Моят автомобил.

sess84

Редовен Потребител
ти си знаеш , аз кола дето няма пробвам няма взема , в мобиле гледам има и по вашия край така че успех
 

nelsky

Редовен Потребител
Вчера видях една във Варна, ама новия ли, стария ли модел...Една булка я караше. Голяма ми се видя (колата), може по-нова да е била. Не знаех, че има такава голяма разлика в габаритите между поколенията...По принцип я бях отписал като опция точно заради габаритите, да не е тясно и багажника да е малък...Но явно по-новия модел вече е с по нормални габарити за семейство с багаж. Новия Форестър нещо не ми допада, поне визуално.
 

xpresident

Редовен Потребител
Стария имам предвид.

Untitled.png
Стария имам предвид, защото по габарити е близък до ЦР-В-то. Въпроса е дали има същата или по-добра маневреност.
 
Последна промяна от модератор:

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Еми тази Хонда я дават с 10,6 м. Като отчетем и разликата в габарита, можеш да приемеш че са с еднаква маневреност.
 

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
но имай предвид, че при повечето автомобили ляв и десен няма да са еднакви)
При всички,само при каруците е еднакъв(буквално).За това предна дясна гума се износва винаги повече(съобразено с организацията на движение),Интересно ,Пеко ако не ти представлява проблем и го има в документацията може ли да споделиш дали има разлика в радиуса на завиване на ляво и на дясно при Субарутата с ляв и десен волан!Някога колите позволяваха много опции за настройване ъглите на колелата, трудоемко но след качествен реглаж ...бегачка :)
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Жената каза, че Форко е съгласна с това синичкото да го сменя ....

 

Sen

Редовен Потребител
Ванко, имаме служебни ХС60 и ХС90, и от предното, и от новото поколение, което сега излезе.
Предишната генерация ХС60 дори много ми напомня като интериор на посочения от теб автомобил.
Всичко е чудесно, докато не дойде ред да се извърши сервизно обслужване или някакъв ремонт.
Поддръжката на този автомобил е много скъпа. Признавам, рядко се чупят (новото поколение още не са), но са купени нови от представителството.
Обаче ако им излезе нещо, яка болка в джоба - ако си частно лице направо ще е "раздираща". А с втора ръка автомобил човек никога не знае.
Опитай поне преди покупка да провериш възможно най-изчерпателно сервизна история и текущо състояние на возилото.
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Като гледам снимките от обявата, пък и цената не говори за това да е кенеф.
Ще се радвам да прочета смислена информация, от хора, които разбират.
Посоченият автомобил е Волво S80 2007 г. 3,2 238к.с. бензинов, с автоматична скоростна кутия, ще се кара интензивно и ще се наложи да му се постави газова уредба на LPG.
Интересува ме дали на този мотор е възможно да се постави газова уредба, кой е производител на двигателя, защото съм чувал да се говори за сътрудничество между Форд, Рено и Волво, а изобщо не съм вещ в материята.
Зная, че мнозина са противници на автоматиците, аз също бях от тях, но миналата година коренно промених мнението си.
Знам също, че ще се намерят и такива дето да кажат- купува си Порше, пък ГУ ще му слага.
Доколкото скъпата поддръжка, вероятно се визира цената на частите и сервизните услуги. Само дето това вече важи за всички нови съвременни автомобили.
Ако човек се примири вечно да кара коли за по 3-4 000 лева, може да се надява за части на тънка лайсна.
За останалите важи максимата - "Кеф цена няма".
Между другото, автомобилът няма да е мой, но пък ще го карам.
 
7

7842

Гост
дам те и в тойота бургас така пишат ама кви кенефи продават ;)
Колега си купи миналата година РАВ-4 от адвокатка от Бургас,Тойотата е купена от адвокатката нова от магазина 2007 г.Ходиха в сервиза им и му казаха че автомобила е в перфектно състояние,първи собственик,обслужвана само при тях от нова до сега.Да ама не.Като си дойде в Русе нещо не е наред със скоростите-автомат е.Равчето е на 190 000 км.По препоръка на производителя маслото на скоростите трябва да се сменя на 40 000-50 000 км.,а беше черно като катран и много гъсто.Дали някога изобщо са го сменяли в техният сервиз?А е била гаранционна 150 000 км.Имаме си тук в Мартен сервиз за автоматици,разбира си от работата щом и от Румъния идват тук при него-Любо,мнението му бе че най вероятно маслото не е сменяно никога.Ремонтираха кутията и сега всичко е наред.Скромно-1800 лв:eek:
 

sess84

Редовен Потребител
За Спекта ауто мога много неща да разкажа ,но това не е в темата .. За волво , нямат части за тях и се ходи при дилър / тоест скъпо/ а при положение че се гледа 12 годишна кола ще има разходи ... иначе Кеф цена няма , ама си понаболява :cheers: Вижте колата на живо покарайте и мислете ,защото и снимките много подвеждат .. гледам коли от година и половина и мнението ми е че минимума за хубава кола е 20 000 ..
 

