undertaker
Редовен Потребител
Благодаря за бързия отговор.
Като настроиш на 270 м/с бъкни с шублера и измери растоянието м/у края на ц.к
и челото на болта натягащ пружината след като се разрегулира скороста измери пак
и виж дали има разлика в размера.По спомен мисля че трябва да има отстрани на ц.к
отвор и в него резба за стопорно болтче законтрещо регулиращия болт.
Регулирал,законтрил ,забравил.Поне на бт-0 е така а те са сестри.
Като разгледах по обстойно снимки на ат-то се съмнявам в това което писах по горе.Като настроиш на 270 м/с бъкни с шублера и измери растоянието м/у края на ц.к
и челото на болта натягащ пружината след като се разрегулира скороста измери пак
и виж дали има разлика в размера.По спомен мисля че трябва да има отстрани на ц.к
отвор и в него резба за стопорно болтче законтрещо регулиращия болт.
Регулирал,законтрил ,забравил.Поне на бт-0 е така а те са сестри.
То и там е панаир трябва стругар да направи болт със легло и малък водач за пружината , болта да не е много дебел да не пречи на спусъка а леглото по размера на пружината . А бе каквото да пипнеш си е панаир и се опира до стругар , и най-добре да ти е роднина.Докато се надявате на този болт да държи,така ще е.Има писано назад- този болт се изхвърля и се прави проходвн болт с резба в тапата,който се натяга отзад през дупката.
Добре , няма да споря със теб , кое е вярно и кое не е , аз съм изпробвал много неща лично и съм изчел целия форум . Не ми казвай как обясняваш ти ,нямам намерение да споря с теб или да те оборвам на твоя територия. Виждал съм как се действа тук , някой пита нещо или изкаже мнение и глутницата му налита и му обяснява колко е тъп , едно и също нещо се повтаря всеки път. Аз искам ако е възможно да ми бъде изтрит профила или да бъде баннат от модераторите. Извинявам се на всички засегнати колеги .1: Това за коравата пружина и олекотения ударник си е абсолютно вярно и правилно и точно така се прави. Друг е въпросът, че или не си чел достатъчно добре, или не си разбрал, че, коравата пружина се прави по-къса, така, че да няма натяг ударникът, когато не е зареден. По този начин се намаляват вторичните удари върху клапана и се контролира преразхода. Казано по друг начин - подобрява се платото и се увеличават броя полезни изстрели. Все пак това е свързано с някакъв баланс - не можеш да слагаш прекалено къса или прекалено корава пружина. Всички тези неща са написани около 100000 пъти в този форум и не ми е ясно, какво точно не разбираш. Пише ги всеки колега, тунинговал каквато и да е пушка.
2: Това, че ти не разбираш нещо и какво е написано в дадена тема и че си си счупил пушката, опитвайки се да я тунинговаш не означава, че информацията във форума е неточна. Означава, че хора, които нямат хабер е по-добре да не пипат, там където не трябва, или да се сърдят на себе си.
3: Аз съм един от хората, които обясняват максимално добре, детайлно и ясно всичко, което е правено по дадена пушка. Даже прекалявам със снимките умишлено, до степен да стане досадно. Информацията, която публикувам по дадена пушка, обхваща абсолютно всичко и то отначалото до края. Щом не съм писал нищо за ударник, значи не съм пипал ударника, колега. На много колеги тунингът им нито е описан с такива детайли, нито с толкова снимки. И започвам да се убеждавам защо и може би наистина така трябва. И не са длъжни на никого нищо. Все пак всеки от нас - хората, които пипаме чуждите пушки, е допринесъл с информация за този форум, за да може колегите да си помагат, а и такива, като теб да реват после и да дават квалификации и определения.
4: Спорът ви с колегата jony не ме интересува, тъй като не съм запознат с работата му и не мога да му давам оценки, но четох много положителни мнения за него от колеги. Не го познавам, но ми направи впечатление, как се отнесе и с него.
5: Нито мога да се припозная в постовете ти, нито мога да припозная, който и да е колега от този форум в тях. Отговорих ти точно заради това. Мери си приказките и се дръж мъжки.