Моят автомобил.

lynx

Редовен Потребител
Тая джаджа не е много подходяща за по-новите автомобили.
Имал съм почти същата аларма на една от предишните ми коли.
За да проработи паленето от дистанция се наложи да извадим единия от чиповете на контактните ключове и да се посади в близост до патронника в който се пъха ключа. Иначе е удобство, обхвата е огромен. Палиш си колата от огромна дистанция и докато стигнеш до нея, вътре вече е топло и т.н.
 
Последна промяна:

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Само за един возещ се не си струва. Гъзотоплещи постелки бол. Хич няма да ми е кеф да влизам в обгазен гараж сутрин. Има доста ако също. Ако не е автомат, трябва колата да я оставяш само на ръчна спирачка, изключена от скорост(а ако забравиш???). Ако не следи напражението на акумулатора, може да те остави без ток при два, три опита да запали в много студено време.
Аз си пускам отоплението на седалките даже само на минимум и то само за 2-3 минути, след това започва да духа топло от парното, защото има ел. нагревател в него.
Има дори доста по-евтини варианти - ел. водни нагреватели на 220 V. Включваш в контакта и цяла нощ поддържа двигателя топъл(е чак като поизстине, тогава почва), така че като запалиш сутринта, парното веднага духа топло.
 
Последна промяна:

dberov

Редовен Потребител
Ако не е автомат, трябва колата да я оставяш само на ръчна спирачка, изключена от скорост(а ако забравиш???).
И да не я забравиш на скорост а да е само на ръчна и ако автомобила е на вън, че като удари як студ, че като замръзне тая ръчна...
 

venciru

Редовен Потребител
Точно така е.
Пък и моите коли не въртят изобщо, ако не е натиснат съединителя в този момент.
 

methaa

Редовен Потребител
Настъпи време и аз да си сменя акумулатора. Колата е дизел 1.9 тди 105 к.с. за която дават акумулатори от 64 до 77 Ah. Колата я карам основно на къси разстояние до работа и обратно 3-4 километра в едната посока. Опасявам се че ако купя акумулатор с по-голям капацитет, няма да мога да го заредя заради късите разстояния. Малкия не знам дали ще може да върти стартера в голям студ...
Има ли някой който да е намерил решение на проблема?
 

barbaron

Редовен Потребител
вземай по-голям, а ако се наложи (заради късите отсечки) - го закачай преди зимния сезон за едно пълно зареждане на зарядно. Ако ти зарежда нормално колата - не се притеснявай - акумулатора няма да се скапе.
 

sts1969

Редовен Потребител
Настъпи време и аз да си сменя акумулатора. Колата е дизел 1.9 тди 105 к.с. за която дават акумулатори от 64 до 77 Ah. Колата я карам основно на къси разстояние до работа и обратно 3-4 километра в едната посока. Опасявам се че ако купя акумулатор с по-голям капацитет, няма да мога да го заредя заради късите разстояния. Малкия не знам дали ще може да върти стартера в голям студ...
Има ли някой който да е намерил решение на проблема?
Кирчо, вземи си с капацитет между 80-85Ач. и имай в предвид че стартовият ток на акумулаторите за бензинови и дизелови автомобил е различен (на теб ти трябва примерно 600-700А). При дизелов двигател ти трябва с по-голям стартов ток, за това и тези акумулатори са по-скъпи...но има защо.
 
Последна промяна:

Kifa

Редовен Потребител
ФТКС
Вземи това,което ти дават по каталог!Имай в предвид,че размерите на акумолаторите са стандатни спрямо ампер-часовете,демек на 75амперовия е по-малка от 85,и няма как да го сложиш...на азиатските коли пък стандартите на размерите са съвсем различни!За това си вземи каквото ти дават от производителя и наблегни на марката и да не е застоял много из равтовете.Повече ампер-часове и стартов ток за стандартна кутия правят големите марки,по цената ще се ориантираш
 

methaa

Редовен Потребител
Акумулаторът е избран: VARTA 70Ah Silver Dynamic AGM. На стикера в багажника видях че оригиналният акумулатор е 72ah. По-големите са доооста по-скъпи.
Благодаря на всички отзовали се :cheers:
 

sts1969

Редовен Потребител
Акумулаторът е избран: VARTA 70Ah Silver Dynamic AGM. На стикера в багажника видях че оригиналният акумулатор е 72ah. По-големите са доооста по-скъпи.
Благодаря на всички отзовали се :cheers:
Колко Ампера му е стартовия ток?
 

SGS

Редовен Потребител
heheeeh.jpg
 

andi

Редовен Потребител
На кой джипове им се сваля задното стъкло ?
Надолу да потъва в задната врата .
Сещам се за Тойота сърф (фор рънър) , имаше и някой от моделите на Ровър Дискавъри .
Но кои точно ? Някакви други марки и модели ?
Питам за истински джип , на рама , бързи -бавни , блокажи и тн . И да е произвеждан преди 2008-2009 година и след 1995 г . Къса или дълга база - примерно до 4,50 м дължина .
 
Нагоре