Понякога и най-добрите грешат, затова ще си позволя да дам един съвет на ползуващите услугите на Габко-ЮК:
При покупки на по-скъпи неща, помислете за някаква застраховка и задължително с тракинг номер.
Наскоро една пратка ми изчезна безследно, като ги зарих със запитвания се започна играта на криеница.
Извадих луд късмет, че изпращача ми даде тракинг номер.
А отделно чрез тракинга получих от Роял Мейл/Английските пощи/ името и сканиран подписа на служителя на Габко-ЮК, който е получил пратката.
Без тракинга умирах прав, а от Габко най-спокойно ще ме уведомят че не са получавали стоката. Ходи да гониш Михаля!
Сега, след като вече им доказах че стоката е при тях, нямаше измъкване и днес получих писмо започващо така:
"Здравейте,
За съжаление колегите от склад UK отговориха, че при
товаренето на курс 406 поради повреда на електро повдигача
са силно повредени/унищожени две пратки едната от които
по всяка вероятност е Вашата (KP073400980GB)...."
Предстои ми посещение при тях с документите за плащане(извлечението от Пей Пал), да видим дали ще си получа парите за пратката и транспорта.