Проектирани са да изкарат гаранционния срок, но и това често не се случва.Примери бол при всички маркиосвен, че не са проектирани за работа на газ(незнам дали е нарочно
И...това е съвсем нарочно!.
Проектирани са да изкарат гаранционния срок, но и това често не се случва.Примери бол при всички маркиосвен, че не са проектирани за работа на газ(незнам дали е нарочно
Е те това вече е приказка!Проектирани са да изкарат гаранционния срок, но и това често не се случва.Примери бол при всички марки.
Тъжна или страшна приказка... Аз бих казал - цинична приказка! @#!$%%^^&&*(Е те това вече е приказка!
Въпрос: кое се поврежда при работа на бензинов мотор на пропан-бутан или метан?
Теории може да развиваме колкото си искаме, но практиката при мен е аналогична като при fatalen. От 30 години карам автомобили - немски, японски, италиански от 1.2 до 2.4 кубика, само с бензинови двигатели на газ с изключение на едно Ауди А4, което бе под въпрос дали да продам и никога ама никога нищо не ми се е повреждало по двигател, даже и кабели не съм сменял. Вероятността да се повреди двигател, който се кара на бензин според мен е много по голяма от колкото ако се кара на газ а причината за това е в не качественото гориво, мешено с вода и какви ли още не примеси и бая мизерии съм брал с това Ауди. Сутрин пали трудно или пък въобще не иска да запали, автомобила придърпва, няма тяга, пуши като локомотив докато загрее...т.н. Да не говорим за дизела, че познавам доста хора, на които двигателите им глътнаха вода - воден стъб и чао в сервиза. Чувал съм че и газ-та я магарели с някакви масла, но на мой автомобил не съм виждал при профилактика да ми намерят задръстен изпарител или инжектори или филтър. Като друг пример добавям, че стрелям на газ вече 6 години и не съм забелязал някакво омазняване или боклуци по вътрешните стени на резервоара, изпразвал съм до край и бутилката от която зареждам, с напълно отворен кран и също не съм видял някъде да мазни. Метан зареждачката ми е с камера в която при зареждане слагам филтър от цигара и винаги при подмяна съм го вадил сух и бял. За монтиране и профилактика на на газовите ми уредби, ходя при двама от най добрите в България, Младен от Разград и Денко от Стефан Караджа (по авто форумите пише за тях) и последния път когато ходих, след изминати 30 000км нямаше нищо за профилактиране, дори клапаните нямаха нужда от реглаж, че по задължение ми смениха въздушен филтър и тоя който е на маркуча за газта. Автомобила ми продължава да върви така, както след слагането на уредбата. Не знам дали са проектирани автомобилите и как, но защо тия същите автомобили ги карат в Германия, Италия...т.н. по 10 -15 години без проблеми и като ги вкарат тук, започват да се развалят. Също защо и закупените нови автомобили от наши магазини бързо сдават багажа когато се карат с наши горива. За мен в удебелената думичка е разковничето на въпроса.Отговор: От моя скромен опит и над 500 000 км карани изключително в София и само на газ - нищо освен кабелите на свещите, които след определен пробег си променят специфичното съпротивление и е необходима замяната им.
газовите инженери са измислили система за омасляване на клапаните на тези автомобили. Посочените причини от теб звучът логично, но въпрос. Защо точно омаслител?
На автомобила който карам в момента ми сложиха така наречения омаслител, но всъщност добавката която се използва е мултифункционална а не целенасочена, специално за клапаните.Правилно! Клапаните ПРЕГРЯВАТ и ПРЕГАРЯТ. Защо омаслител ли? Може би най-лесно се добавя в газта и достатъчно добре охлажда?
Да прегарят,когато не се регулират на определени километри-за това е виновен собственика,не газта.В Италия масово карат на пропан-бутан.Защо кола с заводски поставена АГУ на 10-15 год. и на 200 000+ км като дойде нов внос в БГ не са и изгорели клапаните и после се кара още толкова и няма проблеми?Данни има само емпирични - на газ клапаните прегарят, на бензин - не. То и това стига
МД, къде видяхте кабели по съвременните бензинови двигатели? Имам предвид кабели за ВН (високо напрежение)? Моите наблюдения са, че преди близо 20 години, започнаха да правят запалителните системи интегрирани и без кабели за ВН...никога нищо не ми се е повреждало по двигател, даже и кабели не съм сменял
И това отдавна не е вярно в частта за частите, защото е част от същата тази цинична приказка, дето автопроизводителите ни люлеят приспивно в нея. Имам предвид, че оригиналните скъпи резервни части са със същия добре пресметнат ограничен ресурс! Иначе са в пъти по-скъпи от алернативните рез. части без да са в пъти по-дълготрайни.Другата страна на медала е, че съвременните автомобили трябва да се поддържат от компетентни хора с качествени части.
Какво точно им регулирате на тези клапани, което да ги предпази от прегаряне? Може ли да обясниш по-подробно, че се зачудих?Да прегарят,когато не се регулират на определени километри
Как какво? Клапаните се регулират на четеритактовите двигатели!!! Ако не го правят съвременните маслени повдигачи, то следва да бъдат правилно регулирани ръчно - гайка + контрагайка. Аз лично не знам дали това оказва влияние за работата на газ-бензин, но праилното регулиране е от съществено значение - за това маслото трябва да е Убаво и кавото е по книга, защото на него се надяваме да ни регулира правилно клапаните!!!Какво точно им регулирате на тези клапани, което да ги предпази от прегаряне? Може ли да обясниш по-подробно, че се зачудих?
Виждал ли си японски бензинов автомобил с хидравлични повдигачи на клапаните?Не случайно са ги направили с ръчно регулиране с болт и гайка.На всеки 30-40 000 км се регулират.Ако са хлабави малко отваря и прегарят защото газта е по висок октан от бензина 105 октана.Много интересен въпрос-какво толкова им регулирате?Щом задаваш такъв въпрос значи при теб такава процедура липсва.Хонда имах-ръчно регулиране,сега Субару-ръчно регулиране.Като слушаш някой много( начетен ) майстор казва:Сложиш ли АГУ след 50-60 000 км клапаните са изгорели....Като дойде автомобила от Холандия,Италия и е на 250 000-270 000 км,а от 0 км върви на газ защо са му здрави клапаните?За мазането на клапаните...Да сте видели кола внос със АГУ да има такова мазане?Там да не би да са по глупави от нас?В сервиза където ми поддържат колата майстора ми каза че ми подарява неговата система за мазане която е махнал от колата си.Маже когато е на празен ход,дадеш ли газ и вакума се увеличи нищо не маже.Какво точно им регулирате на тези клапани, което да ги предпази от прегаряне? Може ли да обясниш по-подробно, че се зачудих?
Изобщо не означава това, но пак ще повторя въпроса си, като натъртя на важната според мен част:Много интересен въпрос-какво толкова им регулирате?Щом задаваш такъв въпрос значи при теб такава процедура липсва.
Щом си знаеш едно и също няма смисъл да ти се отговаря.На клапаните се регулира едно единствено нещо.Щом нищо не ти говори това........Изобщо не означава това, но пак ще повторя въпроса си, като натъртя на важната според мен част:
Какво точно им регулирате на тези клапани, което да ги предпази от прегаряне?
което да ги предпази от прегаряне?