Kral Arms

anibis

Редовен Потребител
Здравейте, някой знае ли къде в БГ могат да ми направят саидливър (страничната ръчка) на Крал армс Пънчер Брейкър. Моята, оригинална е от мека спав (вероятно цам) и е огъната, след всеки изтрел се отваря. Сигурно мога да я изправя на менгемето, ама това според мен е временно решение.

Тука ще ти изработят каквото си пожелаеш...Ноооо цепят от кръста надолу цени няма да коментирам! Но винаги са се справяли както трябва,и то без детайла само съм има носил чертежа и всичко е ставало както трябва.

https://www.google.com/url?client=i...FjAAegQIAxAB&usg=AOvVaw0nAovqX6HQddt3Mc3Wd1cV
 

Jorom

Редовен Потребител
На клапанното тяло на булпапа на крал има един голям бронзов шестограмен болт, от него може ли да се изпусне налягането в бутилката??? В момента е на около 200 бара! Още като беше нова пушката и направих тунинг от клапана до цевта на макс - разпробих отворите на 4,8мм, вкл и на клапанното тяло, регулатора го срязах от задната страна за да е максимално пропусклив трансферпорта! Стрелям само на макс, и нямам проблеми с регулатора, при затворено положения предполагам че може да го счупи, но така прецених и така го направих! Отвора откъдето влиза въздуха в цевта му направих фаска - от 5мм към 4мм по спомен,но по клапана не съм пипал нищо с изключение че разпробих капачката на по-голям размер но не помня на колко, може би на 5мм което обаче май е малко! Сега мисля да разпробия капачката на клапанното тяло на 6-7мм! Стопорния винт през който има достъп за разпробиването на канала е 5мм, мисля да разпробия на 5,5мм както ги прави един руснак в тубата(Юджин Теклбери), след това обаче ще трябва да сложа стопорен винт на 6мм
Същия руснак реже 2 витки от пружината на иглата, но май не пипа самия клапан за разлика от майсторите в този форум, та съм малко раздвоен - не е проблем да намаля клапана от 12 на 10,8-11 мм обаче каква пружина да сложа за да се получи добра комбинация?
Другия вариант - само да срежа 2 витки от оригиналната пружина е по-лесен за мен!
При положение че нямам подходяща пружина която да работи с изтънения клапан, не е ли по-добре просто да срежа две витки на оригиналната пружина? Ако има някакво значения, моя булпап е от първите - производство 12/2016
Нямам излишно време за експерименти, и желание да си играя с клапана също нямам, та ако някой иска да сподели работеща рецепта с оригиналните пружини, ще съм му благодарен!
 
Последна промяна:

Gadnqra

Редовен Потребител
Като срежеш пружината на клапана, нищо няма да подобриш. По-мека пружина=по-бавен клапан=по-голям преразход. Когато се намалява сечението на клапана се слага дори по-корава пружина. Бронзовият шестограмен болт, за който питаш е авариен клапан. Развиеш ли го - 90% ще го повредиш. И без това са много калпави и правят проблеми дори и без да се бутат. Не разпробивай повече проходните отвори. Клапанът се намаля на 11 мм.
 

Jorom

Редовен Потребител
Значи, престъргвам клапана на 11мм и го оставям с Оригиналната му пружина, така ли?
Оставям и оригиналната пружина на ударника....колко да я натегна?
На колко мм да разпробия капачката на клапана?
Ок, приемам че за 5,5 мм не е необходимо канала на трансферпорта да е 5,5 мм, макар че с този моя регулатор - както е срязан от едната страна, би се получило дооста добро отпушване...

За изпразването на бутилката ми идва като идея да сваля бутилката и на няколко пъти да я натисна с тежестта на тялото в пода, или да удрям с чукче по иглата на клапана....не ми се правят стотина изстрела нахалост докато свърши въздуха....как изпразвате бутилките ако не е тайна?
 

