Моят автомобил.

The_Incredible

Потребител
Само да вметна, че мазда е форд! Иначе се била правила в Япония, но си е чисто мондео.... моторите(бензиновите) и окачването са идентични. Може да се провери в магазините за авточасти.
 

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Хм това за маздата ме учуди. То и аз знам за проблемни такива мазда 6 ама са дизелови ...за бензинови не съм чувал.
На бензинова :
Съединител 320+120 труд
Свещи денсо иридиум 4х26 лв
Кабели комплект 80 до 120
120Бобина 60 до 80
Филтри. Разни от 12 до 26 лева
Ролки и ремъци комплект до 180 -220 лева
Дори да се отвори мотор за гумички и клапани с гарнитури пълна подмяна и ревизия е около 360 лева
Рейка рециклиране 120 до 200
Окачване ..биалетки 26 до 34 зависи от марката ...носачи 80-90....прав някакъв скъп набиват тампони ....всички тампони да заменя с полиуретанови 240 лева...накладки от 40 до 120 чифт зависи от марката...спир дискове от 80 до 150 зависи от марката....както и да смятам трябва да е голям кош за да вкара човека 5 хил лв.
Виж за дизел е друга бира
Демфер и съединител 1550
Дюзи 1300
Турбо 1600
Помпа...цифра...
Ако и двигател отворят....да за дизел с лекота 5 -6 хил.
За Хондата цените при бензинка са подобни...при дизела и верига има на 200 хил се разхлабва...нова 1000 лева с монтажа.
Та ако имате ей такова инфо с цени и за субару аутбек ще съм благодарен.
П.п това че маздата споделя части с мондео не е лошо. Точно 2.0 бензин е разработка дъвместно с форд във фабриката в Хирошима го правят за мазда а за форд в мексико.
 
Последна промяна:

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Даваш ми шаси номера и ти проверявам цените.
Като гледам цените за Маздите, на някои неща при Субару оригиналните са от тоз порядък.
Свещи, ремък, ролки - смяна на 105000 км ако са оригинални. При твоя заявен пробег, сменяш и чак като изкарат децата книжка и решиш да им оставиш Субито ще сменяш пак.....
 
Последна промяна:

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Пеко значи казваш да гледам 3.0 двигателя на Аутбек...той ли е най надеждния и подходящ за ГИ. Автоматика надежден ли е?
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Без турбинираните всички стават, но шестака се кара с най-голямо удоволствие.
Трябва и газовата да е добра и без компромиси при монтажа. Система за смазване на клапаните е задължителна.
Трябва да се обслужват и с качествени масла и филтри.
Автоматите са издръжливи, стига и те да са обслужвани редовно и да е слагано само Subaru ATF.
Но все пак, аз съм привърженик на по-новите модели.
Това XV например:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...odelVariant1.modelId=6&pageNumber=1&fnai=prev
В него жена ти може да се влюби. Няма да иска дълги години нищо сериозно, освен масла, филтри и гуми.
На изплащане за 2-3 години също няма да ти натовари бюджета повече от по-старичък автомобил.
A ето и Импрези, дето са ти в бюджета:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...3500&makeModelVariant1.modelId=8&pageNumber=1
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...3500&makeModelVariant1.modelId=8&pageNumber=1
 
Последна промяна:

joro_ihr

Редовен Потребител
Мазда 6 без проблеми няма. Васко в цитираните от теб цени повечето са без труд. Хонда и субару цените може да са идентични, но много по-рядко ще ти се наложи да ги даваш. С мазда макар и бензинова ставаш абонат
Поздрави.
 

Dominus

Редовен Потребител
Васко, това за дизела от къде го изрови?
Съединител е около 600.
Турбо кертридж 250-300 лв (демек нова средна част).
Дюзи нови са 2000лв. Кой купува нови дюзи? Рециклирани от БОШ, ако са БОШ 1200-1400 лв., като връщаш старите (програма ексчейндж).
Ако търсиш кола за ремонти е друг въпрос, но ако си отраряш очите за тези неща едва ли ще ти се наложи да мислиш 4-5г.
 

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Ще послушам мненията и ще изключа мазда 6 от списъка за огледи.
 

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
Васко, това за дизела от къде го изрови?
Съединител е около 600.
Турбо кертридж 250-300 лв (демек нова средна част).
Дюзи нови са 2000лв. Кой купува нови дюзи? Рециклирани от БОШ, ако са БОШ 1200-1400 лв., като връщаш старите (програма ексчейндж).
Ако търсиш кола за ремонти е друг въпрос, но ако си отраряш очите за тези неща едва ли ще ти се наложи да мислиш 4-5г.
Павка това за коя кола. Иначе хонда акорд дизел също става. Питах и Симо, каза че е доволен от неговия акорд и са здрави.
 

Dominus

Редовен Потребител
А пита ли го, какво от това, което си изброил е сменял?
 

vas2308

Редовен Потребител
ФТКС
А пита ли го, какво от това, което си изброил е сменял?
Не ги е сменял, но каза че долу горе на тия километри почват.
Ето една дизелова хонда в бюджета от първи собственик , купена от Бултрако нова
http://m.mobile.bg/details/11462906273843270
Нещо е съмнителна ..Габрово с номер София ибнацъкани всякакви екстри в обявата .
Иначе 99 процента от познатите ми казваха че Алфите не струват и само в сервиза ще съм...ама 164 ката ми беше желязна и загина в ПТП на 21 години от тях 10 г в бг ..8 год в мен. Та знам че се иска късмет с колите.

Значи все пак МАЗДА 6 я изключвам (получих освен Вашите и други мнения)
За субарутата сега проучвам. Бюджета ми стига само за 2,0 R двигатели. От там следва , че ще се гледат Форестър и Легаси.
Ей това например се продава в БГ и влиза в бюджета:
 
Последна промяна:

dberov

Редовен Потребител
Вай, хубава работа ама циганска, тия дали върнаха всички болтове :lol:
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Не знам за болтовете, но на лагерите на десните гуми им се завива свят със сигурност !
 

methaa

Редовен Потребител
Колеги, реших да си сменя антената в колата която не си знае годините. Сега съм пред дилема дали да си купя активна антена и да й сложа захранване или да си купя пасивна и да й сложа усилвател ??? Кое ще ми свърши по-добра работа?
 

andi

Редовен Потребител
Не знам за болтовете, но на лагерите на десните гуми им се завива свят със сигурност !
докато го направят това колко ли коли са бракували - въртяни през таван . Те за колите и за тях не им пука , та за лагерите им е .......
 

petkof

Редовен Потребител
Вай, хубава работа ама циганска, тия дали върнаха всички болтове :lol:
На арабите това им е нещо като спорт.От доста години има клипове с този номер и то предимно от арабските страни.Ми то къв им е проблема?!:) Пътя, Магистарала, но без ленти и преградна ивица,права като опънат конец и безкрайна.Бензина без пари и т.н.! За болтовете, свалиха по два от джанта, и толкова сложиха!:D:D:D
 

go_panch

Потребител
Някой би ли ми обяснил, как се случва така че колелата, които са във въздуха не се въртят?
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Не стига дето не се въртят, ами като отвиват/завиват с кръстатия ключ не помръдват!
Най-вероятно допълнителна спирачна система за колелата във въздуха...
 
Нагоре