Моят автомобил.

DANNY

Редовен Потребител
barbaron написа:
Поради скромния си опит с различни ППС-та, сметнах за необходимо да обособя нова тема... за мааалко по различен клас превозни средства.


Има цял форум за ОффРоуд! При това доста добър ;)
Защо във форум за ВЪЗДУШНО ОРЪЖИЕ ни трябва втора тема свързана с коли и джипове и...??? :exclaim:
При полужени, че вече имаме една тема :exclaim:
http://forum.airguns.bg/http://forum.ai ... ic.php?t=3

Аз да пуснали една тема за камионите?!
...после ще има за рейсовете....
..за луноходите... и марсоходите!

Или си нямате пушки да си играете с тях ;)
 

barbaron

Редовен Потребител
DANNY написа:
Защо във форум за ВЪЗДУШНО ОРЪЖИЕ ни трябва втора тема свързана с коли и джипове и...??? :exclaim:
Аз да пуснали една тема за камионите?!
...после ще има за рейсовете....
..за луноходите... и марсоходите!
Или си нямате пушки да си играете с тях ;)

Ти ако не кажеш нещо, кой друг ще каже... Можеш и да не четеш... темите не са задължителни за всички, нали???

Има модератори - те решават... ако ти се чувстваш с правата на такъв - дялвай я - аз няма да ти се сърдя!!!
 

DANNY

Редовен Потребител
barbaron написа:
DANNY написа:
Защо във форум за ВЪЗДУШНО ОРЪЖИЕ ни трябва втора тема свързана с коли и джипове и...??? :exclaim:
Аз да пуснали една тема за камионите?!
...после ще има за рейсовете....
..за луноходите... и марсоходите!
Или си нямате пушки да си играете с тях ;)

Ти ако не кажеш нещо, кой друг ще каже... Можеш и да не четеш... темите не са задължителни за всички, нали???

Има модератори - те решават... ако ти се чувстваш с правата на такъв - дялвай я - аз няма да ти се сърдя!!!


Ами ако ти е направило впечетлени аз съм малко преди теб тук!
И имам желание да си запазиме кочинката чиста!
След като темата не е е задължителна да пусна ли нова "ЧЕПКАНЕ НА ВЪЛАНА" или "ГАЛЕНЕ НА МОРСКИ СВИНЧЕТА" :exclaim: ???

Май не е лошо пак да се помисли за ограничение на новите теми! И как да се пускат.



------------------------------ЕДИТ------------------------------------------


И за да не звуча голословен ще кажа, че цялата тази НОВА ТЕМА се замества от един единствен линк в който има много повече и много по-добра информация.
А именно Оффроуд форума!
Искаш да пишеш за джипки?
Регистрирай се и пиши там!
http://www.offroad-bulgaria.com/forum.php

Тук си се регистрирал заради ВЪЗДУШНОТО ОРЪЖИЕ!
 

lynx

Редовен Потребител
Барбароне, кви джипки, кви 5 лева?
Изписал си над 140 мнения, от които реално под 1% засягат теми за въздушното оръжие.
Крайно време е да осъзнаеш в кой форум пишеш. ;)
:cheers:
 

batsaly

Потребител
привет колеги ,малко е подвеждащо лека кола да тегли камиони ,по скоро им помагат с потеглянето в хлъзгавото да отлепят (потеглят) :cheers:
 

barbaron

Редовен Потребител
Гледайте си работата ;) ;) ;)
Има модератори... като преценят, че темата е излишна - ще я махнат...
 

dinkata

Редовен Потребител
В случая и аз съм съгласен с Дани, станаха прекалено много излишни и глупави теми, няма нужда да цапаме форума :stop: :cheers:
 

lynx

Редовен Потребител
Според мен темата Моят Автомобил е така да се каже "широко спектърна" и мненията от тази може да се преместят там.
Отделна тема за джипове няма да е нужна, само ще се разводнят нещата.
 

cdman

Администратор
То именно идеята на тоя под-форум Дъра-Бъра е такава :) да се разводняват нещата - вижте само темите в индекса, още една едва ли ще счупи нещо на форума.
 
A

Anonymous

Гост
http://forum.airguns.bg/http://forum.ai ... ic.php?t=4 Особено ей тая е свързана с пушките на всички нива . Трябва да си нацепим дърва , да си сгреем пушките , та да можем да стреляме . Докога някои ще се имат за гуру ( ББ ) в тоя форум . Ай да не пускам линкове и за други теми " свързани с пушките навеки " ;) ;).
 

barbaron

Редовен Потребител
staif написа:
boybey написа:
http://forum.airguns.bg/http://forum.ai ... ic.php?t=4
Защо нямам права да видя тази тема?
И на мен ми отразява така ???..Вчера се опитах да кача снимка в една от темите -и там ми показа същото :-[

http://forum.airguns.bg/index.php?topic=1842

добавена е една "0" в линка...
 

didarai

Редовен Потребител
Да се отчета за проблема със запалването на Опелягата.След цяла седмица палене сутрин в 5,00 ч. на температури от -15 до -20 гр. мога вече със сигурност да потвърдя,че проблема беше в клапана на горивната помпа.Всъщност проблема не беше в него(след проверка се оказа,че действа безотказно),а във една връзка до него.Когато ми монтираха алармата,вързаха имобилайзера на този клапан.След време нещо ми направи проблем и се наложи в полеви условия да шунтирам(шутирам) имобилайзера и свързах жиците на ръка уж временно.Както в повечето случаи и това "временно" си остана за постоянно ,а с годините връзката се е опушила и омаслила и почнала да губи контакт.След почистването на кабелаците вече няма проблем и въпреки ниската компресия отново паля дори когато бензините около мен имат проблем. :p
Още веднъж благодаря за получените съвети :cheers:
 

Иван Димов

Потребител
Не е нещо ново,но може да е интересно ...


Сипвате ли двутактово масло в дизела? След позитивните мнения, които прочетох, реших да пробвам и останах очарован. Двигателя утихна и спря да трака. Сипах "Prista 2T mix" 6лв за 1л. Заредих 50 лв и сипах 5 капачки масло. Горе долу 1:200
Ето една статия за незнаещите за ефекта от двутактовото масло ...

"Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователскте центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е смного по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Попълнете 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства.
2-тактово масло мога да препоръчвам от моя собствен опит (стойност за цена) е Лики Моли , полу-синтетично. 1052 (синя пластмасова бутилка). Използването на 2-тактово масло се препоръчва също така и за дизелови двигатели без DPF. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?

Защо производителите на автомобили не препоръчват 2-тактово масло

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена. 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!"
 
Нагоре