DeadShot

Редовен Потребител
Колега, ако ще я пускаш с натискане в пода си сложи антифони или тапи за уши. Правил съм го с цилиндър на АТ и звука беше оглушителен.
 

llcoolj

Редовен Потребител
Оригиналната пружина на бойния клапан е много мека. Сложи по корава пружина със същият брой витки като на оригиналната. На ударника пружина не я пипай. Капачката на клапанното тяло я разпробий на 8-9мм.
 

Jorom

Редовен Потребител
С натискане в пода ще е изпускането на въздуха, аз така като беше нова още пушката изпуснах въздуха ама преди това стрелях докато не падна на 50-60 бара, а сега от 200 бара ще трябва да го правя и малко ме притеснява тая работа!


Ок, да сложа по-корава пружина но откъде да я взема?
Понеже преди години имах проблеми с пружината на клапана на Walther CP99 Compact, знам какъв филм е да се подбере правилната пружина - при него или беше слаба и не затваряше след първия изстрел, или беше прекалена силна и не пускаше достатъчно ЦО, та на няколко пъти разглобявах и сглобявах клапана докато не уцелих такава дето върши работа. Не искам да се вкарвам пак в подобни филми! Ако някой ми каже - вземи еди каква си пружина, от практикер, хоуммакс, практис, багира, мастерхаус, ИТТ, Руди, ще си взема...обаче да сложа просто някаква по-силна пружина на клапана, не искам! Предпочитам пред този вариант с неизвестната пружина да си остане клапана с оригиналната пружина, вместо да влизам пак във филма с избор на подходящата пружина.
Надявам се, ме разбирате.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Така разпробий капачката, че да остане и място, където да ляга пружината. 6 мм е достатъчно. Пружината на клапана трябва да е твърда толкова, че да я отваряш с усилие с палец. Оригиналната не става. Пружината на ударника се натяга, след като знаеш, с какви скорости ще стреляш и с какви чашки. Това става с помощта на хронограф. С почукване по клапана ще стане, макар, че има и по лесен начин - леко да отвиеш крана за мъртвия обем на помпата или бутилката. Така както си срязал регулатора увеличаваш и мъртвия обем, така че не си мисли че ще имаш по-голям прираст на сила. По-назад в темата, всичко е описано с картинки.
 

Jorom

Редовен Потребител
Пружината на клапана трябва да е твърда толкова, че да я отваряш с усилие с палец.

E това вече е достатъчно насочващо каква пружина да подбера! На мен ми се видя прекалено много да разпробия капачката на 8-9мм, щото пружината май ще излезе през отвора ми се струва
Темата съм я изчел няколко пъти и картинките съм изгледал, и в тубата съм гледал тунингите на руснака
Благодаря за съветите!

Не разбрах какъв е тоя номер с помпата...аз нямам бутилка, с помпа съм.
Доколкото разбирам, трябва да напомпя колкото да изравня налягането в пушката и помпата, и да отвия леко крана на помпата, или греша?
 

llcoolj

Редовен Потребител
Колега Jorom, ако тази снимка ти помогне визуално да придобиеш представа за дебелината на пружината на бойния клапан, която е сложена при мен. От дясната страна са стоковите пружина, боен клапан, корпуса и капачката на корпуса на бойния клапан. При мен капачката е разпробита на 8мм. Направи ми впечатление, че новите им бойни клапи, в основата си не са метални като старите, а са олекотени като са заменени с полиацитал. Другото ново е, че в задната част на корпуса на бойния клапан, до капачката са монтирали О-пръстен. В нашето хоби нещата почти никога не се получават от първия път :) Аз от начало се опитвах на втвърдя оригиналната пружината на бойния клапан с различни по дебелина подложки, но не ми хареса ефекта и накрая се принудих да сменя пружината.
 

