Crosman Nitro Venom

Коварен

Редовен Потребител
Iynx благодаря за съветите, утре ще ходя при стругар да полира цилиндъра и пак ще пиша като има развитие.
 

Nikola

Потребител
Какви стругари, какви 5 лева. Правиш си един дорник при стругаря и си го полираш. Надали стругар ще се хване да го прави.
 

Коварен

Редовен Потребител
След няколко часа шлайфане с няколко шкурки - 500 1000 1500 и накрая паста за зъби всичко е стъкло...смених и уплътнението на буталото с ново от Хънтър 440 последва тест спинцовка държи компресия.Настъргах графит от молив (червен плосък) и намазах с него цилиндъра буталото и пружината.До тук добре сглобих я и дойде момента да я тествам и .........о проблем долния край на лоста за зареждане (ригела) май така се казваше който избутва буталото прескача канала на буталото и излиза зад него ...шах и мат с пешката, с триста зора го върнах на правилното му място последва повторен опит за зареждане но ефекта е същия. Има износване между ръба на цилиндъра и ригела и от там намира пролука за да прескочи буталото....
 

Nikola

Потребител
Не трябва да е стъкло, а трябва да има съвсем леки драскотини, невидими за просто око, които да задържат смазка, графит или др. Ако не се задържа възниква прекалено голямо триене. Това си е мое мнение.
За ригела-сложи сегмент в задната част на буталото от черен полиамид-хем няма да задира, хем ще центрира буталото и проблема с ригела би трябвало да изчезне.
Нали ригела излиза само от канала си на буталото, но не и от прозореца на Цилиндъра?
 

Коварен

Редовен Потребител
Да само от процепа на буталото.Значи проблема идва от неправилното позициониране на буталото и трябва да се фиксира с полиамиден сегмент и да застава право в цилиндъра.
 
Последна промяна:

Nikola

Потребител
Като си полирал цилиндъра той е станал по-широк и буталото отива нагоре към релсата за оптика и се изплъзва от ригела. При слагане на сегмент буталото се избутва от стените на цилиндъра и ригела няма да го прескача. Дори и да успееш да я заредиш може буталото да се изплъзне от зъба на спусъка и да стане самострел.
Полирането се прави до 1-2 десети мм. Ако се наложи повече- за мен поне цилиндъра е брак. Аз за това си взех още един Страйкър за части.
Ако сложиш сегмент-според мен всичко ще си е ок.
 

Коварен

Редовен Потребител
Ами ако не се намери някой майстор да пробва да я ремонтира пушката ще иде брак ми се струва...
 

Nikola

Потребител
Търси Иводок или Цилиндъра. Цилиндъра е много зает и аз чакам за тунинг при него, а за Иводок не знам. И двамата си вършат перфектно работата.
 

Коварен

Редовен Потребител
Писал съм на Цилиндъра но явно е много зает и не ми е отговорил. За приклада трябва да проверя но на пръв поглед няма нищо.
 

Nikola

Потребител
Andro бате, какви подпираници кви 5 лева. Вземи смени и цевта с медна тръба от железарията.
Коварен няма нищо за подпиране. Сегмент му е майката, а ако не нов цилиндър
 

Коварен

Редовен Потребител
Отворих пушката за 1 то стана 101 :wall:. Според мен проблема идва от износването на ригера (полата) e много отъняла и дълго време се е трила в цилиндъра и метала се е износил и в следствие на това се приплъзва от буталото и заклещва между буталото и цилиндъра:wall:.
 

Nikola

Потребител
Така кажи де. Сегмент ЗАДЪЛЖИТЕЛНО сложи, за да не задира повече. И ригела може да се направи от 2 части, за да се смени само полата.
 

Коварен

Редовен Потребител
Всички са заети...немога да намеря и стругар да ми направи канал на буталото за сегмент от полиамид.Някой ако има идеи дапише.
 

Коварен

Редовен Потребител
A не става ли да пратя по куриер буталото и цилиндъра за да се направи канала и сегмента с тях няма да има проблем с куриера...даже и цевта без птрклада....в краен случай паля колата и така
 
Последна промяна:
Нагоре