Моят автомобил.

Emil Aleksandrov

Новодошъл
Здравейте, нов съм в форума и това, е първия ми пост. Бмв е46 330д 184к.с. Изключително съм доволен от автомобила, даже и в зимни условия!
Пп. Иначе имам две гладкоцевни оръжия, една карабина в .308, релоудвам, а за въздухарките един хатсан 125 5,5мм и между другото искам да попитам , дали може да се сложи газово бурало.
 

Attachments

  • IMG_20190106_103854-01.jpeg
    IMG_20190106_103854-01.jpeg
    716.2 KB · Прегледи: 54
  • IMG_20180531_134415.jpg
    IMG_20180531_134415.jpg
    611.3 KB · Прегледи: 51
  • IMG_20180531_132752.jpg
    IMG_20180531_132752.jpg
    543.7 KB · Прегледи: 56

astra

Редовен Потребител
Първият ми пост в темата е оплакване...
В рамките на 2 месеца смених 2-те външни карета на моя Опел Астра Спортс Турер - 2л дизел 165к.с. 350Нм. На 89000км - дясното, а на 92000км лявото. Първи собственик съм на колата и я сглобиха за мен по моя поръчка (напълних я щедро с несерийно допълнително оборудване) в завода на Опел в Англия.
Карам собствени автомобили вече 20 години и не знаех какво е разбито каре. Сега - за 2 месеца и двете карета... Налага се сам изводът, че каретата са с подбрано 3-то качество (поради липсата на 4-то) защото собственикът е от бившия Източен блок.
Особеното бе, че не чаткаха звънко и ясно при пълен обратен завой с газ, а някак меко и странно, което затрудни диагностиката. Всъщност мекият звук издава, според мен, липсата на достатъчно добра циментация на триещите работни повърхнини, вероятно също и оскъдното легиране на стоманата.
Огледах внимателно и двете разбити карета - на тях ясно беше щамповано Made in Germany. Излиза ли, че германците са забравили как се произвеждат качествени машинни елементи???
Собственикът и управителят на сервиза бяха категорични - на автомобили като моя, карета се сменят изключително рядко!
Аз пък ги смених 2-те за да 2 месеца! Аз ли съм причината тогава за тези извънредно чести еднотипни повреди???
Оригинално каре струва 900лв. Ако ги бях сменил и 2-те с оригинални, трябваше да дам 1800лв за два месеца! Аз винаги поддържах и ремонтирах автомобилите си с оригинални части и консумативи. До сега...

Това беше преломен за мен момент:
1. Никога вече няма да купя кола произведена за нашия пазар
2. Няма да им купувам повече "оригиналните" резервни части. Струват чанта с пари, а колко изкарват видях на два пъти!...

Някой някога, някъде да е виждал/чувал подобно чудо? (2 карета за 2 месеца преди 100 000км пробег, но затова пък Made in Germany)
ПП Маншоните, ествествено бяха напълно здрави, в случай, че някой попита... :( :( :(
 

Ctan4o

Потребител
Това беше преломен за мен момент:
1. Никога вече няма да купя кола произведена за нашия пазар
2. Няма да им купувам повече "оригиналните" резервни части. Струват чанта с пари, а колко изкарват видях на два пъти!...

Някой някога, някъде да е виждал/чувал подобно чудо? (2 карета за 2 месеца преди 100 000км пробег, но затова пък Made in Germany)
ПП Маншоните, ествествено бяха напълно здрави, в случай, че някой попита... :( :( :(

За качеството си много прав. Преди 10 години видях тойота предназначена за България и такава немска нов внос една до друга и чак неможех да повярвам в разликата. Често ходя в арабски страни(бедни и богати) и първото което ми направи впечатление е ужасните шевове по седалките им дори и на скъпи модели. Явно нищо не излиза брак а се разпределя според пазара. Също като сачмите гамо купени от Испания и България.
 

mdinkov

Редовен Потребител
Някой някога, някъде да е виждал/чувал подобно чудо?
Едно време колите се правиха така ,че да изкарат по-дълго време след около 2000 година , почнаха да ги правят така ,че да изкарат определен период от време и след това да е финансово непосилно да я подържаш . Така ,че за такъв автомобил си влиза в графа нормално .
 