Attachments

  • P_20191103_201901.jpg
    P_20191103_201901.jpg
    180.8 KB · Прегледи: 171
  • P_20191103_200825.jpg
    P_20191103_200825.jpg
    189.6 KB · Прегледи: 167
Последна промяна:

Jorom

Редовен Потребител
Да, след обяснението на Гадняра, както и от твоята снимка нещата относно пружината се изясняват в голяма степен, иначе не бих си позволил да ръгна просто по-силна пружина, най-малкото щото трябва да помпя след всяко отваряне на клапана, мани останалата хамалогия
Дебелината на тела на новата пружина можеш ли да ми кажеш колко е?
 

llcoolj

Редовен Потребител
Утре ще ти кажа, колко мм е дебелината на пружината, че нямам шублер в момента при мен.
 

llcoolj

Редовен Потребител
Да, след обяснението на Гадняра, както и от твоята снимка нещата относно пружината се изясняват в голяма степен, иначе не бих си позволил да ръгна просто по-силна пружина, най-малкото щото трябва да помпя след всяко отваряне на клапана, мани останалата хамалогия
Дебелината на тела на новата пружина можеш ли да ми кажеш колко е?
Дебелината на пружината е 1.8 мм
 

Jorom

Редовен Потребител
Днес пристъпих към разглобяването на пушката, като първо изпуснах въздуха с помощта на помпата по начина на Гадняра. Стана от раз. Благодаря за съвета!
Оказа се че стопорните винтове на цевта - през канала на единия от които се разширява трансфер порта са фабрично 6мм, а не 5мм с какъвто спомен бях останал.
Разпробих капачката на клапана на 6,8мм.
Още като беше нова пушката съм разпробил клапанното тяло и канала на 5,2мм.
Отвора през който влиза въздуха в цевта съм му направил фаска от 5,2мм към 3,8мм сега се чудя дали да не я разпробия на 4,2 или дори 4,5мм при положение че трансферпорта ми е по-широк от на повечето тунинговани, които четох че са разпробити на 4,8мм....мисля че в моя случай има логика да увелича отвора през който влиза въздуха в цевта....някакви съвети по този въпрос?
IMG_20191104_192657.jpg
IMG_20191104_194013.jpg
Изправих сайдлевъра, че се беше изкривил и се отваряше понякога при изстрел.
Притиснах опашката на клапана към кантар, докато се свие нацяло, кантара показа 3кг, колко приблизително кг трябва да бъде с нова и по-яка пружина някой ако е мерил натиска по този начин?
Погледнах в бутилката, и това което видях изобщо не ми хареса! Виждам пукнатина ми се струва, нямам спомен като я разглобявах като нова дали това си е било там или се е получило след това. Не мога да я снимам, но е около 3 см дълга, точно между предната осмица, и спусъка, на 5 часа
Мисля че повече от втората нула на отбелязаното като 200 бара не съм помпил никога и то непосредствено преди стрелба, пушката не е стояла продължително време с 200 бара или повече, но със 160-180 е стояла с месеци.
Колко струва нова бутилка?
Има ли някаква относително безопасна граница до която мога да помпя тази бутилка без да се притеснявам особено че би гръмнала, примерно до 160 бара много ли ще е?
 
Последна промяна:

lynx

Редовен Потребител
Погледнах в бутилката, и това което видях изобщо не ми хареса! Виждам пукнатина ми се струва, нямам спомен като я разглобявах като нова дали това си е било там или се е получило след това. Не мога да я снимам, но е около 3 см дълга, точно между предната осмица, и спусъка, на 5 часа
Ако има цепнатина в резервоара, въобще не е добре.
Бръкни с някаква тел и виж дали закача на цепнатината.
Може и да измериш диаметъра на резервоара без въздух и после при напълнено състояние.
Ако е подуто на мястото на цепнатината, ще трябва да си изработиш нов резервоар, защото ме съмнява че ще намериш такъв да се продава.
 

joro_ihr

Редовен Потребител
Магазин isd може би могат да му внесат. Кога и колко би струвало само те могат да кажат.
 

Jorom

Редовен Потребител
Пукнатина е на 100%! По дължината на тръбата е, закача стабилно на ръба! Мерих с шублера, няма раздуване но все пак това е без налягане
Започва на около 30 мм преди предната осмица и свършва като гледам точно на осмицата ето защо не е продължила да се увеличава - явно осмицата която е метална я държи достатъчно за да не продължи да расте пукнатината
 
Последна промяна:
Нагоре