Hatsan PCP: AT 44, ВТ65 и т.н.

lynx

Редовен Потребител
Провери и на надут резервоар дали отново има луфт между двете повърхности.
 

Васил Василев

Потребител
Провери и на надут резервоар дали отново има луфт между двете повърхности.
Той е надут аз го държа винаги на 200 бара. Не знам дали е правилно но след стрелба го помпам на 200 бара и така до другата стрелба. От както взех пушката около година все така правя.
 

barbaron

Редовен Потребител
Правилно е! Но не претоварвай!Тестовото налягане е за определено време на посочените барове....Не трябва да се превишава работното - дори и с малко! Новите турски шишета май са гравирани и на 250бара работно. Не знам дали обаче ще може да се приспособи на твоята пушка.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Като на Херкулеса са. Но на твоята не могат да се завият - няма да има място.
 

staif

Редовен Потребител
А за осмиците между другото Ники е много прав с играта на материалите,сътресения и вибрации при изстрел. Аз лично на АТ и БТ престъргвам цевната кутия под цилиндъра така ,че по никакъв начин да няма допир до цилиндъра, те турчалята стесняват цилиндъра там но все пак има допир като че ли,бойния клапан също се допира и в някои много случаи повдига цевната кутия на горе - от опит го знам :D

вместо престъргване този проблем го реших с малко по дебел опръстен ( само горния )на трансверпорта .. според мен главната причина за "кривене" или местене при промяна на налягането е двуточковия захват на ударната група с цевната кутия-за Бт-коментирам..
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Другият вариант е добавянето на допълнителните 2 болта, които укрепват цевната кутия.
 

ToHKa

Редовен Потребител
staif така опората стой върху мек детайл , в случая о пръстена ? Не го разбирам ,и как ще премахнеш усукванията и в същото време стабилност на конструкцията ,като натегнеш ще си го смачка колкото иска и пак ще стигнем до началото на разговора ??

Ники, преди време се чудих къде да завия още болтове но не ми дойде на акъла и се отказах .... :(
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Отстрани в цевната кутия. На Гошо - 7842 БТ-то е така укрепено.
 
Последна промяна:
7

7842

Гост

Attachments

  • 20170513_145346.jpg
    20170513_145346.jpg
    243.5 KB · Прегледи: 133
  • 20170513_145126.jpg
    20170513_145126.jpg
    222.8 KB · Прегледи: 137

Gadnqra

Редовен Потребител
Днес приключих с тунинга и настройките на Хатсан-Херкулес 9 мм. Пушката е много силна и много точна. Смених пружината на бойния клапан, пружината на ударника, няколко о-пръстена, модифицирах иглата на клапана, отворът за въздух на цевта го направих конусен и олекотих спусъка. Така настроена пушката прави 20 изстрела с 286 - 291 м/с в 5 метров коридор или 26 изстрела в 8 метров коридор. Това с JSB 5,25 гр. Имам възможност да вдигна скоростта до 310 без проблем, но ще падне броят на изстрелите, а и се притеснявах за точността. Изстрелът е къс, отсечен и много силен. Шраудът помага само донякъде. Пушката се оказа много точна и реших повече да не я пипам. Доволен съм, че и тази пушка премина успешно изпитанията. Като точност ме удиви, предвид това, че мислех че тази скорост ще е висока за тези чашки. На снимките са групи от по 6 изстрела, едната е от 5. Дистанция - 50 метра.
 

Attachments

  • 20170513_160102-1.jpg
    20170513_160102-1.jpg
    246 KB · Прегледи: 116
  • 20170513_160125-1.jpg
    20170513_160125-1.jpg
    175.8 KB · Прегледи: 110
  • 20170513_161426-1.jpg
    20170513_161426-1.jpg
    297.7 KB · Прегледи: 111

ToHKa

Редовен Потребител
Е виж тан не ми е идвало на акъла да я дялкам на кише , браво !

Ники чакам си я :D ххах
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Пушката напълно заслужи името си. Днес ще тествам другия Херкулес - 5,5 мм. Готов е от 2 дена. Докарах го до 46 изстрела с JSB 2,2 гр. Скорост 289 - 294 м/с. Днес ще го пробвам за точност. Притесняват ме полите на чашките, че са много намачкани.
 
Последна промяна:

Васил Василев

Потребител
Пушката напълно заслужи името си. Днес ще тествам другия Херкулес - 5,5 мм. Готов е от 2 дена. Докарах го до 46 изстрела с JSB 2,2 гр. Скорост - 294 м/с. Днес ще го пробвам за точност. Притесняват ме полите на чашките, че са много намачкани.
Пробвай 9 ката на 100м
 

staif

Редовен Потребител
staif така опората стой върху мек детайл , в случая о пръстена ? Не го разбирам ,и как ще премахнеш усукванията и в същото време стабилност на конструкцията ,като натегнеш ще си го смачка колкото иска и пак ще стигнем до началото на разговора ??

ToHKa заложил съм на системата от другата крайност с доработки без пристъргване- при мотоциклетите се нарича "плаващи дискове" ;) (който е моторджия би ме разбрал лесно) ;):cheers:
варианта който е представил Gadnqra също ми допада ..особено за по палави пушки..
 
Последна промяна:

Ivan Chakalov

Новодошъл
Здравейте,

от няколко дена имам пушка HATZAN AT44-10 с прилежаща помпа - даде ми я приятел, който не я ползва от много време.
Бутилката беше заредена на около 80 бара, постреляхме колкото да ми покаже как се борави с нея и най вече процеса на зареждане и разреждане. Но вероятно поради старост, се скъса единият О-ринг на щуцера и така не можахме да напомпаме отново. Вчера замених О-ринга и започнах да помпам, но прекъснах на около 50 бара. При изваждането на щуцера забелязах, че бутилката изпуска от отвора за зареждане и за около 2-3 минути цялото налягане спадна. Моля за съвет къде може да е проблемът? Има ли някакъв клапан вътре в бутилката, който да затваря при по-високо налягане или е възможно остаряло уплътнение или О-ринг?

P.S. Абсолютен лаик съм с въздушното оръжие и ще бъда благодарен за помощ!
 

Васил Василев

Потребител
Трябва да свалиш цилиндара . След това изпусни въздуха от цилиндара и свали манометъра . Там е клапанчето най напред го изчисти хубаво че може да е попаднал боклук . А и виж о пръстенчето да не е повредено ако е сменявай го . Лошото е че ако не е слалян манометъра трудно ще бъде първия път. За целта ти трябва менгеме . Тоя линк ще те ориентира по добре какво да правиж.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Има вероятност, парченце от стария О-пръстен или боклук да е застанал на клапана.
Когато се помпи ръчно, трудно го издухва навътре и си стои зачекнат в клапана. Може да се пробва да се зареди от бутилка, постоянно високото налягане държи достатъчно време клапана отворен и потока въздух с по-голямо налягане го почиства. Ама го тика вътре в резервоара, което пък е предпоставка същия боклук да направи този номер после и на бойния клапан след някой изстрел.
Имай предвид, че това може редовно да се случва, ако помпата няма филтър или щуцера е позацапан.
 
Нагоре