Gadnqra написа:Тишо здрасти. Ударникът се олекотява с една цел-да няма вторични удари по клапана и от там да губиш въздух. Това се прави в комбинация с по-твърда, но и по-къса пружина. Така по този начин намаляваш преразхода и достигаш до платото за което говорихме. Пружината трябва да бъде толкова къса, че когато е затворена тапата отзад на пушката пружината не трябва да е под напрежение. Но в същото време и не трябва да се мести свободно напред-назад. Тя трябва да се напряга само при зареждане. Това се прави с цел да не ти омеква пружината и да дава постоянни скорости. Когато е дълга, както е в оригинален вид, пружината е под напрежение постоянно - поради това тя омеква след време и променя платото. За финния реглаж на платото има и още една опция. Това е щокът на ударника - малкото болтче най-отпред, което удря по клапана. Когато го навиваш навътре - увеличаваш хода на ударника и ударът по клапана е по-силен. Когато го развиваш е обратното.
Gadnqra написа:Приключиха и последните интервенции по БАМ-а. Благодарение на колегата Dilom-08 резултатът е супер. Сега ме човърка още една идея - да удължа резервоара и да му увелича обема на 280 сс. Интересно ми е колко изстрела ще спечеля от това.
Ники,ако искаш свържи се с Янко cilindara .Знам,че е правил тунинг с цел оголемяване на резервоара на БАМ ,като е поставил още един отдолу като на Суматра ,но в крайна сметка не знам за крайния резултат.Gadnqra написа:Приключиха и последните интервенции по БАМ-а. Благодарение на колегата Dilom-08 резултатът е супер. Сега ме човърка още една идея - да удължа резервоара и да му увелича обема на 280 сс. Интересно ми е колко изстрела ще спечеля от това.