Yordan Yordanov
Новодошъл
Hatsan nova compact 6.35 e пушкалото. Две пружини една след друга потроши.
Колега , нещо си чул отнякъде и не си доразбрал . Това което пишеш няма никаква здрава техническа логика .Здравейте колеги, на някой да му се е случвало, след метанизация пушкалото да чупи пружината след 20-25 изстрела? Ще съм благодарен, ако дадете и решение на моят проблем.
Правя , ама с други пушки .А защо е така пръсната групата, ти подобни мишени правиш на 100+ метра.
Има нещо нередовно в пружината. Челосана ли е? Има ли водач? Щом се криви е нормално да се счупи в един момент. Всъщност и с празна пушка ще я чупи. Няма отношение към налягане или вид газ.На ударника, първо я изкривява, после я чупи
Споделям мнението-и при мен е така. При заредена бутилка с метан на 210ат , след пълненето му ''щурчо'' при стрелба е тих, а при бутилка с 140ат шумът е както като стрелям с Марго-то ми, .22 LR, все едно, че модера е дал фира, поне в началото така си помислих..Не знам дали е разискван тоя въпрос ,така че го споделям:Прави ми впечатление ,че когато бутилката е доста празна вече и напълня оръжието,примерно таван 170бара и произведа изстрел шума от него е доста силен спрямо от такъв направен след пълнене от бутилка ,,до горе,,.Какви са вашите мнения.........
На Щуреца редуктора излиза от фабриката настроен на 135 бара, ако манометъра ти показва с 5 бара грешка, това значи че редуктора ти е отворил и си вече на правоток, няма я вече порцията въздух в задредукторната камера,влизаш в преразход а от там и променения по шумен звук, както е обяснил и Ники за правотоковите пушки.При заредена бутилка с метан на 210ат , след пълненето му ''щурчо'' при стрелба е тих, а при бутилка с 140ат шумът е както като стрелям с Марго-то ми, .22 LR
А какво следва от пренастройване на редуктора на, да кажем, 80 бара-повече изстрели, но с по-малка мощност, ли?...на Щуреца редуктора излиза от фабриката настроен на 135 бара....
Много зависи от отвори на клапан,трансвер,отвор на цевта след трансвера.
Сила на пружината, тежест на удърникаПреразход, налягания и т.н.
Много зависи от отвори на клапан,трансвер,отвор на цевта след трансвера.
Преразход, налягания и т.н.
Размерът на зад редукторната камера също.Сила на пружината, тежест на удърника