Termina4

Потребител
Проблема е предимно Българските пътища Ужасни са и са причина за хиляди инциденти. 100000 км тук са равни на 250000 там в белите страни Относно Китай доста фирми правят там части, брандират ги със своето лого, вкарват ги в Европа, пакитират се тук и готово
 

astra

Редовен Потребител
На тези коли (Шкода) всичко им беше на обратно. Мотора, багажника, охлаждането и каквото се сетиш. Имах чувството, че производителят им ги е правил на инат на общовъзприетото от всички останали производители на коли, за да покаже, че и така може
Имах някога 2-3 колеги с Шкоди. Вечно си търсеха някаква резервна част, много специфична за шкодите им. Все нещо човъркаха по тях. И си ги харесваха...
 

Niki

Редовен Потребител
И къде им бе резервоара?На преден десен калник емблемата се отваряше и наливаш бензин.
 
7

7842

Гост
И къде им бе резервоара?На преден десен калник емблемата се отваряше и наливаш бензин.
Даааа.Един познат на времето беше взел назаем такава и на средата на пътя като му свършил бензина ,отива до бензиностанция с туба купува бензин и се връща при Шкодата.Ами като няма къде да го налее....:lol:,няма резервоар
 

nelsky

Редовен Потребител
Имах някога 2-3 колеги с Шкоди. Вечно си търсеха някаква резервна част, много специфична за шкодите им. Все нещо човъркаха по тях. И си ги харесваха...

То още е така (харесването). Имам двама приятели с Октавии комби, 4х4, 1.9 ТДИ. Ако ги слушаш, това е най-уникалния уникален автомобил създаван някога :)
 

lynx

Редовен Потребител
Навремето мой съученик се радваше на семейна Шкода 100S, доста стара, избеляла и позанемарена на външен вид.
Но беше "гаражна", въпреки че не си знаеше годините, беше без ръжда и "кола на първи собственик", съответно беше семейната гордост :)
Въпросната Шкода явно имаше проблеми с клапаните, ускоряваше адски бавно, повече от 80 км/час не искаше да вдигне, въпреки че по километраж беше на сравнително малък пробег. Но не я поправяха, така си я караха и явно си бяха доволни от колата.
В повечето случаи колата само се изкарваше пред гаража за миене и рядко се правеше ритуално кръгче в квартала, за да се позареди акумулатора.
Имаше много комични моменти с тая Шкода, някои от тях дълго ще ги помня.
Единият беше, че ги спрял полицай за превишена скорост. При ограничение от 70км/час. на радара им показват че са се движили с 93 :eek::D
Веднага дали ключовете на полицая, ако успее да вдигне 93, колата да си остане за него :D, пуснали ги да си ходят без повече заяждане :D
Другият случай беше, че тръгнали с колата за някаква войнишка клетва.
С трима пътници в колата и малко багаж не успяли да превземат нанагорнището от Румънското посолство към старата телевизионна кула.
От там обратно Шкодата в гаража и заминаха за клетвата с рейс.
Накрая сагата завърши, като пуснаха обява за продажбата на колата.
Дойдоха трима 18 годишни пишлегари, единия току що бил изкарал книжка.
Лежаха да я гледат отдолу, чоплиха нещо по двигателя и около него, платиха я и Шкодата замина.
Още ми е жал за колата, често собственика ни разправяше комични случки с Шкодата и много сме се смяли :winner:
 

astra

Редовен Потребител
Вчера, под хижа Вихрен, погледът ми се спря на паркиран Хюндай Туксон. Хареса ми на външност и салон. Огледах го - по-висок от леката ми кола т.е. по-проходим (?), но все пак изглежда удобен и за дълго пътуване. Никога не съм имал Хюндай. Разгледах възможните конфигурации и най-ми хареса 2л. дизел 185к.с. с 8 степенна АТ.
Моля да споделите мнения и впечатления от тази марка и модел, че ми се е дощяло джипоподобна кола, с повечко проходимост, но и удобна за дълго пътуване по магистрали.
 

praetorian

Редовен Потребител
Бягай да бягаме...Този атромобил е правен в час по трудово. Завчера имах случай-при попадане на предно колело в неголяма дупка,амортисьора къса горния тампон и стержена излиза през капака.Гумата и джантата са здрави.Говорим за автомобил на две години......
 
Нагоре