.километра и освен консумативи друго не е правено по нея!
 

Niki

Редовен Потребител
Онзи ден бях при едни познати за допълване на климатика и гледам на един подемник КИА Спортидж последен модел,братовчед май на Санта Фе,4бр.амортесъора за смяна,яко изстекли,една счупена пружина,два предни диска за смяна .Един плюс за Зафирата от мен .Астра,кътам една Хонда Сивик от 1998г и мога да ти кажа ,че е без грешка,малка пиличка,поврътлива и икономична.Един комшия разстъпва Панамера,ебах го о ледоразбивача харчи му на 2000-3000км по 1л и нагоре масло??
 

Emp

Редовен Потребител
IMG_20190305_142204.jpg Аз това карам , ходя да стрелям със нея , от покрива й стрелям , АТ-то на задната седалка , навсякъде влиза , а бе с две думи върши ми работа .На мен ми доставя удоволствие да давам живот на нещо което е отписано , ако не я бях купил преди 6-7 години , отдавна щеше да е на вторични суровини .Аз не съм човек по големите подскоци ,карал съм всякакви коли ,но не ме е срам да си карам корсата ,пък и друго си е да караш кола която не се среща често :D.
 
Последна промяна:

astra

Редовен Потребител
Опела е куче,доказано е.Моята Вектра Б 2000 дти е на 520хил. км и мотора не е отварян.
Спомени, само спомени...
Реалността днес няма нищо общо със спомените, уви!
След всички коментари за старите Опели, с които напълно се съгласявам, някой ще сподели ли впечатления от новия Хюндай Туксон? За него ми беше въпроса няколко поста по-горе.
 

Niki

Редовен Потребител
Когато е творил Форд,колко марки коли е имало,същият Форд колко модела е пуснал,анализа му на колко годишен опит почива??
 

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
Когато е творил Форд,колко марки коли е имало,
Мерцедес,Шкода и ГАЗ...:D,Ники не се заяждам ,но вземи и попрочети кой е Хенри Форд,от къде е тръгнал,какво е постигнал(за цялото общество) и малко по в страни от темата...какви врагове си спечелва ...
А и ФИАТ разбира се :)
 
Последна промяна:

astra

Редовен Потребител
Един журналист попитал Хенри Форд , коя е най-хубавата кола .... Отговора всички го знаем .
По онези времена колите са проектирани да са надеждни при дълга експлоатация. В последните 1-2 десетилетия колите се проектират да изкарат гаранционния срок и да се сменят след макс 6-8 години.
 

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
В последните 1-2 десетилетия колите се проектират да изкарат гаранционния срок и да се сменят след макс 6-8 години.
Икономика,милиони хора си изкарват хляба точно от това...за да има печалба и добри заплати трябва да има и потребление,до кога...ти знаеш отговора(причината за края няма да е ентропия ;))
 
7

7842

Гост
Един журналист попитал Хенри Форд , коя е най-хубавата кола .... Отговора всички го знаем .
Ами то е така,но е важало за времето когато са му задали този въпрос.Аз мисля че сега не е актуално.Ето пример:мой колега даде 30.000 лв. за Дачия тип баничарка,не е за бизнес да му върши а да се вози в нея защото е много висок 2.05 м.За тези пари каква кола или ван от много по висока класа и марка бихте си купили?Аз никога не бих ги дал за тази Дачия.
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
За съответния модел на Хюндай не знам обаче, колкото и хора да познавам с Хюндай даже купени и нови са много доволни. Има класации в които техни модели дават най-малко повреди. Разбира се трябва да се проучи и точно този модел Хюндай ли е направен също така добре. В България трудно може да се намери обективно мнение, защото тука карат предимно немски коли, и десетелетия мисленето ни е, че само немците правят коли другото било боклук. А това, че някой видял, че на една кола и се случило нещо си не означава, че всички останали ще са така. Виждал съм чисто нов Пасат на 300 км със счупена скоростна кутия миналата година, както и БМВ 7-а серия преди години на 3-4000 км пак със същия проблем и т.н ама това не значи, че всички останали са така ;)

https://autobild.bg/100-000-км-с-hyundai-tucson-представи-се-прекрасно/
 
Последна промяна:

astra

Редовен Потребител
От статията в Ауто билд: ДА КУПУВАМЕ ЛИ? Категорично да. Купувайте.

В това е не-скритият смисъл във всичките им подПЛАТЕНИ публикации на тези ... продажници! Затова ги "уважавам" по-малко и от ЕЖК!
Колкото до "немските" коли.... С риск да си навлека забележка от модератора: да им пикая на "немското" "качество"!!! Колкото чаркове съм сменил на моя "немски" автомобил с надпис Germany и още не съм стигнал и 100 хил.км говори за дълбоката деградация на ценностите в тази нация и в частност нейната "гордост" - автомобилостроенето...


Икономика,милиони хора си изкарват хляба точно от това...за да има печалба и.....)
Аз бих заместил всички благовидни причини, които изброяваш с една дума, която ги включва всичките: АЛЧНОСТ, БЕЗСКРУПОЛНА АЛЧНОСТ! Причината за 99.99% от явленията в съвременния свят вкл. трагичното "качество" на новопроизведените автомобили без разлика на производител!
 
Последна промяна от модератор:
Нагоре