Бензин в кръвта или всичко за хората на мотори.

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Никой не е искал и от там да се прокара пъртина. Няма смисъл да рискуваш с ниска кола 1,5 км, като имаш и 0,5 км вариант.
Аз и да мина, кой друг ще рискува? При над 20 см сняг и Пандата заорава и ляга, камо ли кола. Не е проблем да вържем бас и да те закарам и по другия път до халетата....
Ама нека да позабършат, че не е за тука.
 

andi

Редовен Потребител
Никой не е искал и от там да се прокара пъртина
Казах Субарота , като събирателно за проходима над средното кола . Все пак в групата има 2 такива , другите по-проходими са по една .
В големия сняг , там покрай линиите и с голямото Паджеро е водял зор , и се е отказал.
Знаеш , че съм фен на марката , иначе нямаше да пускам мухата за един нов , бял Аутбек .
 

hlapeto

Потребител
И аз покарах това лято , че и още карам .
:)
CBR 650F 2017

591cb7ba1b6830643c3fe7bb.jpg
 

hlapeto

Потребител
Много е ... лъскав .
Опасявам се , че не знам каква е машината и винаги съм се чудел този тип мотоциклети
пъргави ли са и вървят ли много ?
Знам , че са за друг тип каране , но все пак ?
Ако се наложи ?

Със здраве да си го караш и безаварийно !
 

staif

Редовен Потребител
Благодаря!
Модела е Сузуки Мародер 1600cc 2004г с леко тунингована визия ,доста бърз и еластичен за класа си, красив и доста рядък модел.Кавазаки пуска на пазара през 2002г абсолютно същия,но с малка разлика в задния калник и фара.
 

nelsky

Редовен Потребител
Добро утро на всички моторджии!
 

Attachments

  • DSC_0247.JPG
    DSC_0247.JPG
    975.7 KB · Прегледи: 116
  • DSC_0669.JPG
    DSC_0669.JPG
    747.7 KB · Прегледи: 112
  • DSC_0675.JPG
    DSC_0675.JPG
    697 KB · Прегледи: 108
  • DSC_0677.JPG
    DSC_0677.JPG
    766.8 KB · Прегледи: 114
  • DSC_0714.JPG
    DSC_0714.JPG
    641.6 KB · Прегледи: 105

burrago

Потребител
Дааа, супер беше! И двамата са печени ама мотора на ченгето беше по-мощен, усещаше се как дърпа доста повече. Не разбрах защо спря накрая, можеше да продължи още, май усети че няма да се измъкне и оня ще го гони до дупка. То в такъв случай номера е на кой ще му свърши първи бензина.
 

staif

Редовен Потребител
само че на пистата е едно а на пътя съвсем друго- въпреки че е робот едва ли ще оцелей поради редица фактори ,но все пак това е бъдещето за съжаление ;)
 

mitko_pav

Потребител
И аз да се включа. От скоро съм във форума, но мотор карам...отдавна. Това е Баба Яга! Одъртях за сестра и (Р1) и след като срещнах асфалта на Беклемето реших, че вече ще съм по-турист! Поздрави и безаварийно!
IMG_20191008_164549.jpg
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Фейзъра е страхотен мотор. Сподели след Р1-цата как го чувстваш..
 

anibis

Редовен Потребител
Ямаха правят едни от най сполучливите двигатели 20v двигател,заради 20-клапановия двигател,и EXUP-а преди гърнето/клапа която отваря/ при различни обороти, тези двигатели имат характерния свирещ звук идваш от самия двигател.

https://www.snowmobile.com/images/content/2011-APEX-EXUP-0216.jpg
 
7

7842

Гост
От 2 години съм с тази хубавица CB1300, сега съм се замислил за някоя пласмаска, vfr или cbr е така да пробвам.
Пробвай удоволствието е голямо.Оги до скоро имах Kawasaki ZZR 600 голяма тръпка беше.Ей така без причина за удоволствие ходех на един междуселски път много гладък няма много движение изпъвах го няколко пъти до 220 км/ч,начесвам крастата и се прибирам.:) За по дълго каране съм правил Русе-Пловдив естествено през Шипка заради завоите и лягането.На снимката във форума съм с него.Продадох го че взе да става несъвместим с ЕГН и доста рядко го карах в последно време.

П.П. Като го купих жена ми един месец неще да ми говори:eek:
само казваше:Ти до края на месеца няма да си жив.:D :cheers:
 
Последна промяна от модератор:

mitko_pav

Потребител
Фейзъра е страхотен мотор. Сподели след Р1-цата как го чувстваш..

Какво да ти кажа... Различен е. Пистовия мотор е...нещо уникално. Но пък начина на каране и лекотата, с която компресира разстояния...не търпят компромиси. Р1 то е много добър мотор(моя е поколение 2004)... Бърз, както всички в тоя клас и сравнително удобен. Но си е създаден за писта...тоест за много динамично каране. А Фейзъра, особено 1000 си е доста динамичен и в същото време не се усеща тежък като някои туръри... Не е лайнер за безчет километри като Голд Уинг, например, но в това му е чара...сравнително пъргав е,макар да не ляга в завой с лекотата на пистов. Имал съм и Бандит 1200 и мога да кажа, че определено Фейзъра е по-динамичния мотор за мен... Мога много да се оливам, ама по-важното е да се кара, независимо какво точно и да пристигаме всички за там, за където сме тръгнали!
 
Нагоре