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Волво s80 eедин от истинските автомобили. По добър е според мен от бмв е60 и мерц w211 от това време.
За съжсление не знам за този двигстел 3.2 много. Виж в тубата..руснаците имат добро мнение за него , а там условията са жестоки. аз имам опит с дизела 2.4 . страшно здрав и надежден...кара над 500 хил ...няма да сбъркаш с ес80 но не очаквай подръжка на голф4.
 

Ctan4o

Потребител
Аз бях пред подобна дилема преди година и половина. Висок клас стара с неясна история и състояние или среден клас нова. Накрая се сдобих с нова киа сийд с агу. Първоначална вноска 16000лв(50%) и лизинг за 3 години. За първата година разхода по колата ми е 200лв за обслужване на мотора и газовото. Гаранцията е 7г, на газовото също. Относно хейтърите на газта ще кажа следното. Защо да давам 20-25лв за 100км като мога да се размина само с 6. Не искам да броя горивото като допълнителна финансова тежест. Разхода ми е около 7/100 проверява се често на принципа пълно-пълно, по борд компютър 0.8л надолу. Вървежа като на бензин. И като изключим вноските за лизинг ми излиза по- икономично да карам нова кола отколкото 10-15 годишна.
kia-stock_-22-1.jpg kia-stock_-21.jpg
 
Последна промяна:

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Абе зависи от приоритетите. Вярно новото е ново, но....Аз си купих Тойота Корола Седан е150 на 83 хил км ..гаранцията и е 160 хил.км но годините бвха минали. ..купувана нова в БГ с история. Ами никакви проблеми вече близо 40 хил км в мен...една крушка габарит смених ..още е с оригинслен акумулатор даже, НО...едно голямо НО....тази кола придвижва от точка А до Б , но не е така кефеща при шифиране както 5 те ми Алфи преди нея или осем цилиндровия ми бивш мерц от 2001 год. Даже Голф 4 на жената кефеше повече при шифиране. Та сега нарочно се принудих да търся втора кола която егойстично да ме радва...е взех си дърто БМВ да си бръмча сам, а тойотата като по нова и сигурна си остава семейната кола. Та ако човек гледа ес80 няма как Кия Сеед да изпълни критериите му... като комфорт, сигурност, управление, екстри и.т.н.т Иначе аз знам че Кия и Хюндай напреднаха много, колите са здрави и надеждни, но не са драйвърски коли. Даже и по високия им клас Оптима ииХюндай и40 не е така обезшумен и кимфортен на извънградско по магистралата с над 120 както ес80 (като аз съм карал ес80..2003 год 2.4 дизел)
Та съвета ми е да я покара и ако усети вътрешно че това е неговата кола ...да взема...след като я провери в сервиз де..внимавай кск работи автомата и виж кига е обслужван последно .
 
Последна промяна:

Ctan4o

Потребител
Вярно е прав си. Затова цените са различни, използваните материали, проектанти, дизайнери също. Ново волво струва колкото 3 нови кии и вероятно като клас на оборудване екстри и сигурност корейците са 15години назад. Мисълта ми беше че като вземеш кола на старо си е лотария. Човека ще я плати 15000лв и веднага ще налее още 3-4хиляди за масла, филтри, ремъци, вериги просто ей така да е сигурен и защото всеки така прави. За гуми може да изкара до края на сезона. След 2 месеца ще усети едно хлопане дай амортисьори, дай носачи още пари. Ако късмета продължава да изневерява почват стартери, алтернатори, дебитомери все цифра което го няма по моргите и малките магазини, дори няма да бъде отстранено гаранционно. Всеки е карал стари коли и винаги в началото си мисли че е ударил джакпота.
 

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
Посоченият автомобил е Волво S80 2007 г. 3,2 238к.с. бензинов,
Ходова част на Мондео,не е проблемна,мотора си е на Волво ,шест цилиндров редови ,атмосферен ,ако нямаш лош късмет му се сменя само масло.Приятна кола,модела носи духа и традициите на фирмата.Хардуера (ходова част,общо техническо състояние)предполагам могат да ти видят на всякъде,за софтуер,тунинг и т.н търсиш Ники Добрев.(Същият ще те насочи към сервизиТЕ).
 
Нагоре