Crosman Nitro Venom

MTR-77

Потребител
Днес замерих на колегата пушката Кросман NP ,която взе от Анди с чашки JSB 5.5 1.03 и 0.93 и скоростите бяха между 188- 195 м/с. Въпроса ми е с каква пружина и от какво може да се замени ГП за да се вдигне скоростта и ? Също ще с е смени и уплътнението на цевта.Пушката ще се отваря и профилактира.
....Ами той Анди снощи каза,че преди да я продаде правела над 200м/с.ама "нейсе"както казват старите хора....Това били реалностите.Е май не са точно това....;):D:p:cheers:
 

andi

Редовен Потребител
замерване с протокол за дулна енергия във ВИПа. Рових се дали съм го снимал , но май не съм . По спомен беше малко над 200 мс .

.............скоростите бяха между 188- 195 м/с................

съжалявам , че нямам по ръка протокола , за да видя колко точно е измерената там , на техния хронограф скорост .
 
Последна промяна:

svetlin

Потребител
Здравейте колеги,моля за малко помощ.Днес разглобих Кросмана за профилактика и защото постоянно ме човъркаше ,исках да видя в какво състояние е вътре.Разглобих го сравнително лесно с помощта на още един чифт ръце,та направи ми впечатление че беше доста мръсно в началото на цилиндъра,имаше нещо като течна ръжда.Направил съм няколко снимки,защото не съм сигурен ,дали освен почистване не трябва да се смени маншета или да се полира бутало или нещо друго.Скоростта е около 175м.с. и не знам дали маншета не е виновен20170313_182031.jpg 20170313_181756.jpg 20170313_181735.jpg 20170313_181718.jpg 20170313_181709.jpg 20170313_181651.jpg и евентуално от каде бих могъл да купя нов маншет
 

didarai

Редовен Потребител
Кофти снимки , ... та от тела ми се видя нарушен маншета . Направи му един тест спринцовка . Ако не държи е за смяна . Едно време като се интересувах , по спомен чаркалаците на кросмана са с гамовските размери . Така и ми изглеждат . Сравни си ги и ако са , търси маншет за средните Гамо . Сотис и Бункера имаха често.
Гняста я изтрий до сухо . Виж и цевта дали уплътнява после .
 

svetlin

Потребител
Благодаря колега,направо поръчах маншет ,от руски форум разбрах ,че става от Гамо 440.Замерих моя и видях ,че е същия искам обаче,да полирам цилиндара и буталото ,а не мога да разбера как(с финна шкурка или паста )?
 

Nikola

Потребител
С водна шкурка. До номер 2000. Покажи и снимка на цилиндъра. Ако деругите са дълбоки, може след като се полират да трябва и нов маншет.
 

svetlin

Потребител
Новия маншет го чакам да пристигне утре.Днес полирах буталото и цилиндъра(доколкото можах),спусъка и леко входната фаска.Напръсках леко с Балистол и търках ,докато всичко не стана сухо.Утре ,когато пристигне маншета,мисля да го намажа малко с графитна грес и буталото и да сглобявам.Направи ми впечатление ,че преди да я разглобя ,когато духах през цефта изпускаше,затова смених и О пръстена на цефта.Ако някой има идея ,какво още да направя да казва.Благодаря!20170314_171823.jpg 20170314_172023.jpg 20170314_172114.jpg 20170314_172329.jpg 20170314_172334.jpg
 

Alucard

Редовен Потребител
ФТКС
Не го мажи с грес.Аз лично си претривам чаркалаците с леко намаслено парцалче за да ми направи маслен филм колкото да не ми се появяват ръждиви петна.Така и да попадне малко смазка в цилиндъра за няколко чашки чистиш дизела.
 

lynx

Редовен Потребител
Като недизелираща смазка може да се ползува малко настърган графит от молив, върши идеална работа за такива цели.
 

svetlin

Потребител
Нещата взеха ,че се получиха добре.Сглобих всичко (намазах маншета малко с графит от молив) и замерих с хроното.Скоростта се вдигна с 15м.с.,сега вече пушката е 18J и мисля ,че това е и максимома.Не изпуска въздух,когато духам през цефта ,така че съм доволен.Благодаря на всички отзовали се.
 

PUNISHERvw

Редовен Потребител
Днес с колегата ходихме до работилницата на Заримекс да му профилактираме Кросмана ,разглобихме пушката и отидохме да купим нов маншет и уплътнение за цевта от ВИП.Там имаше само маншет за Гамо 440,който става и за Кросмана.Сега търсим уплътнение за цев .Гледах в нета ,че и газовите пружини от средните Хатсани 55,70,75 и 80 стават за нашия Кросман.Някой сменял ли си е газовата пружина на Гамото и каква и от къде я е взел? И какъв е размера на уплътнението на цевта и къде го има?
 

Attachments

  • 2614378.jpg
    2614378.jpg
    181.6 KB · Прегледи: 54
  • post-23841-0-90129700-1320518835.jpg
    post-23841-0-90129700-1320518835.jpg
    34 KB · Прегледи: 54
Последна промяна:

Jethro

Редовен Потребител
ФТКС
На моя Crosman Niro Venom махнах силиконовия уплътнител на цевта и сложих някакъв О пръстен - стана перфектно.
За размерите - не помня, но мога да проверя ... утре.
п.п. не съм сигурен дали пък не сложих 2 О пръстена ...
 

Коварен

Редовен Потребител
Здравейте, от 3 месеца имам Crosman TR77 177 и съм доволен от пушлето. Но от вчера започна да стърже при зареждане и трудно се зарежда и днес я разглобих да видя какво става. Направих на бързо стенд от дъски и 2 шпилки не е кой знай какво но си свърши работота. Долната част на буталото стърже в цилиндъра и го е надрал не е много но се усеща при докосване с пръст.Ръбът който стърже в буталото ще го загладя и полирам, вътре в цилиндъра надраното е извън работното място на буталото(според мен) и въпроса ми е дали трябва вътре да се шлайфа или само да загладя и полирам ръба на буталото?
 

Коварен

Редовен Потребител
Ето и снимки на надраното.
 

Attachments

  • IMG_20171001_165045.jpg
    IMG_20171001_165045.jpg
    642.7 KB · Прегледи: 64
  • IMG_20171001_164800.jpg
    IMG_20171001_164800.jpg
    187.4 KB · Прегледи: 64
  • IMG_20171001_164820.jpg
    IMG_20171001_164820.jpg
    384.4 KB · Прегледи: 64

lynx

Редовен Потребител
Желателно е да го оправиш, доколкото ти позволяват възможностите.
После като го изгладиш и полираш, може да го намажеш с графитен прах(ще си настържеш от молив).
Ако имаш под ръка стругар, може едни полиамидни тапички да му изфабрикувате.
glidingbuttons1.jpg zuiger1 (1).jpg
 

lynx

Редовен Потребител
Тапите се слагат за по-добро центроване на буталото, по-лесно зареждане, буталото се движи много по-мазно и без луфтове, няма възможност да задере в стената на цилиндъра и други все хубави неща.
 
Нагоре