Без промяна на конструкцията на спусъка има две опции .
1-намаляване на триенето в контактните повърхности :
-намаляване и полиране на повърхностите
-смазване с "тънко" масло (винаги преди състезание го правя . т.е ... трябва да се прави от време на време)
2-намаляване на силата на пружините с СМ и дори премахване на някои ако е възможно.
Като 3-та опция може да се сметне увеличаване рамото на лоста (блейда) на спусъка , но тва да заради изработката е по-недостъпно.
Проблема с твоят спусък , доколкото го видях на снимки в нета е , че е от най-прост тип (като на В2) , т.е. почти няма кво да му се подобрява. Пак доколкото видях , ако е с три пластини една до друга , най-доброто което може да направиш е да "смъкнеш" леко (може и с десети от милиметъра ) повърхноста на двете крайни пластини и да зацепва само по средната , която да полираш в контактната част и да я смажеш тънко. Добре ще е другите две да могат да спрат буталото (него също полирай в отвора за зацепване) ако се износи средната . Ако го направиш , отговорността за това дали само средната ще е достатъчна да си върши работата и колко дълго , си е твоя .